abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185669372
We hebben wel betere tijden gekend ja... now & wow 1.0, nighttown, die tent waar nu het fotomuseum zit... allemaal in hetzelfde tijdperk O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_185670086
quote:
99s.gif Op zondag 17 maart 2019 12:49 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Al het uitgaan draait om WdW en in de clubs heerst altijd een grimmig sfeertje en driekwart staat de boel te scannen of zit op zijn telefoon. :') Ga eens dansen joh.
Geen last van grimmige sferen in technoclubs.
Maar WdW is wel vervallen ja en in die kuttenten als Villa Thalia en Vie kwam ik toch al nooit door dat grimmige kutsfeer.
  zondag 17 maart 2019 @ 14:16:46 #153
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_185670682
quote:
14s.gif Op zondag 17 maart 2019 13:57 schreef TRON2.0 het volgende:

[..]

Geen last van grimmige sferen in technoclubs.
Maar WdW is wel vervallen ja en in die kuttenten als Villa Thalia en Vie kwam ik toch al nooit door dat grimmige kutsfeer.
Ja, ik heb dus helemaal niets met techno, dus ik ben meestal wel aangewezen op die patsertenten. :')
pi_185671003
quote:
99s.gif Op zondag 17 maart 2019 14:16 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ja, ik heb dus helemaal niets met techno, dus ik ben meestal wel aangewezen op die patsertenten. :')
Daar moet je ook echt niet heen :P
pi_185671026
BAR is natuurlijk wel tof, maar ook minder laatste tijd en die gaan natuurlijk dicht binnenkort. Dat is weer een club minder, en het is inderdaad al ruk. Mono gaat ook weg hoorde ik, ook jammer. Het is inderdaad echt kut, dat uitgaansleven
pi_185671069
Als Biergarten uiteindelijk echt weg moet dan is het voor mij echt klaar. Dan ben ik boos.
  zondag 17 maart 2019 @ 14:42:17 #157
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_185671167
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2019 14:31 schreef ikbenrond het volgende:

[..]

Daar moet je ook echt niet heen :P
Ja, maar daar draaien ze tenminste wat hiphop. :'( Klacht geopend net, ben echt gefrustreerd. :')
pi_185671265
quote:
99s.gif Op zondag 17 maart 2019 14:42 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ja, maar daar draaien ze tenminste wat hiphop. :'( Klacht geopend net, ben echt gefrustreerd. :')
Bird heeft soms leuke hiphop feesten dacht ik
  zondag 17 maart 2019 @ 14:59:06 #159
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_185671522
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2019 14:46 schreef ikbenrond het volgende:

[..]

Bird heeft soms leuke hiphop feesten dacht ik
Ja, soms. Maar ik ga bijna elk weekend uit. :@
pi_185672018
https://mobile.twitter.co(...)037563309707264?s=19

Normaal zie je ze nooit, maar als Feijenoord speelt weten ze de wijk opeens wel te vinden :')
pi_185672615
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2019 15:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
https://mobile.twitter.co(...)037563309707264?s=19

Normaal zie je ze nooit, maar als Feijenoord speelt weten ze de wijk opeens wel te vinden :')
Onzin. Ik heb een kleine auto aan parkeerboetes moeten betalen daar, ook op dagen dat er niet gespeeld werd. Ze controleren juist bizar vaak.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_185672691
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 15:47 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Onzin. Ik heb een kleine auto aan parkeerboetes moeten betalen daar, ook op dagen dat er niet gespeeld werd. Ze controleren juist bizar vaak.
In Vreewijk? Ik heb ze in de 6 jaar dat ik hier woon werkelijk waar nog nooit hier gezien. Buiten de speeldagen om dan.
pi_185672750
Ik weet nooit zo goed waar vreewijk begint, maar iig die straten die ze noemen.
pi_185672959
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 15:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik weet nooit zo goed waar vreewijk begint, maar iig die straten die ze noemen.
Hoe krijg je dat voor elkaar als ik vragen mag, zoveel boetes? Het is bij ons geen betaald parkeren, dus ik vraag me dan af wat er dan allemaal is gebeurd :)
pi_185673108
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 16:01 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Hoe krijg je dat voor elkaar als ik vragen mag, zoveel boetes? Het is bij ons geen betaald parkeren, dus ik vraag me dan af wat er dan allemaal is gebeurd :)
Shit je hebt gelijk! Dat is het stuk voorbij het viaduct. Voor het viaduct is betaald. Daar heb ik bizar veel boetes gekregen toen ik nog een auto had.
  zondag 17 maart 2019 @ 18:15:24 #166
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_185675759
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 16:07 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Shit je hebt gelijk! Dat is het stuk voorbij het viaduct. Voor het viaduct is betaald. Daar heb ik bizar veel boetes gekregen toen ik nog een auto had.
Was het dan niet handiger gewoon een parkeerticket te kopen of een abonnement te nemen? Of is dit naïef?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_185675843
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 18:15 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Was het dan niet handiger gewoon een parkeerticket te kopen of een abonnement te nemen? Of is dit naïef?
Ja, maar ja dan blijf je een keertje te lang liggen en heb je 5 over 9 een boete :')

En waar ik zei een keertje bedoel ik regelmatig :') stop de tijd.
pi_185676320
Ik ben nog steeds woest over een parkeerboete die ik een jaar of 5 geleden heb gekregen :')

Als ik naar Feyenoord ging parkeerde ik de auto altijd met het parkeerterrein van station Lombardijen. Was altijd gratis parkeren en ruimte zat. Op een gegeven moment hadden ze in de zomerstop betaald parkeren ingevoerd daar, maar ze hadden het verkeersbord niet aangepast en de enige betaalautomaat stond echt helemaal aan het einde van het parkeerterrein waar je met de auto dus niet langs rijdt. Kortom, ik had geen flauw idee dat ik inmiddels moest gaan betalen en had een boete gekregen.
Dat is nog tot daar aan toe, maar er stonden op dat parkeerterrein iets van 200 auto's en ze hadden letterlijk alle 200 een boete omdat niemand dus betaald had _O- Om het nog erger te maken, alle boetes uitgeschreven op een tijdstip een paar minuten na de aftrap, dus ze hebben gewoon gewacht tot iedereen in het stadion zat en ze zeker wisten dat niemand langs zou komen tijdens het uitschrijven... Zet dan een vent bij de ingang van dat parkeerterrein neer om je te waarschuwen dat er betaald parkeren is ingevoerd ofzo :')

Uiteindelijk bezwaar aangetekend, maar dat was afgewezen. Wel was bij de wedstrijd een week later ineens het verkeersbord veranderd en stond er een zone betaald parkeren aangeduid :')

Ik word verdomme gewoon weer woest :(
pi_185677763
quote:
10s.gif Op zondag 17 maart 2019 18:45 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben nog steeds woest over een parkeerboete die ik een jaar of 5 geleden heb gekregen :')

Als ik naar Feyenoord ging parkeerde ik de auto altijd met het parkeerterrein van station Lombardijen. Was altijd gratis parkeren en ruimte zat. Op een gegeven moment hadden ze in de zomerstop betaald parkeren ingevoerd daar, maar ze hadden het verkeersbord niet aangepast en de enige betaalautomaat stond echt helemaal aan het einde van het parkeerterrein waar je met de auto dus niet langs rijdt. Kortom, ik had geen flauw idee dat ik inmiddels moest gaan betalen en had een boete gekregen.
Dat is nog tot daar aan toe, maar er stonden op dat parkeerterrein iets van 200 auto's en ze hadden letterlijk alle 200 een boete omdat niemand dus betaald had _O- Om het nog erger te maken, alle boetes uitgeschreven op een tijdstip een paar minuten na de aftrap, dus ze hebben gewoon gewacht tot iedereen in het stadion zat en ze zeker wisten dat niemand langs zou komen tijdens het uitschrijven... Zet dan een vent bij de ingang van dat parkeerterrein neer om je te waarschuwen dat er betaald parkeren is ingevoerd ofzo :')

Uiteindelijk bezwaar aangetekend, maar dat was afgewezen. Wel was bij de wedstrijd een week later ineens het verkeersbord veranderd en stond er een zone betaald parkeren aangeduid :')

Nooit een foto van gemaakt om het bezwaar te versterken?
-
pi_185677822
quote:
10s.gif Op zondag 17 maart 2019 18:45 schreef Irritatie100 het volgende:

Wat een rot eind moet je dan lopen joh! Parkeer 'm bijtijds in Vreewijk bij de Beukendaal. Ook gratis en je bent er zo.
pi_185677923
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 20:04 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Nooit een foto van gemaakt om het bezwaar te versterken?
Volgens mij heb ik dat destijds wel gedaan ja, maar omdat het op de site van de gemeente had gestaan, was het geen goed argument..
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 20:07 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Wat een rot eind moet je dan lopen joh! Parkeer 'm bijtijds in Vreewijk bij de Beukendaal. Ook gratis en je bent er zo.
Ik sta inmiddels alweer een aantal jaar geparkeerd op het parkeerterrein van waar vroeger het Maasstad zat. Dat is maar iets van 10 minuutjes lopen naar het stadion en je bent meestal vrij rap weg ook.
pi_185695806
Ik hoor jullie over BAR en mono, maar die ken ik helemaal niet? :')
pi_185696044
quote:
1s.gif Op maandag 18 maart 2019 17:46 schreef Driepink het volgende:
Ik hoor jullie over BAR en mono, maar die ken ik helemaal niet? :')
Als je niet into techno/raves bent is dat niet zo gek hoor
pi_185696147
quote:
14s.gif Op maandag 18 maart 2019 17:57 schreef TRON2.0 het volgende:

[..]

Als je niet into techno/raves bent is dat niet zo gek hoor
Ik ken perron?
pi_185696215
quote:
1s.gif Op maandag 18 maart 2019 18:01 schreef Driepink het volgende:

[..]

Ik ken perron?
Dat is zeker niet de enige Rotterdamse technotent lol

BAR is vrij bekend onder de ravers. Boiler Room is er zelfs geweest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')