En ook nog eens tegen wil en dank in van zijn kant. Ze heeft hem heel hard moeten opgeilen voor ze kreeg waar ze haar zinnen op had gezetquote:Op donderdag 21 februari 2019 11:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze hadden niks, waren Fuck buddy's meer niet
Erg he, terwijl ze niks zelf kan........quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:31 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja viel het jou ook op. Dat is echt een lijkenpikster zeg. Hoe komt je erop om daaarover te gaan beginnen.
Hij denkt minstens dat de vlag op Soestdijk nu half stok hangtquote:
quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
En ook nog eens tegen wil en dank in van zijn kant. Ze heeft hem heel hard moeten opgeilen voor ze kreeg waar ze haar zinnen op had gezet
TT
Ze? T was alleen Mike die excuses maakte hoor en dat moest hij tot in de treure herhalen voor het goed was voor mevrouw. Van haar kant kwam helemaal niks van excusesquote:Op donderdag 21 februari 2019 11:30 schreef Verida het volgende:
[..]
Wat een nuances weer. Ze hebben een keertje wat ruzie gehad, en dan hebben ze weer prima goedgemaakt.
Overdrijven is ook een vak hoor.
wel eens gehoord van emoties en op verschillende fases te verwerken . eerst boos teleurgesteld verdrietig heel normaalquote:Op donderdag 21 februari 2019 11:34 schreef pollewop77 het volgende:
Lotus gaat niet weg. Ze begrijpt Mike en is heel verdrietig. Beter als dat boze gedoe van net.
Ik ook. Officieel een watje.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:34 schreef PTLe het volgende:
Dit vind ik wel lief , sorry ik ben een emo mens[ afbeelding ]
Is denk ik wel goed voor haar. Niet dat ik denk dat Mike slecht voor haar is maar ze kunnen elkaar erg versterken in de negativiteit als er weer eens ruzie is.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:30 schreef PTLe het volgende: Lotus heeft verdriet , maar ze blijft wel . [ afbeelding ]
Dat weet je toch helemaal niet ?quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:34 schreef pecla het volgende:
[..]
Ze? T was alleen Mike die excuses maakte hoor en dat moest hij tot in de treure herhalen voor het goed was voor mevrouw. Van haar kant kwam helemaal niks van excuses
Zeker lief. Ook van A3.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:34 schreef PTLe het volgende:
Dit vind ik wel lief , sorry ik ben een emo mens[ afbeelding ]
dat dusquote:Op donderdag 21 februari 2019 11:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
wel eens gehoord van emoties en op verschillende fases te verwerken . eerst boos teleurgesteld verdrietig heel normaal
Niet nuanceren nu. Dat is eng.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
wel eens gehoord van emoties en op verschillende fases te verwerken . eerst boos teleurgesteld verdrietig heel normaal
Inmiddels een natuurlijke bolle kop gekregenquote:Op donderdag 21 februari 2019 11:35 schreef tonja het volgende:
De botox is wel uitgewerkt bij de dames.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:35 schreef tonja het volgende:
De botox is wel uitgewerkt bij de dames.
Ik heb geschreven dat hij sinds die lager op de popipoll kwam hij vaker heeft aangegeven om weg te gaan. Maar dat zijn zus een hele goede reden is.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:36 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Als er gezegd wordt, dat hij weggaat vanwege de popipoll en niet wegens omstandigheden, lijkt me dat een goede conclusie.
Dat denk ik dus ook , en ze kreeg het niet terug .quote:
Het was de hele tijd te volgen zonder SL's dus kon het precies volgen hoorquote:Op donderdag 21 februari 2019 11:35 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat weet je toch helemaal niet ?
Er kan nog van alles uitgesproken zijn zonder de camera erop
En beetje ruzie, waarbij de een wat meer zegt dan de ander, komt in de beste relaties voor. Maar deze ruzie werd, zoals gewoonlijk alles wat Lotus aangaat) weer enorm uitvergroot hier in de Cos.
Opmerkelijk, dacht na die eerste aanvaring dat die elkaars bloed wel konden drinken maar de familie schrijft dat ze elkaars post moeten lezen e.d..(dingetjes die ze voor de ander schrijven)quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:36 schreef yaello het volgende:
Lotus valt Merel in de armen "wil je er ook voor mij zijn".
quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:41 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Mike gaat nog even de meterkast ontarmen en dan gaat ie naar huis!
je weet niet wat ze nog zonder de camera's bespreken, of al besproken hebben.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:40 schreef sjampoeh het volgende:
Wel duidelijk nu dat Mike niet voor lotus kiest, of haar vraagt 'van hoe of wat' na utopia
Er is ook contact tussen beide families, hoorde ik gisteren Merel vertellen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:40 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Opmerkelijk, dacht na die eerste aanvaring dat die elkaars bloed wel konden drinken maar de familie schrijft dat ze elkaars post moeten lezen e.d..(dingetjes die ze voor de ander schrijven)
Merel is er voor Lotus.
Met dank aan Tonja. Zie FBquote:Op donderdag 21 februari 2019 11:33 schreef PoezeligDing het volgende:
En bedankt voor de 't' dienstdoende mod.
Nee klopt, maar zoals ik het bekijk, voelt ze zich in de steek gelaten (aanname)quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:41 schreef Verida het volgende:
[..]
je weet niet wat ze nog zonder de camera's bespreken, of al besproken hebben.
Waarom nu niet "ontaarden" geeft zulke leuke lichteffectenquote:Op donderdag 21 februari 2019 11:41 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Mike gaat nog even de meterkast ontarmen en dan gaat ie naar huis!
Lekkere uitspraak van die gozer. Maakt hij zich nog geliefder meequote:Op donderdag 21 februari 2019 10:00 schreef MariaElena2018 het volgende:
Streamers zijn uitkeringstrekkers eerste klas, het is een wonder als die liefde in hun leven hebben zegt Tim
Moet haast wel als je in het begin jezelf als een puppy neerzet en weggestuurd wordt maar steeds terugkomt......quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:38 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Tuurlijk is ze verliefd, al vanaf het begin af aan.
Ik hoop echt dat ze zich gaat herpakken.
Merel is in lovequote:Op donderdag 21 februari 2019 11:40 schreef pollewop77 het volgende:
Merel heeft het fakking naar haar zin, ze heeft niet eens door dat Brenda weg is![]()
![]()
Ja is ook leuk.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Waarom nu niet "ontaarden" geeft zulke leuke lichteffecten
Hij kiest nu voor zn zus, wat heel begrijpelijk is. Als de liefde tussen hem en Lotus sterk genoeg is, dan is dit écht de juiste keuze. Dan blijft die liefde wel overeind.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:41 schreef Verida het volgende:
[..]
Kijk naar Bas en Do. Dit was doorgesproken tot en met.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:41 schreef Verida het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:42 schreef juul. het volgende:
[..]
Er is ook contact tussen beide families, hoorde ik gisteren Merel vertellen.
Hoho Shelly en Mylene vannacht, Gerritje moet aan de bakquote:Op donderdag 21 februari 2019 11:42 schreef yaello het volgende:
Gerrit denkt vanavond feestje dus Shelley neuken.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:43 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Lekkere uitspraak van die gozer. Maakt hij zich nog geliefder mee
quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:46 schreef yaello het volgende:
Jessie tegen Chris en His: ik vertrouw jullie individueel, maar samen zijn jullie niet te vertrouwen
Wat moet ze doen, hem over zijn bol aaien?quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:43 schreef Flowergirl70 het volgende:
Wat een dag ! Het is wel beter voor Mike lekker naar zn familie en uit die slangenkuil. Maar heel benieuwd of Lotus t vol gaat houden.. en ze mag nu ook wel wat liever zijn voor hem.
Jessie gaat er juist heel netjes mee om.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:47 schreef ThunderBitch het volgende:
Mike gaat weg, beter voor die jongen.
In die slangenkuil
Jessie is ook weer zijn eigen misselijke zelf. Spuig zo van die gast.
prec die denkt nog meer koning te worden daarquote:Op donderdag 21 februari 2019 11:47 schreef ThunderBitch het volgende:
Mike gaat weg, beter voor die jongen.
In die slangenkuil
Jessie is ook weer zijn eigen misselijke zelf. Spuig zo van die gast.
Een échte vriendin, die waait ook met alle winden mee zeg.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:40 schreef pollewop77 het volgende:
Merel heeft het fakking naar haar zin, ze heeft niet eens door dat Brenda weg is![]()
![]()
cos soapquote:Op donderdag 21 februari 2019 11:50 schreef rowan634 het volgende:
De laatste paar dagen lig ik vaker in een deuk om al het gedoe in de cos dan om Utopia zelf
Omg, nu begrijp ik waarom men alles over het hoofd ziet.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jessie gaat er juist heel netjes mee om.
neequote:Op donderdag 21 februari 2019 11:51 schreef Sofia2019 het volgende:
Lotus wil zuipen. Kampte ze met een alcohol probleem ?
Een halfzus maar dat maakt voor je gevoel niet uit lijkt mij hoeveel je van iemand houdt.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:50 schreef Sofia2019 het volgende:
Het is niet zijn echte zus trouwens.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Omg, nu begrijp ik waarom men alles over het hoofd ziet.
1. direct naar Lotus toe, terwijl er gezegd is haar even met rust te laten.
2. haar voor de 2e keer aanspreken, omdat de eerste keer niet afdoende was.
3. zingen, 'zeg dat je niet hoeft te gaan schat....'
Zelfs Merel kan haar lachen niet inhouden toen hij naast haar ging zingen...
Hij is zo blij.
missie geluktquote:Op donderdag 21 februari 2019 11:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij is zo blij.
Voor elkaar bestemd.quote:
Zullen ze buiten beeld nog wel ff over hebben neem ik aan. Ze hebben elkaar ook geen eeuwige trouw beloofd maar waren daar gewoon maatjes met af en toe seks. Je hebt dat daar ook nodig, iemand die je kunt vertrouwen. Ze zouden wel zien hoe het buiten zou gaan. Gewoon vrienden blijven is ook al heel wat tegenwoordig.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:40 schreef sjampoeh het volgende:
Wel duidelijk nu dat Mike niet voor lotus kiest, of haar vraagt 'van hoe of wat' na utopia
Alleen als ze niet bij drugs kan komenquote:Op donderdag 21 februari 2019 11:51 schreef Sofia2019 het volgende:
O jawel, maar laat maar. Ik ga niet de moeite nemen om dat allemaal hier neer te zetten.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:46 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Er is dan volgens mij ook niemand die dat zo gezegd heeft dat het alleen daarom ging
What the fuck??????quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:51 schreef Sofia2019 het volgende:
Die ruzie was allang uitgesproken volgens mij.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:40 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Opmerkelijk, dacht na die eerste aanvaring dat die elkaars bloed wel konden drinken maar de familie schrijft dat ze elkaars post moeten lezen e.d..(dingetjes die ze voor de ander schrijven)
Merel is er voor Lotus.
Dat denkt hij en daar zal hij op aansturen. Let maar op wat er gaat gebeuren.quote:
Ik ook. Absoluut. Goede beslissing.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ik gun mike de buitenwereld wel en zijn geluk buiten
Die heeft tot nu toe meer dagen achter elkaar iets gedaan dan alle anderen na binnenkomst.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook af maar staat A3 te helpen.
Als het nodig is zijn ze er écht wel voor elkaar blijkt wel.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:41 schreef mootie het volgende:
Iedereen is wel lief voor Lotus, dikke knuffel en kus van Ger.
Die ligt in dat sperma hol van haar....quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:55 schreef Sofia2019 het volgende:
Toch zwak dat franny nu nergens te bekennen is
En ook wel te verwachten. Mike is nogal van kont tegen de krib. Wil niet meedraaien in de groep. Doet niet aan afspraken. Zondert zich af.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij is zo blij.
gofferquote:Op donderdag 21 februari 2019 11:51 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ooooh, waar hebben we het dan nog over.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Waarom nu niet "ontaarden" geeft zulke leuke lichteffecten
Haar beste vriendin heeft verdriet. Steun ?quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die ligt in dat sperma hol van haar....
En gaat de poort uit als Vedettequote:Op donderdag 21 februari 2019 11:56 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
goffer![]()
![]()
Mike legt zijn vertrek aan Hiske uit. Hij gaat buiten een nieuw elftalletje gaat zoeken.
Ja maar dat zal ook weer negatief gezien worden. Ik vind dat Jessie zich prima gedraagt.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:55 schreef mootie het volgende:
[..]
En ook wel te verwachten. Mike is nogal van kont tegen de krib. Wil niet meedraaien in de groep. Doet niet aan afspraken. Zondert zich af.
Hij zal Mike niet missen, moet kunnen.
Beter dit dan dat hij heel verdrietig gaat doen.
Hij was overigens heel lief voor Lotus.
Dat heeft ze 3 kwartier geleden al gegeven toen waren ze daar alle 4.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:56 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Haar beste vriendin heeft verdriet. Steun ?
Hij durft wel zeg en dat voor een kraker die niks in zijn leven heeft buiten.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:43 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Lekkere uitspraak van die gozer. Maakt hij zich nog geliefder mee
Ja maar Mike wil haar niet. Hoe duidelijk moet het nog zijnquote:Op donderdag 21 februari 2019 11:56 schreef Koos1958 het volgende:
Lotus zit gewoon te trillen, dit gun ik haar echt niet. Die is stapel gek op mike en valt in een diepe kuil hierna. Hoop dat haar "vriendinnen" shelley en franny haar wel gaan opvangen.
Daarbij komt dat Mike een complex persoon is en een behoorlijke rugzak heeft en dus niet de gemiddelde persoon is om een amoureuze encounter mee te hebben.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:52 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zullen buiten beeld nog wel ff over hebben neem ik aan. Ze hebben elkaar ook geen eeuwige trouw beloofd maar waren daar gewoon maatjes met af en toe seks. Je hebt dat daar ook nodig, iemand die je kunt vertrouwen. Ze zouden wel zien hoe het buiten zou gaan. Gewoon vrienden blijven is ook al heel wat tegenwoordig.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:51 schreef Elounda2019 het volgende:
[..]
Volgens mij ook. Mensen zijn blij dat Mike weggaat, maar niet vanwege zn zus, al kun je dat misschien zo opvatten, doordat het wat krom omschreven staat of in enthousiasme is getypt.
Ik zag geen steun van franny. Ze zat op bed met Tim en reageerde droogjesquote:Op donderdag 21 februari 2019 11:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat heeft ze 3 kwartier geleden al gegeven toen waren ze daar alle 4.
Vind ik ook.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:57 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]goede analyse, is allemaal interpretatie.
Blij voor Maaik dat ie de knoop heeft doorgehakt en thuis hard genoeg nodig zal zijn en blij voor de haters die ik ook even hun feestje gun
Ik hoop eigenlijk dat anderen dat gaan doen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:56 schreef Koos1958 het volgende:
Lotus zit gewoon te trillen, dit gun ik haar echt niet. Die is stapel gek op mike en valt in een diepe kuil hierna. Hoop dat haar "vriendinnen" shelley en franny haar wel gaan opvangen.
Wil Lotus even nietquote:Op donderdag 21 februari 2019 11:58 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Ik zag geen steun van franny. Ze zat op bed met Tim en reageerde droogjes
En had het steeds over haar brief die ze moest schrijven.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:58 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Ik zag geen steun van franny. Ze zat op bed met Tim en reageerde droogjes
Misschien koffie drinken bij de febo.......quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:55 schreef Sofia2019 het volgende:
Toch zwak dat franny nu nergens te bekennen is
Ik vind ze zo leuk samen als er één is die Jessie aan kan dan is het Merel welquote:Op donderdag 21 februari 2019 11:50 schreef yaello het volgende:
Jessie.
Merel mag geen kusjes sturen naar vreemde mannen
Merel: het is een jongetje
Jessie: Ja dan is het nog erger
Ik vraag me af of die brief gewaardeerd word ?quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:58 schreef yaello het volgende:
Tim is een brief aan het schrijven naar Franny's ouders. Ik ben zo benieuwd wat daarin staat
Dat wil ze even wel want Adriaan , merel en Shelly waren / zijn er welquote:Op donderdag 21 februari 2019 11:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Wil Lotus even niet
Die twee balen alleen maar dat mike nu de aandacht bij hen weghaalt door zijn aangekondigde vertrek terwijl ze net zo lekker in het rollenspel zaten van Romeo en Juliaquote:Op donderdag 21 februari 2019 11:58 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En had het steeds over haar brief die ze moest schrijven.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:58 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Nee, de een denkt meer aan zichzelf en favoriet en de ander aan de situatie van Mike.
Na zijn reactie op de streams vanmorgen, denk ik dat hij echt alle ruiten heeft ingegooid voor zichzelf.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:59 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik vraag me af of die brief gewaardeerd word ?
Nee, natuurlijk niet. Beetje onhandige uitspraken hier af en toe.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:47 schreef Crabapple het volgende:
Hou nou eens op met elkaar afzeiken, ieder heeft bij het vertrek van Mike zijn eigen emoties of niet.
Het is niet aan iedereen gegeven om tactvol te zijn, maar ik geloof niet dat iemand oprecht iemand ander een ernstig ziek familielid gunt.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:56 schreef Koos1958 het volgende:
Zelfs Jessie ging met haar praten en vond het lullig voor haar.quote:Op donderdag 21 februari 2019 12:00 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Dat wil ze even wel want Adriaan , merel en Shelly waren / zijn er wel
Ja dat denk ik dus ookquote:Op donderdag 21 februari 2019 12:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Na zijn reactie op de streams vanmorgen, denk ik dat hij echt alle ruiten heeft ingegooid voor zichzelf.
Ik vind dit walgelijk gedrag van Jessie.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij is zo blij.
Wat is er walgelijk aan?quote:Op donderdag 21 februari 2019 12:01 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik vind dit walgelijk gedrag van Jessie.
Denk het niet, want de liefde zit dieper bij Lotus dan bij Mike...quote:Op donderdag 21 februari 2019 12:01 schreef Sofia2019 het volgende:
denken jullie dat Mike op Lotus gaat wachten ?
Klopt , en dan scrollen maar !quote:Op donderdag 21 februari 2019 12:00 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Beetje onhandige uitspraken hier af en toe.
Hij lacht terwijl Utopia en de rest van Nederland in de rouw moeten zijnquote:
Het is iets minder gechargeerd hoor. Jessie kwam Lotus tegen en vroeg enkel hoe het met haar ging. Lotus gaf gewoon antwoord en vond het helemaal niet vervelend. Jessie zong dat liedje naar Merel omdat het in z'n hoofd opkwam. Het viel allemaal wel mee. Hij heeft ook gewoon eerlijk gezegd dat hij het jammer vind etc.quote:Op donderdag 21 februari 2019 12:01 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Alweer "humor"quote:Op donderdag 21 februari 2019 12:01 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Halfzus begreep ik maar doet er niet toe. Hij is klaar en wil weg.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:50 schreef Sofia2019 het volgende:
Het is niet zijn echte zus trouwens.
Dat vermoed ik wel. Ook al benoemt hij het verder niet de relatie, ze hebben wel een diepe band opgebouwdquote:Op donderdag 21 februari 2019 12:01 schreef Sofia2019 het volgende:
En dit is wat er constant gebeurt. Dat is de reden waarom ik hem niet mag. Onmenselijk gedrag en iemand een mes in de rug steken en hem nog lekker een paar keer ronddraaien........ en dan nog zeggen..... "ik doe toch niets...... ik wil alleen helpen, doe alles voor de groep..... ik snap deze groep niet".quote:Op donderdag 21 februari 2019 12:01 schreef Crabapple het volgende:
[..]
geen ideequote:Op donderdag 21 februari 2019 12:01 schreef Sofia2019 het volgende:
Dat denk ik niet. Die gaat direct naar die ex toe waar hij nog stapelverliefd op is. In de hoop dat zij hem terug wil nemen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 12:03 schreef Elounda2019 het volgende:
[..]
Dat vermoed ik wel. Ook al benoemt hij het verder niet de relatie, ze hebben wel een diepe bent opgebouwd
hij kiest nu voor zichzelf & zijn familie/zusquote:Op donderdag 21 februari 2019 11:40 schreef sjampoeh het volgende:
Daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op donderdag 21 februari 2019 12:03 schreef Bella35j het volgende:
Ik vind het jammer dat Mike gaat maar het is voor hem beter.
De negatieve spiraal waar hij in is gekomen vind ik wel te wijten aan Lotus vanaf de dag dat hij close met haar werd is hij in een negatieve spiraal gekomen.
Ja dat kan natuurlijk ook. Daar was ie ook nog niet helemaal klaar mee.quote:Op donderdag 21 februari 2019 12:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Die gaat direct naar die ex toe waar hij nog stapelverliefd op is. In de hoop dat zij hem terug wil nemen.
De jessie verrijking van jessie him selfquote:Op donderdag 21 februari 2019 12:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En dit is wat er constant gebeurt. Dat is de reden waarom ik hem niet mag. Onmenselijk gedrag en iemand een mes in de rug steken en hem nog lekker een paar keer ronddraaien........ en dan nog zeggen..... "ik doe toch niets...... ik wil alleen helpen, doe alles voor de groep..... ik snap deze groep niet".
En dat heeft hij ook tegen klotus gezegd toen ze hem zo aan het stalken was.quote:Op donderdag 21 februari 2019 12:05 schreef Elounda2019 het volgende:
[..]
Ja dat kan natuurlijk ook. Daar was ie ook nog niet helemaal klaar mee.
Juist dat nu ineens complimenteren staat zo haaks op wat ik hem eerder deze week over Mike heb lopen vertellen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 12:02 schreef yaello het volgende:
[..]
Het is iets minder gechargeerd hoor. Jessie kwam Lotus tegen en vroeg enkel hoe het met haar ging. Lotus gaf gewoon antwoord en vond het helemaal niet vervelend. Jessie zong dat liedje naar Merel omdat het in z'n hoofd opkwam. Het viel allemaal wel mee. Hij heeft ook gewoon eerlijk gezegd dat hij het jammer vind etc.
ja en ghb tochquote:Op donderdag 21 februari 2019 11:51 schreef Sofia2019 het volgende:
Ja klopt.quote:Op donderdag 21 februari 2019 12:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dat heeft hij ook tegen klotus gezegd toen ze hem zo aan het stalken was.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 12:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
ja en die ex neemt hem terug na allesquote:Op donderdag 21 februari 2019 12:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat weet je ook helemaal niet. Ze mogen het gelukkig samen uitzoeken en beslissen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 12:06 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Zou dom zijn van hem, ik denk dat Lotus binnen 3 weken op hem is uitgekeken buiten de poort.
In feite heeft Mike dat ook alleen op een heel andere manier.....maar Mike praat ook graag over Mike......quote:Op donderdag 21 februari 2019 12:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
De jessie verrijking van jessie him self
Lotus was niet bij dat zingen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 12:06 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Juist dat nu ineens complimenteren staat zo haaks op wat ik hem eerder deze week over Mike heb lopen vertellen.
En het zingen van 'je hoeft niet te gaan schat' vind ik misplaatst omdat Lotus zo in tranen is.
Die heeft via zijn moeder laten weten dat het over is.quote:Op donderdag 21 februari 2019 12:06 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
[..]
ja en die ex neemt hem terug na alles
nee ze stemmen iemand eruit en dan blijft die persoon tochquote:Op donderdag 21 februari 2019 12:07 schreef Sofia2019 het volgende:
Gaat er nog steeds iemand naar huis tijdens de stemmingen ?
Hij straalt zelfs, was al maanden aan het twijfelen en je kon ook zien dat hij er niet meer zo gelukkig was. Nu een duidelijke reden om te vertrekken maar ik gaf hem sowieso geen maanden meer.quote:
Laat maar, want dan nog... what will be, will be. Nu is nu.Mike is zo gesloten als een oester.quote:Op donderdag 21 februari 2019 12:06 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
[..]
ja en die ex neemt hem terug na alles
Alleen weet Merel dit zélf nog niet.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:53 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ze moet eerst 25kg afvallen van hem ..
quote:Op donderdag 21 februari 2019 12:07 schreef Sofia2019 het volgende:
Dan ga je niet 🎵zeg dat je niet hoeft te gaan schat🎵 zingenquote:Op donderdag 21 februari 2019 12:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zelfs Jessie ging met haar praten en vond het lullig voor haar.
Stond ze daarbij?quote:Op donderdag 21 februari 2019 12:09 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dan ga je niet 🎵nee je hoeft niet naar huis vandaag🎵 zingen
Dat dus!!quote:Op donderdag 21 februari 2019 12:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En dit is wat er constant gebeurt. Dat is de reden waarom ik hem niet mag. Onmenselijk gedrag en iemand een mes in de rug steken en hem nog lekker een paar keer ronddraaien........ en dan nog zeggen..... "ik doe toch niets...... ik wil alleen helpen, doe alles voor de groep..... ik snap deze groep niet".
eens.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Daarbij komt dat Mike een complex persoon is en een behoorlijke rugzak heeft en dus niet de gemiddelde persoon is om een amoureuze encounter mee te hebben.
Ik heb met die meid te doen. Als het over gevoelens gaat is het voor de meeste mensen moeilijk.
Met al het bijbehorende geklaag.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die heeft tot nu toe meer dagen achter elkaar iets gedaan dan alle anderen na binnenkomst.
Jessie is graag grappig over de rug van anderen doen ze hem tegen spreken loopt hij jankend wegquote:Op donderdag 21 februari 2019 12:09 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dan ga je niet 🎵nee je hoeft niet naar huis vandaag🎵 zingen
quote:Op donderdag 21 februari 2019 12:08 schreef rowan634 het volgende:
[..]
nee ze stemmen iemand eruit en dan blijft die persoon toch
Er wordt dinsdag 5 maart gestemd door de inwoners kunnen drie op de bank komen of zelf 4. Woensdag komen er twee nieuwe binnen waar zondag 10 maart door de inwoners gekozen kan worden en de dag erna stuurt de gebleven nieuwe inwoner een van de bankzitters naar huisquote:Op donderdag 21 februari 2019 12:07 schreef Sofia2019 het volgende:
quote:Op donderdag 21 februari 2019 12:10 schreef rowan634 het volgende:
gelukkig gedraagt lotus zich niet anders dan normaal
[ afbeelding ]
Dat terrein is zo klein dat je het gerust hoort als iemand dat lopend over het terrein langere tijd loopt te zingen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 12:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Lotus was niet bij dat zingen.
En ik denk dat je bij een vertrek ook de goede dingen van iemand naar voren haalt. Benadrukken wat er wel leuk was.
Dat Dusquote:Op donderdag 21 februari 2019 12:10 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, want Jessie zegt alles eerlijk in iemands gezicht.Of niet?
Tuurlijk mogen ze dat zelf, ik kan me alleen niet voorstellen dat die 2 intellectueel maar iets gemeen hebben. Lotus heeft een gezond iq en Mike is zeg maar een chimpansee + Waar moet je het na 3 weken nog over hebben terwijl er allerlei andere interessante mensen rondlopen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 12:07 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat weet je ook helemaal niet. Ze mogen het gelukkig samen uitzoeken en beslissen.
Inderdaad.quote:Op donderdag 21 februari 2019 12:10 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat liedje zong hij gisteren ook al. Heeft niks met Lotus/ Mike te maken.quote:Op donderdag 21 februari 2019 12:06 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Juist dat nu ineens complimenteren staat zo haaks op wat ik hem eerder deze week over Mike heb lopen vertellen.
En het zingen van 'je hoeft niet te gaan schat' vind ik misplaatst omdat Lotus zo in tranen is.
Hij was bij de pc.quote:Op donderdag 21 februari 2019 12:11 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Dat terrein is zo klein dat je het gerust hoort als iemand dat lopend over het terrein langere tijd loopt te zingen.
Het was niet benadrukken wat er 'wel leuk' was maar het staat compleet haaks op wat hij eerder zei over Mike ik noem dat draaien en liegen.
En anders legt hij haar even op haar buikjequote:Op donderdag 21 februari 2019 12:10 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ze had veel steun aan Mike en als dat dan opeens wegvalt dan kan ik me voorstellen dat je je even wat verloren voelt. Vertrouw erop dat het wel weer goedkomt met haar.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:56 schreef Koos1958 het volgende:
Ah schei toch uit. Dit is allemaal spijkers op laag water zoeken. Draaien, draaien, draaienquote:Op donderdag 21 februari 2019 12:11 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit
Eigenlijk vind ik het nog kwalijker als hij het achter der rug zingt
mike had vanaf gisteren toch al een paniek aanval over zijn zus , las ik hierquote:Op donderdag 21 februari 2019 12:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat liedje zong hij gisteren ook al. Heeft niks met Lotus/ Mike te maken.
Ze was daarstraks al ff met haar.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:56 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Haar beste vriendin heeft verdriet. Steun ?
Toen was het n.a.v. het 'vreemdgaan' van Mylene.quote:Op donderdag 21 februari 2019 12:12 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
mike had vanaf gisteren toch al een paniek aanval over zijn zus , las ik hier
En daarom zong Jessie ‘je hoeft niet naar huis’?quote:Op donderdag 21 februari 2019 12:12 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
mike had vanaf gisteren toch al een paniek aanval over zijn zus , las ik hier
Ik heb dat gisteren dan gemist, maar de situatie is zo dat hij zich had kunnen bedenken dat het niet tactvol is om te zingen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 12:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat liedje zong hij gisteren ook al. Heeft niks met Lotus/ Mike te maken.
Ik zie dat toch anders hoor.quote:Op donderdag 21 februari 2019 12:03 schreef Bella35j het volgende:
Ik vind het jammer dat Mike gaat maar het is voor hem beter.
De negatieve spiraal waar hij in is gekomen vind ik wel te wijten aan Lotus vanaf de dag dat hij close met haar werd is hij in een negatieve spiraal gekomen.
Je moet het helemaal niet doen, als je een beetje gevoel in je donder hebt.quote:Op donderdag 21 februari 2019 12:12 schreef mootie het volgende:
Godver, je mag dus niet eens een liedje zingen, dat moet je in bijzijn doen van diegene over wie het wel of niet gaat.
Ach let it go. het wordt allemaal weer behoorlijk uitvergroot. Het viel in mijn ogen ook allemaal wel mee.quote:Op donderdag 21 februari 2019 12:12 schreef mootie het volgende:
Godver, je mag dus niet eens een liedje zingen, dat moet je in bijzijn doen van diegene over wie het wel of niet gaat.
Onmenselijkquote:Op donderdag 21 februari 2019 12:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Toen was het n.a.v. het 'vreemdgaan' van Mylene.
Hoezo dat is mijn meningquote:Op donderdag 21 februari 2019 12:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ah schei toch uit. Dit is allemaal spijkers op laag water zoeken. Draaien, draaien, draaien
Wat een mafkees.quote:Op donderdag 21 februari 2019 12:12 schreef juul. het volgende:
Tim in zijn brief naar de ouders van Franny; dat jullie het te snel vinden gaan is iets waar ik niet veel waarde aanhecht.
Oeps zegt Lotus, ja ik heb het goed onderbouwd zegt Tim nog.
Mylene zong vrolijk mee.quote:
Lotus is ook niet de gemakkelijkste lijkt mij.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Daarbij komt dat Mike een complex persoon is en een behoorlijke rugzak heeft en dus niet de gemiddelde persoon is om een amoureuze encounter mee te hebben.
Ik heb met die meid te doen. Als het over gevoelens gaat is het voor de meeste mensen moeilijk.
lief van hem hequote:Op donderdag 21 februari 2019 12:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Jessie gaat morgen zingen afscheid nemen bestaat niethumor hoor die gast
Een topgozer!!!!quote:Op donderdag 21 februari 2019 12:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Als 1 van de weinige daar die de boel niet altijd serieus neemt en er ook wel de lol en er van in ziet en ook kan relativeren.quote:Op donderdag 21 februari 2019 12:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ja net zo als hij en Merel pratenquote:
Niet alleen in deze kleding hoor, ze is gewoon ook dik.quote:Op donderdag 21 februari 2019 12:49 schreef Sofia2019 het volgende:
Merel ziet er dik uit in deze kleding
Volgens mij is het de bedoeling dat iedereen vanaf heden in het zwart gekleed gaat en met het hoofd naar beneden met een spoor van tranen achter zich, doelloos en hopeloos verdrietig rondloopt over het terreinquote:
Zal Lotus blij mee zijn.quote:Op donderdag 21 februari 2019 12:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
is toch niks mis mee,als je de tekst kent is het juist heel toepasselijk.quote:Op donderdag 21 februari 2019 12:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
quote:Op donderdag 21 februari 2019 12:51 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
En Shel zit er heel beminnelijk bij, die gaat morgen de boomhut voor Lotus (zichzelf) afmaken.
Dak er op.......... geen probleem voor Shel, Mike schrijft het allemaal op en Shel gaat het uitvoeren.
Alleen niet altijd op het juiste moment en rekening houdend met de anderen die het aangaat, jammer.quote:Op donderdag 21 februari 2019 12:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Als 1 van de weinige daar die de boel niet altijd serieus neemt en er ook wel de lol en er van in ziet en ook kan relativeren.
Miepmiepmiep. Je neemt je foto's ook maar mee hoor, tegen Mike daarstraks. Die hoef ik niet meer te zien. Totdat Shelley zegt: Oh dan wil ik die wel die waar wij 3en opstaan. Dan wordt ze boos en moeten de foto's blijven.quote:
eens iddquote:Op donderdag 21 februari 2019 12:52 schreef Mylene het volgende:
Goed nieuws zeg, Mike weg uit de slangennest, wat zal hij opgelucht zijn als hij buiten de poort is![]()
.
Door Lotus toch meegetrokken in het negatieve.
nog even en onze UI's moeten op zwartquote:Op donderdag 21 februari 2019 12:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij is het de bedoeling dat iedereen vanaf heden in het zwart gekleed gaat en met het hoofd naar beneden met een spoor van tranen achter zich, doelloos en hopeloos verdrietig rondloopt over het terrein
Dus donder nou maar opquote:Op donderdag 21 februari 2019 12:52 schreef krabje het volgende:
[..]
is toch niks mis mee,als je de tekst kent is het juist heel toepasselijk.
Ben nu al benieuwd. Hoe snel zal het in gaan storten?quote:Op donderdag 21 februari 2019 12:51 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
En Shel zit er heel beminnelijk bij, die gaat morgen de boomhut voor Lotus (zichzelf) afmaken.
Dak er op.......... geen probleem voor Shel, Mike schrijft het allemaal op en Shel gaat het uitvoeren.
morgen sta je er alleen voor,want fran en tim heb je geen moer aan,word zwaar voor je,what goes around comes around.quote:
Nou, is toch zo, ze zien elkaar toch weer?quote:Op donderdag 21 februari 2019 12:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
quote:Op donderdag 21 februari 2019 12:53 schreef rowan634 het volgende:
[..]
nog even en onze UI's moeten op zwart
ja en jessie die het liedje waarheen zingtquote:Op donderdag 21 februari 2019 12:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij is het de bedoeling dat iedereen vanaf heden in het zwart gekleed gaat en met het hoofd naar beneden met een spoor van tranen achter zich, doelloos en hopeloos verdrietig rondloopt over het terrein
quote:Op donderdag 21 februari 2019 12:51 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Ik was ook verbaasd zo dik die smeert. Hij kan net zo goed een reep chocola op brood leggen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 12:50 schreef Chea49 het volgende:
Wauw, Jessie smeer een halve pot chocopasta op zijn boterham. Die is snel weer net zo dik als toen hij binnenkwam in Uto1.
LOLquote:Op donderdag 21 februari 2019 12:53 schreef krabje het volgende:
[..]
ja en jessie die het liedje waarheen zingt![]()
quote:Op donderdag 21 februari 2019 12:53 schreef krabje het volgende:
[..]
ja en jessie die het liedje waarheen zingt![]()
ja dat dusquote:Op donderdag 21 februari 2019 12:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dus donder nou maar op
Ik kan er niet meer tegen
En als je weg wilt gaan
Is dat alleen een zegen
Te vaak heb jij mij laten zakken
Ik heb genoeg van al je makken
Je moet gewoon je spullen pakken![]()
![]()
Echt wel!quote:Op donderdag 21 februari 2019 12:54 schreef maryo55 het volgende:
Mike gaat morgen niet is mijn vermoeden.
Dat soort dingen mag je helemaal niet zeggenquote:Op donderdag 21 februari 2019 12:54 schreef maryo55 het volgende:
Mike gaat morgen niet is mijn vermoeden.
dit is traditie gewordenquote:Op donderdag 21 februari 2019 12:55 schreef spapaars het volgende:
Aan het hek mogen komen is altijd met toestemming.
Ze kunnen hem net zo gemakkelijk gewoon even binnenlaten.
Wat een vieze treiterkop die vent.Hij mag de naam vent eigenlijk helemaal niet dragen!quote:Op donderdag 21 februari 2019 12:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
quote:Op donderdag 21 februari 2019 12:55 schreef spapaars het volgende:
Aan het hek mogen komen is altijd met toestemming.
Ze kunnen hem net zo gemakkelijk gewoon even binnenlaten.
Ik gun het Jessie wel dat Mike zich bedenktquote:Op donderdag 21 februari 2019 12:56 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Wat een vieze treiterkop die vent.Hij mag de naam vent eigenlijk helemaal niet dragen!
Jammer joh.quote:Op donderdag 21 februari 2019 12:57 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik gun het Jessie wel dat Mike zich bedenkt
Hoop toch zo op een zelfde soort brief van tim zijn familie.quote:Op donderdag 21 februari 2019 12:57 schreef PoezeligDing het volgende:
Tim vindt dat Tranny geen steun krijgt van haar familie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |