En ook nog eens tegen wil en dank in van zijn kant. Ze heeft hem heel hard moeten opgeilen voor ze kreeg waar ze haar zinnen op had gezetquote:Op donderdag 21 februari 2019 11:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze hadden niks, waren Fuck buddy's meer niet
Erg he, terwijl ze niks zelf kan........quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:31 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja viel het jou ook op. Dat is echt een lijkenpikster zeg. Hoe komt je erop om daaarover te gaan beginnen.
Hij denkt minstens dat de vlag op Soestdijk nu half stok hangtquote:
quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
En ook nog eens tegen wil en dank in van zijn kant. Ze heeft hem heel hard moeten opgeilen voor ze kreeg waar ze haar zinnen op had gezet
TT
Ze? T was alleen Mike die excuses maakte hoor en dat moest hij tot in de treure herhalen voor het goed was voor mevrouw. Van haar kant kwam helemaal niks van excusesquote:Op donderdag 21 februari 2019 11:30 schreef Verida het volgende:
[..]
Wat een nuances weer. Ze hebben een keertje wat ruzie gehad, en dan hebben ze weer prima goedgemaakt.
Overdrijven is ook een vak hoor.
wel eens gehoord van emoties en op verschillende fases te verwerken . eerst boos teleurgesteld verdrietig heel normaalquote:Op donderdag 21 februari 2019 11:34 schreef pollewop77 het volgende:
Lotus gaat niet weg. Ze begrijpt Mike en is heel verdrietig. Beter als dat boze gedoe van net.
Ik ook. Officieel een watje.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:34 schreef PTLe het volgende:
Dit vind ik wel lief , sorry ik ben een emo mens[ afbeelding ]
Is denk ik wel goed voor haar. Niet dat ik denk dat Mike slecht voor haar is maar ze kunnen elkaar erg versterken in de negativiteit als er weer eens ruzie is.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:30 schreef PTLe het volgende: Lotus heeft verdriet , maar ze blijft wel . [ afbeelding ]
Dat weet je toch helemaal niet ?quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:34 schreef pecla het volgende:
[..]
Ze? T was alleen Mike die excuses maakte hoor en dat moest hij tot in de treure herhalen voor het goed was voor mevrouw. Van haar kant kwam helemaal niks van excuses
Zeker lief. Ook van A3.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:34 schreef PTLe het volgende:
Dit vind ik wel lief , sorry ik ben een emo mens[ afbeelding ]
dat dusquote:Op donderdag 21 februari 2019 11:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
wel eens gehoord van emoties en op verschillende fases te verwerken . eerst boos teleurgesteld verdrietig heel normaal
Niet nuanceren nu. Dat is eng.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
wel eens gehoord van emoties en op verschillende fases te verwerken . eerst boos teleurgesteld verdrietig heel normaal
Inmiddels een natuurlijke bolle kop gekregenquote:Op donderdag 21 februari 2019 11:35 schreef tonja het volgende:
De botox is wel uitgewerkt bij de dames.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:35 schreef tonja het volgende:
De botox is wel uitgewerkt bij de dames.
Ik heb geschreven dat hij sinds die lager op de popipoll kwam hij vaker heeft aangegeven om weg te gaan. Maar dat zijn zus een hele goede reden is.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:36 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Als er gezegd wordt, dat hij weggaat vanwege de popipoll en niet wegens omstandigheden, lijkt me dat een goede conclusie.
Dat denk ik dus ook , en ze kreeg het niet terug .quote:
Het was de hele tijd te volgen zonder SL's dus kon het precies volgen hoorquote:Op donderdag 21 februari 2019 11:35 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat weet je toch helemaal niet ?
Er kan nog van alles uitgesproken zijn zonder de camera erop
En beetje ruzie, waarbij de een wat meer zegt dan de ander, komt in de beste relaties voor. Maar deze ruzie werd, zoals gewoonlijk alles wat Lotus aangaat) weer enorm uitvergroot hier in de Cos.
Opmerkelijk, dacht na die eerste aanvaring dat die elkaars bloed wel konden drinken maar de familie schrijft dat ze elkaars post moeten lezen e.d..(dingetjes die ze voor de ander schrijven)quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:36 schreef yaello het volgende:
Lotus valt Merel in de armen "wil je er ook voor mij zijn".
quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:41 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Mike gaat nog even de meterkast ontarmen en dan gaat ie naar huis!
je weet niet wat ze nog zonder de camera's bespreken, of al besproken hebben.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:40 schreef sjampoeh het volgende:
Wel duidelijk nu dat Mike niet voor lotus kiest, of haar vraagt 'van hoe of wat' na utopia
Er is ook contact tussen beide families, hoorde ik gisteren Merel vertellen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:40 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Opmerkelijk, dacht na die eerste aanvaring dat die elkaars bloed wel konden drinken maar de familie schrijft dat ze elkaars post moeten lezen e.d..(dingetjes die ze voor de ander schrijven)
Merel is er voor Lotus.
Met dank aan Tonja. Zie FBquote:Op donderdag 21 februari 2019 11:33 schreef PoezeligDing het volgende:
En bedankt voor de 't' dienstdoende mod.
Nee klopt, maar zoals ik het bekijk, voelt ze zich in de steek gelaten (aanname)quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:41 schreef Verida het volgende:
[..]
je weet niet wat ze nog zonder de camera's bespreken, of al besproken hebben.
Waarom nu niet "ontaarden" geeft zulke leuke lichteffectenquote:Op donderdag 21 februari 2019 11:41 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Mike gaat nog even de meterkast ontarmen en dan gaat ie naar huis!
Lekkere uitspraak van die gozer. Maakt hij zich nog geliefder meequote:Op donderdag 21 februari 2019 10:00 schreef MariaElena2018 het volgende:
Streamers zijn uitkeringstrekkers eerste klas, het is een wonder als die liefde in hun leven hebben zegt Tim
Moet haast wel als je in het begin jezelf als een puppy neerzet en weggestuurd wordt maar steeds terugkomt......quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:38 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Tuurlijk is ze verliefd, al vanaf het begin af aan.
Ik hoop echt dat ze zich gaat herpakken.
Merel is in lovequote:Op donderdag 21 februari 2019 11:40 schreef pollewop77 het volgende:
Merel heeft het fakking naar haar zin, ze heeft niet eens door dat Brenda weg is![]()
![]()
Ja is ook leuk.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Waarom nu niet "ontaarden" geeft zulke leuke lichteffecten
Hij kiest nu voor zn zus, wat heel begrijpelijk is. Als de liefde tussen hem en Lotus sterk genoeg is, dan is dit écht de juiste keuze. Dan blijft die liefde wel overeind.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:41 schreef Verida het volgende:
[..]
Kijk naar Bas en Do. Dit was doorgesproken tot en met.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:41 schreef Verida het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:42 schreef juul. het volgende:
[..]
Er is ook contact tussen beide families, hoorde ik gisteren Merel vertellen.
Hoho Shelly en Mylene vannacht, Gerritje moet aan de bakquote:Op donderdag 21 februari 2019 11:42 schreef yaello het volgende:
Gerrit denkt vanavond feestje dus Shelley neuken.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:43 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Lekkere uitspraak van die gozer. Maakt hij zich nog geliefder mee
quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:46 schreef yaello het volgende:
Jessie tegen Chris en His: ik vertrouw jullie individueel, maar samen zijn jullie niet te vertrouwen
Wat moet ze doen, hem over zijn bol aaien?quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:43 schreef Flowergirl70 het volgende:
Wat een dag ! Het is wel beter voor Mike lekker naar zn familie en uit die slangenkuil. Maar heel benieuwd of Lotus t vol gaat houden.. en ze mag nu ook wel wat liever zijn voor hem.
Jessie gaat er juist heel netjes mee om.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:47 schreef ThunderBitch het volgende:
Mike gaat weg, beter voor die jongen.
In die slangenkuil
Jessie is ook weer zijn eigen misselijke zelf. Spuig zo van die gast.
prec die denkt nog meer koning te worden daarquote:Op donderdag 21 februari 2019 11:47 schreef ThunderBitch het volgende:
Mike gaat weg, beter voor die jongen.
In die slangenkuil
Jessie is ook weer zijn eigen misselijke zelf. Spuig zo van die gast.
Een échte vriendin, die waait ook met alle winden mee zeg.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:40 schreef pollewop77 het volgende:
Merel heeft het fakking naar haar zin, ze heeft niet eens door dat Brenda weg is![]()
![]()
cos soapquote:Op donderdag 21 februari 2019 11:50 schreef rowan634 het volgende:
De laatste paar dagen lig ik vaker in een deuk om al het gedoe in de cos dan om Utopia zelf
Omg, nu begrijp ik waarom men alles over het hoofd ziet.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jessie gaat er juist heel netjes mee om.
neequote:Op donderdag 21 februari 2019 11:51 schreef Sofia2019 het volgende:
Lotus wil zuipen. Kampte ze met een alcohol probleem ?
Een halfzus maar dat maakt voor je gevoel niet uit lijkt mij hoeveel je van iemand houdt.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:50 schreef Sofia2019 het volgende:
Het is niet zijn echte zus trouwens.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Omg, nu begrijp ik waarom men alles over het hoofd ziet.
1. direct naar Lotus toe, terwijl er gezegd is haar even met rust te laten.
2. haar voor de 2e keer aanspreken, omdat de eerste keer niet afdoende was.
3. zingen, 'zeg dat je niet hoeft te gaan schat....'
Zelfs Merel kan haar lachen niet inhouden toen hij naast haar ging zingen...
Hij is zo blij.
missie geluktquote:Op donderdag 21 februari 2019 11:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Omg, nu begrijp ik waarom men alles over het hoofd ziet.
1. direct naar Lotus toe, terwijl er gezegd is haar even met rust te laten.
2. haar voor de 2e keer aanspreken, omdat de eerste keer niet afdoende was.
3. zingen, 'zeg dat je niet hoeft te gaan schat....'
Zelfs Merel kan haar lachen niet inhouden toen hij naast haar ging zingen...
Hij is zo blij.
Voor elkaar bestemd.quote:
Zullen ze buiten beeld nog wel ff over hebben neem ik aan. Ze hebben elkaar ook geen eeuwige trouw beloofd maar waren daar gewoon maatjes met af en toe seks. Je hebt dat daar ook nodig, iemand die je kunt vertrouwen. Ze zouden wel zien hoe het buiten zou gaan. Gewoon vrienden blijven is ook al heel wat tegenwoordig.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:40 schreef sjampoeh het volgende:
Wel duidelijk nu dat Mike niet voor lotus kiest, of haar vraagt 'van hoe of wat' na utopia
Alleen als ze niet bij drugs kan komenquote:Op donderdag 21 februari 2019 11:51 schreef Sofia2019 het volgende:
O jawel, maar laat maar. Ik ga niet de moeite nemen om dat allemaal hier neer te zetten.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:46 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Er is dan volgens mij ook niemand die dat zo gezegd heeft dat het alleen daarom ging
What the fuck??????quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:51 schreef Sofia2019 het volgende:
Die ruzie was allang uitgesproken volgens mij.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:40 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Opmerkelijk, dacht na die eerste aanvaring dat die elkaars bloed wel konden drinken maar de familie schrijft dat ze elkaars post moeten lezen e.d..(dingetjes die ze voor de ander schrijven)
Merel is er voor Lotus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |