Leuke poging, GGMM. Jammer dat het niet grappig is.quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:20 schreef GGMM het volgende:
De moeder van Elan koopt altijd bij XL Toys.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Het is meer de vraag waar rene nu zn dates mee naar toe neemt.
wanneer ribbaquote:Op donderdag 21 februari 2019 13:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nu in elkenrade
Wie heeft ooit verzonnen dat zelfs minder dan 10 huizen bij elkaar een officieel plaatsnaambord krijgen
ja maar dat is de originele uit de VS, die waren echt grootquote:Op donderdag 21 februari 2019 13:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Toys R us hadden het sowieso wel erg hoog in hun bol.
[ afbeelding ]
Dat megalomane denken heeft ze ook in Nederland de das om gedaan.quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja maar dat is de originele uit de VS, die waren echt groot
dat is allemaal zo makkelijk, waren andere tijden, toen was er echt wel behoefte aan, probleem met zo'n bedrijf is het tij zien te keren en dat is moeilijk bij grote organisatiesquote:Op donderdag 21 februari 2019 13:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat megalomane denken heeft ze ook in Nederland de das om gedaan.
Mwoah.quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is allemaal zo makkelijk, waren andere tijden, toen was er echt wel behoefte aan, probleem met zo'n bedrijf is het tij zien te keren en dat is moeilijk bij grote organisaties
ik zie mezelf nog op de beurs in Guangzhou begin jaren 90 daar had Alibaba een stand, ik dacht toen echt dat gaat nooit wat worden, ik weet al een tijdje beterquote:Op donderdag 21 februari 2019 14:02 schreef Elan het volgende:
Uiteindelijk is natuurlijk wel het internet de nekslag voor al die toko's geweest. En dat viel inderdaad begin jaren 90 nog niet te voorzien.
op naar trintelen?quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nu in elkenrade
Wie heeft ooit verzonnen dat zelfs minder dan 10 huizen bij elkaar een officieel plaatsnaambord krijgen
Ben jij ook online actief met je toko?quote:Op donderdag 21 februari 2019 14:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik zie mezelf nog op de beurs in Guangzhou begin jaren 90 daar had Alibaba een stand, ik dacht toen echt dat gaat nooit wat worden, ik weet al een tijdje beter
nee alleen customerportal niet direct naar consumentenquote:Op donderdag 21 februari 2019 14:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben jij ook online actief met je toko?
Nooit die behoefte gevoeld of is het niet praktisch in jouw range?quote:Op donderdag 21 februari 2019 14:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee alleen customerportal niet direct naar consumenten
te klein voor, die retouren nekken je dan, wordt enorm onderschatquote:Op donderdag 21 februari 2019 14:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Nooit die behoefte gevoeld of is het niet praktisch in jouw range?
Toevallig gisteren een stukje over zitten kijken, al ging dit over elektronica. 1 retour en er moeten 100 zendingen goed gaan.quote:Op donderdag 21 februari 2019 14:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
te klein voor, die retouren nekken je dan, wordt enorm onderschat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |