OK daar heb ik nog nooit van gehoord, in Londen schijnt lego wel een eigen winkel te hebben, maar misschien is NL daar wel te klein voorquote:
Misschien kunnen we wat geld bij elkaar leggen danquote:Op donderdag 21 februari 2019 13:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moet je die maar allemaal bestellen.
Dat is Toys XL geworden. O.a. in het Alexandriumquote:Op donderdag 21 februari 2019 13:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Toys R Us heb je ook nog toch?
In Duitsland heb je in elke middelgrote stad (Keulen, Oberhausen, Essen) zo'n store.quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK daar heb ik nog nooit van gehoord, in Londen schijnt lego wel een eigen winkel te hebben, maar misschien is NL daar wel te klein voor
maar dat was/is toch ook van Blokker?quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is Toys XL geworden. O.a. in het Alexandrium
quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar dat was/is toch ook van Blokker?
Intertoys is al tijdje niet meer blokker volgens mijquote:Op donderdag 21 februari 2019 13:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar dat was/is toch ook van Blokker?
Pfoeh. Ik las 'ik heb mijn Nintendo Switch verkocht' Gelukkig las ik het verkeerd (net zoals ik de mist in ging in het PSV topic vanmorgen,lol)quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:14 schreef GGMM het volgende:
Ik heb mijn Nintendo Switch bij de Intertoys gekocht.
Aan mij heeft het niet gelegen dus!
nee maar Toys r us was toen door Intertoys/Blokker overgenomenquote:Op donderdag 21 februari 2019 13:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Intertoys is al tijdje niet meer blokker volgens mij
ja die ken ik nog welquote:Op donderdag 21 februari 2019 13:17 schreef Elan het volgende:
ToysXL heeft bij de Maxis (dat ken je vast wel) een hele grote store van 2000m2 Tarado
Toys R us hadden het sowieso wel erg hoog in hun bol.quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee maar Toys r us was toen door Intertoys/Blokker overgenomen
Zonder "bij" was ie leukerquote:Op donderdag 21 februari 2019 13:20 schreef GGMM het volgende:
De moeder van Elan koopt altijd bij XL Toys.
Probeer dit maar gewoon niet meer.quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:20 schreef GGMM het volgende:
In je hoofd klonk dit vast grappig.quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:20 schreef GGMM het volgende:
quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:20 schreef GGMM het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |