Gisteren viel hij al behoorlijk uit naar haar omdat ze de plank die ze wilden verplaatsen en die ze volgens hem verkeerd vastpakte.quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bereikt vaker meer door er niet tegen in te gaan. Daar bereik je vaak het tegenover gestelde mee.
Ik Heb Tim Franny nog niet zien slaan, haar uit zien schelden of zo
Het is een rare kwast maar wel heel goed en lief voor haar
Dan heb je een stukje gemist. Hij laat echt wel merken dat hij er maling aan heeftquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Tim zegt schrijf wat je zelf wil en voelt dus goed en loopt weg bemoeit zich er niet mee
Ja hoor is ze welquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze is toch ook niet echt tegen hem ingegaan of hem kwaad gemaakt........
Als iemand ziek is of sterft , blijft het niet bij de boodschap, het begraven enz enzquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:38 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Maar hij haalt er van alles bij. Is zijn 'gewoonte'.
Als hij zich kloten voelt is het altijd omdat er iemand ziek is of dood gaat. Is dat niet het geval dan verzint hij wel iets waardoor hij in zijn ogen 'down' mag zijn.
Terwijl er m.i. andere dingen aan de hand zijn.
Hij weet ook wel dat dat te zien is. Maar zijn kop sprak boekdelen en ook de opmerkingen die hij maakte en de manier waarop.quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoor is ze wel
Hij wilde niet dat ze in een beha ging showen voor de groep, ze heeft het gewoon gedaan
Tim heeft gezegd tegen haar waarom hij het niet wilde maar dat de keus aan haar zelf was
Ze heeft het gedaan en hij was er niet boos om
quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:39 schreef sjampoeh het volgende:
Ze wilden toch in utopia trouwen ? hadden ze t laatst over
Daar was ze toch echt wel mee bezigquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:42 schreef PoezeligDing het volgende:
Tranny: We laten gewoon aan Nederland zienhoe trots we op elkaar zijn.
Het is niet dat ik opeens mijn wedding ga plannen.
Dat mag toch manlief zou ook niet willen dat ik zo op de foto ga en op internet staquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:42 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Hij weet ook wel dat dat te zien is. Maar zijn kop sprak boekdelen en ook de opmerkingen die hij maakte en de manier waarop.
Daar gaat het helemaal niet omquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dat mag toch manlief zou ook niet willen dat ik zo op de foto ga en op internet sta
Ja Shel luistert ook naar haar moeder toen die nee zei tegen haar en Gerquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:39 schreef pollewop77 het volgende:
Shelley zegt het precies goed
Ze zegt dat ze nee had gezegd tegen Tim.
en daar kan ik me iets bij voorstellenquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:41 schreef schizolientje het volgende:
En nu krijgt Mike de volle laag van Lotus omdat hij met merel heeft besproken dat hij moeite heeft met gevoelens bespreken
Ze is wat hardleersquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja Shel luistert ook naar haar moeder toen die nee zei tegen haar en Ger
quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:41 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Als iemand ziek is of sterft , blijft het niet bij de boodschap, het begraven enz enz
Het werkelijke gemis, of de onmacht komt daarna en kan verschillend per persoon best lang duren
Dat heet verwerking
Het is niet ..in de grond en klaar
Dat is vaak zo, voor een ander weet iemand t beter, dan voor zichzelfquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hij ging er alleen niet bijstaan, want hij kon niet tegen de blikken van de andere mannen en hun commentaarquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoor is ze wel
Hij wilde niet dat ze in een beha ging showen voor de groep, ze heeft het gewoon gedaan
Tim heeft gezegd tegen haar waarom hij het niet wilde maar dat de keus aan haar zelf was
Ze heeft het gedaan en hij was er niet boos om
Seks mee hebben of verloven/trouwen is nog wel een verschilquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |