Hij zei net dat ze de tijd nemen, maar ik denk als Tim zijn gang gaat zijn ze morgen getrouwd.quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:34 schreef Zeyina het volgende:
En Tim maar ja knikken. Ben benieuwd wat hij er van gaat maken als Shelley weer weg is
ookquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:32 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Mike grijpt voortdurend emoties voor en over anderen aan om niet met zichzelf bezig te hoeven gaan naar mijn idee
Ze is toch ook niet echt tegen hem ingegaan of hem kwaad gemaakt........quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bereikt vaker meer door er niet tegen in te gaan. Daar bereik je vaak het tegenover gestelde mee.
Ik Heb Tim Franny nog niet zien slaan, haar uit zien schelden of zo
Het is een rare kwast maar wel heel goed en lief voor haar
Vul niet in voor anderen dat die tim haten. Tim is een walgelijke vent maar haten doe je niet met iemand die je niet persoonlijk kent. En hij zet zichzelf neer zoals hij doet. Hoeven wij niets voor te veranderen of over te liegen. Dat bleek net maar weer met die reactie op die brief.quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Staat nergens dat Tim ideale schoonzoon is. ik geef t op hier... van mij mag tim snel naar huis... ik ga er niet meer op in.. komt niet aan hier door de haat naar tim
Dus toch niet om tim en frannyquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:36 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ook
Maar in geval van zus met kanker niet, ik zou niet eens 24 uur wachten
Ik zou klaar willen/kunnen staan voor me zus al is het voor een theetje en een gesprek, dat kan niet vanuit utopia
Zucht zulke speculaties zijn niet tof .quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze is toch ook niet echt tegen hem ingegaan of hem kwaad gemaakt........
Maar hij haalt er van alles bij. Is zijn 'gewoonte'.quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:36 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ook
Maar in geval van zus met kanker niet, ik zou niet eens 24 uur wachten
Ik zou klaar willen/kunnen staan voor me zus al is het voor een theetje en een gesprek, dat kan niet vanuit utopia
ik vul in wat ik hier lees met haat gepost klaar mijn mening... huil niet steeds doe je eigen ding aubquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:37 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vul niet in voor anderen dat die tim haten. Tim is een walgelijke vent maar haten doe je niet met iemand die je niet persoonlijk kent. En hij zet zichzelf neer zoals hij doet. Hoeven wij niets voor te veranderen of over te liegen. Dat bleek net maar weer met die reactie op die brief.
Heb ik ook niet meegekregen,quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:28 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dat heeft hij dan ook sarcastisch gezegd. Waar Shelley het meest van over 'de rooie' ging was dat Jessie zei dat het dus gewoon lust was
Ik kan me ook niet herinneren dat Jessie het verkrachting heeft genoemd
hou toch je smoel Tim walgelijke ventquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:37 schreef pollewop77 het volgende:
Tim: als mijn moeder dit had geschreven had ik gezegd mijn huid, mijn leven?
Walgelijk Tim met je respect naar familie etc
Bedoel eerder dat het normaal is dat hij lief en aardig tegen haar is......quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Zucht zulke speculaties zijn niet tof .
Dat weet je niet. De dingen die hem overkomen tijdens zijn verblijf daar, vind ik al genoeg om down van te zijn.quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:38 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Maar hij haalt er van alles bij. Is zijn 'gewoonte'.
Als hij zich kloten voelt is het altijd omdat er iemand ziek is of dood gaat. Is dat niet het geval dan verzint hij wel iets waardoor hij in zijn ogen 'down' mag zijn.
Terwijl er m.i. andere dingen aan de hand zijn.
Zeker weten.quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:39 schreef sjampoeh het volgende:
Ze wilden toch in utopia trouwen ? hadden ze t laatst over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |