Zolang in het ZKH voor een intake ?quote:Op donderdag 21 februari 2019 14:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Sorry, over wie gaat het nu? Ben net thuis.
Sly is bijzaakquote:Op donderdag 21 februari 2019 14:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Blijkbaar om wat Sly 'riep'.
Nou....da's echt werkelijk het laatste waar ik mij druk om zou maken.
Ja, hoe is het?quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Zolang in het ZKH voor een intake ?
Sly kan behoorlijk stangen...quote:Op donderdag 21 februari 2019 14:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Blijkbaar om wat Sly 'riep'.
Nou....da's echt werkelijk het laatste waar ik mij druk om zou maken.
Eerst de intake, toen vier uur dialyse.quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Zolang in het ZKH voor een intake ?
Op momenten dat de sfeer je niet bevalt zou je ook even uit kunnen loggen.quote:
Ah OK een combi bezoekquote:Op donderdag 21 februari 2019 15:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Eerst de intake, toen vier uur dialyse.
Het ging niet om de sfeer of om de mening van een iemand. Iemand werd onterecht afgekapt onder het mom van beleid/autoriteit en er werd verder niets van gezegd, lees anders even terug.quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Op momenten dat de sfeer je niet bevalt zou je ook even uit kunnen loggen.
Doe ik zelf ook.
Lijkt mij ook maak je kans op een nieuwe nier? Of is dit een ander soort dialyse?quote:
Nee, dit is nierdialyse. En als mijn conditie beter is kom ik in aanmerking voor een nier. Tot voor kort kon dat niet vanwege mijn hart, maar nu is het weer sterk genoeg. Ik blij natuurlijk.quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lijkt mij ook maak je kans op een nieuwe nier? Of is dit een ander soort dialyse?
Hoeft niet.quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:09 schreef TillyB het volgende:
[..]
Het ging niet om de sfeer of om de mening van een iemand. Iemand werd onterecht afgekapt onder het mom van beleid/autoriteit en er werd verder niets van gezegd, lees anders even terug.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoeft niet.
Het ging erom dat de 40+ geen UTO SC is, meer niet.
Dat dusquote:Op donderdag 21 februari 2019 15:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoeft niet.
Zoals chufi wel vaker mensen naar andere topics verwijst als het hier over een onderwerp gaat wat hij niet interessant vindt.quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoeft niet.
Nogal jaquote:Op donderdag 21 februari 2019 15:14 schreef TillyB het volgende:
[..]
toch komt het sterk overeen qua autoriteitsfiguren met grootheidswaanzin
Ach, dat doen we allemaal wel eens.quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoals chufi wel vaker mensen naar andere topics verwijst als het hier over een onderwerp gaat wat hij niet interessant vindt.
Maar hoe serieus neem je het...quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:14 schreef TillyB het volgende:
[..]
toch komt het sterk overeen qua autoriteitsfiguren met grootheidswaanzin
Fijn dat het wat beter met je hart gaat Disana, dus een donornier is weer eventueel een mogelijkheid?quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, dit is nierdialyse. En als mijn conditie beter is kom ik in aanmerking voor een nier. Tot voor kort kon dat niet vanwege mijn hart, maar nu is het weer sterk genoeg. Ik blij natuurlijk.
Ow ja?quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, dat doen we allemaal wel eens.
Dat kan ik mij voorstellen. Hoop dat je snel in aanmerking komt.quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, dit is nierdialyse. En als mijn conditie beter is kom ik in aanmerking voor een nier. Tot voor kort kon dat niet vanwege mijn hart, maar nu is het weer sterk genoeg. Ik blij natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |