quote:Iedere doordeweekse dag ontvangt Eva spraakmakende gasten uit de politiek, entertainment, sportwereld en meer. Samen met haar gasten word er teruggeblikt op de afgelopen dagen maar ook zeker vooruit gekeken op de weken die komen gaan!
jaquote:Op woensdag 20 februari 2019 23:16 schreef monkyyy het volgende:
Worden jullie weleens gediscrimineerd?
Hoe bevalt het, pallets sorteren?quote:
Stelselmatig.quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:16 schreef monkyyy het volgende:
sorry?quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:17 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Hoe bevalt het, pallets sorteren?
okequote:Op woensdag 20 februari 2019 23:17 schreef praadje het volgende:
[..]
Dan begrijp je hem. Of was het al duidelijk? Dat was voor mij dan even niet duidelijk
je snapt wel weinig vandaag he?quote:
Als kleine (1.68m) linkshandige halfjoodse pvda-stemmende autoliefhebber: ja.quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:16 schreef monkyyy het volgende:
juist op lange mensen wordt gediscrimineerdquote:Op woensdag 20 februari 2019 23:19 schreef Martinello het volgende:
[..]
Als kleine (1.68m) linkshandige halfjoodse pvda-stemmende autoliefhebber: ja.
Waar lees je dat? Ik zeg alleen dat marechaussee geweld mag plegen.quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
wat snap ik niet dan
Dat jij anti marechaussee bent?
geen mandarijn bij je hebbenquote:Op woensdag 20 februari 2019 23:20 schreef monkyyy het volgende:
hangjongere zijn en een mandarijn bij je dragen.In zijn gucci schoudertasje in het vakje van de lipgloss zeker.
Mandarijnen zijn prima te pruimen.quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:20 schreef monkyyy het volgende:
hangjongere zijn en een mandarijn bij je dragen.In zijn gucci schoudertasje in het vakje van de lipgloss zeker.
zo snor waarbij je je lul kan afvegen na een potje batssecksquote:
quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:20 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Waar lees je dat? Ik zeg alleen dat marechaussee geweld mag plegen.
quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:13 schreef Oscar. het volgende:
Ironisch, niet toegelaten tot een opleiding voor geweldpleging omdat je geweld hebt gepleegd
pruimen zijn geen mandarijnenquote:Op woensdag 20 februari 2019 23:21 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Mandarijnen zijn prima te pruimen.
Jij ook altijd met je rare gewoontes.quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:21 schreef Oscar. het volgende:
[..]
zo snor waarbij je je lul kan afvegen na een potje batssecks
ja, ik kan lezen. Daar staat niet dat ik anti ben. Maar dat ze geweld mogen gebruiken.quote:
Een open deur is geen dichte deur.quote:
daarvoor heb je toch zo reetsnor in je gezichtquote:Op woensdag 20 februari 2019 23:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Jij ook altijd met je rare gewoontes.
dat insemineer je wel door te zeggen dat ze enkel opgeleid worden om mensen te poppenquote:Op woensdag 20 februari 2019 23:22 schreef Oscar. het volgende:
[..]
ja, ik kan lezen. Daar staat niet dat ik anti ben. Maar dat ze geweld mogen gebruiken.
OF HEBBEN ZE DIE GUNS VOOR DE SHOW
Gelijk mijn gedacht.quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:24 schreef monkyyy het volgende:
En wel 40 dagen vasten na carnaval he?!
En om paspoortjes te controleren.quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
dat insemineer je wel door te zeggen dat ze enkel opgeleid worden om mensen te poppen
danzesquote:
had ze een fatsoenlijk beroep moeten lerenquote:Op woensdag 20 februari 2019 23:31 schreef monkyyy het volgende:
Mijn Zus kan met haar opleiding van 15 jaar niet eens een vaste baan krijgen, allemaal bepaalde tijd gezeik.
Zij is Radioloog.quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
had ze een fatsoenlijk beroep moeten leren
had ze YouTubeloog moeten wordenquote:
Of systeembeheerder op een mkb bedrijfjequote:
had ze al binnen 4 jaar kunnen werken. 11 jaar inkomsten gemistquote:Op woensdag 20 februari 2019 23:34 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Of systeembeheerder op een mkb bedrijfje
Gelukkig hebben wij een rijke papaquote:Op woensdag 20 februari 2019 23:35 schreef Oscar. het volgende:
[..]
had ze al binnen 4 jaar kunnen werken. 11 jaar inkomsten gemist
ow je bent er zo eentjequote:Op woensdag 20 februari 2019 23:35 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij een rijke papa
We hebben de erfenis al verdeeld, ik krijg de kunst en de sloep, zij de juwelen en de wijnkelderquote:
ah mooi, mijn landgoed komt met sloepquote:Op woensdag 20 februari 2019 23:36 schreef monkyyy het volgende:
[..]
We hebben de erfenis al verdeeld, ik krijg de kunst en de sloep, zij de juwelen en de wijnkelder
Zit nog wel een deel familiebank hypotheek opquote:Op woensdag 20 februari 2019 23:37 schreef Oscar. het volgende:
[..]
ah mooi, mijn landgoed komt met sloep
kan ik wel hebben met de overwaarde van mijn micro woningquote:Op woensdag 20 februari 2019 23:38 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Zit nog wel een deel familiebank hypotheek op
Doe maar niet.quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:43 schreef Oscar. het volgende:
Moet je voorstellen dat we dit elk jaar doen met Allah
dit ook nietquote:
Doe je oortjes maar even dicht.quote:
net nog, helemaal opgegeten.quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:45 schreef monkyyy het volgende:
Spelen jullie weleens met een stuk fruit?
Ik speel weleens met mijn banaan.quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:45 schreef monkyyy het volgende:
Spelen jullie weleens met een stuk fruit?
was vorig jaar of het jaar er voor toch ook al?quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:47 schreef kree het volgende:
[..]
net nog, helemaal opgegeten.
Tis weer prachtig NPO laten we maar imand doen die zwart is?
Niet dat ik daar problemen mee heb. maar het is zo gemaakt weer
Ik ben al weggezapt. Fabeltjes en sprookjes horen in Disneyland en de Efteling thuis. Dit is pas gemeenschapsgeld verspillingquote:
ik kan het niet helpen dat ik daar dan achter denk, van zit wat achter enzo.quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
was vorig jaar of het jaar er voor toch ook al?
Het is wat.quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:54 schreef praadje het volgende:
Wat heb ik een hekel aan mensen die hun glas witte wijn niet bij de steel vastpakken #EricvanThijn
Eens, allemaal vieze vingervlekken op het glasquote:Op woensdag 20 februari 2019 23:54 schreef praadje het volgende:
Wat heb ik een hekel aan mensen die hun glas witte wijn niet bij de steel vastpakken #EricvanThijn
gehehe ik irriteer me eigenlijk meer aan hoe ze mensen casten wat eigenlijk tot dan wel in het echte geloof moet zijn. Maar hebben ze totaal niet. gespeelde dingen allemaal.quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:54 schreef praadje het volgende:
Eens, warme witte wijn is goorquote:Op woensdag 20 februari 2019 23:54 schreef praadje het volgende:
Witte wijn moet koel zijn en daarom pak je hem bij de steel. Rode wijn mag niet koel zijn en daarom mag je die bij het glas vastpakken. #etiquettequote:Op woensdag 20 februari 2019 23:56 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Eens, allemaal vieze vingervlekken op het glas
quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:23 schreef Zipportal het volgende:
@:Oscar.
@:Monkyyy
Vanavond ben ik weer present.
nietzeggende gasten. ik ben battlefield spelenquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:23 schreef Zipportal het volgende:
@:Oscar.
@:Monkyyy
Vanavond ben ik weer present.
Nietszeggende game.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:45 schreef Oscar. het volgende:
[..]
nietzeggende gasten. ik ben battlefield spelen
Translation: Ik ga met My Little pony poppen spelen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:45 schreef Oscar. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:00 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Translation: Ik ga met My Little pony poppen spelen.
jellymadquote:
Dat is toch die WOII shooter met een paarse vrouw in de hoofdrol?quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:45 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Das Destinyquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:49 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dat is toch die WOII shooter met een paarse vrouw in de hoofdrol?
Dat is mijn woordquote:
Vorige week nog een cadeautje voor mijn neefje gekocht. Mijn liquiditeitsinjectie mocht niet baten.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:00 schreef Zipportal het volgende:
WIJ PIKKEN HET NIET LANGER. EN GEEF ONS INTERTOYS TERUG.
RIP neefje.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:01 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Vorige week nog een cadeautje voor mijn neefje gekocht.
Die was heel blij met zijn nieuwe Brandweerman Sam brandweer autoquote:
quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:04 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Die was heel blij met zijn nieuwe Brandweerman Sam brandweer auto
En mijn aandelen dan?quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:07 schreef Zipportal het volgende:
McDonalds sluiten, scheelt een hoop.
Street justice.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:10 schreef monkyyy het volgende:
In Kenia moet je 4 jaar de cel in als je een plastic tasje gebruikt
En daar heeft Buba 30 cmquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:10 schreef monkyyy het volgende:
Gieten ze benzine over je heen en zetten ze je in de fik. Niet eens netjes in een oven.quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En daar heeft Buba 30 cm![]()
Dus van zitten komt er ook niet veel dan
goede maatregelquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:10 schreef monkyyy het volgende:
Ik ben voor integere politiciquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:11 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik ben voor biologisch afbreekbaar plastic.
Met de brommer over je heen rijden.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:11 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Gieten ze benzine over je heen en zetten ze je in de fik. Niet eens netjes in een oven.
Welke politicus is wel integer?quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:12 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ik ben voor integere politici![]()
Liegende klootzakken van nu![]()
quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:12 schreef Faux. het volgende:
God kan m'n ogen niet open houden
Ik skip deze jongens
Mooi logo ook.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:13 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Niks mis met Nestle zeg ik als Zwitser.
Ik ken er geen een, die zelfs het woord kan spellenquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:12 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Welke politicus is wel integer?
Omtzigt. Hiddema.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:13 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ik ken er geen een, die zelfs het woord kan spellen
dan wordt je accountantquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:14 schreef monkyyy het volgende:
Word je niet integer omdat je politicus bent, of word je politicus omdat je niet integer bent?
wordtquote:
quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:45 schreef Oscar. het volgende:
[..]
ja, ik heb geen idee waar het overgaat. maar accountants die denken integer te zijn, dan laat ik alles vallenquote:
Zou je ook doen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
Jack te Vies![]()
Buiten de deur neukerd
Het is een van de 5 fundamentele beginselen, clown. Heb er zelfs een eed voor af moeten leggen en voor jou is het Drs. RA Monkyyy mr. FA vanaf nu.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:18 schreef Oscar. het volgende:
[..]
ja, ik heb geen idee waar het overgaat. maar accountants die denken integer te zijn, dan laat ik alles vallen
Heeft wel plotseling zijn vrouw verloren die nog maar 38 was. Toch wel schokkend.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
Jack te Vies![]()
Buiten de deur neukerd
Een eed afleggen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:19 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Het is een van de 5 fundamentele beginselen, clown. Heb er zelfs een eed voor af moeten leggen en voor jou is het Drs. RA Monkyyy mr. FA vanaf nu.
24kitchen, dus commercieelquote:
Ik vind haar wel een aantrekkelijke vrouw. Beetje Mila Kunis-achtig maar dan iets meer substance.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:20 schreef monkyyy het volgende:
Dit is de dochter van Astrid Holleeder.
dikker dusquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:22 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ik vind haar wel een aantrekkelijke vrouw. Beetje Mila Kunis-achtig maar dan iets meer substance.
Ik heb me nog nooit voor de Accountantskamer hoeven verantwoorden dus ik zal wel wat goed doenquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:20 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Een eed afleggen.
En dan gaat het helemaal goed komen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De meeste priesters hebben zich nog nooit hoeven verantwoorden omdat ze aan kleine jongetjes zitten dus die zullen het wel goed doenquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik heb me nog nooit voor de Accountantskamer hoeven verantwoorden dus ik zal wel wat goed doen
Bron.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:23 schreef Oscar. het volgende:
[..]
De meeste priesters hebben zich nog nooit hoeven verantwoorden omdat ze aan kleine jongetjes zitten dus die zullen het wel goed doen
Ze laten alleen het gekke eten zien, puur om te choqueren!quote:
Zo kunnen ze oefenen voor de marathon.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
waarom lopen Afrikanen 10 km naar een waterbron terwijl ze er ook naast kunnen gaan wonen?
Ze zei iets van "Mijn vriend moedigt me aan van Kom op, doe het, slik het door. Maar dat zij hij vannacht ook"quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:24 schreef JanCees het volgende:
Accountants
Die doen een beetje excel toch
Dat zit bijna in elk levend wezen tegenwoordig!quote:
I AM WHITE. TrumpGod. FUCK YEAH.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:29 schreef monkyyy het volgende:
F16 piloot of dameskapper. Wat zijn jullie?
Dameskapper, maar dan geen hoofdhaar.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:29 schreef monkyyy het volgende:
F16 piloot of dameskapper. Wat zijn jullie?
Goede titel voor een song of gedicht.quote:
Het hoeft voor mij ook niet....quote:
Echt he.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:31 schreef Martinello het volgende:
Pechtold, sympathieke man die een vrouw wilde dwingen tot een abortus.
Ga jij maar een krekelburger eten!quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:29 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Denken jullie weleens buiten de box?
En ons opgezadeld heeft met robopop Jettenquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:31 schreef Martinello het volgende:
Pechtold, sympathieke man die een vrouw wilde dwingen tot een abortus.
Wat vind je van Juncker?quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:32 schreef ikweethetookniet het volgende:
Pechthold![]()
Begin eens met je lul in je broek te houden
en rekenen met een telraampjequote:Op donderdag 21 februari 2019 23:29 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Rekening schrijven gaat nog steeds met een vork
![]()
en dan is het niet hun schuld he!quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En zelfs dan gaat het nog fout
AliExpress heeft ze al.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:41 schreef Oscar. het volgende:
Morgen zijn die overals bij de H&M te koop
DOOR DE EED!quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:42 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Inderdaad, want ze worden gedekt door de tuchtrechter
Gelukkig heeft Jinek wel vier magen voor de kots.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:43 schreef Oscar. het volgende:
Je gebruikt ook maar 10 procent van je hersenen...
nomsquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Jinek wel vier magen voor de kots.
Bij Jinek is dat heel weinig die 10%quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:43 schreef Oscar. het volgende:
Je gebruikt ook maar 10 procent van je hersenen...
helemaal uitgescheurd, dus plassen en poepen tegelijk. net als vogeltjesquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:46 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Bij Jinek is dat heel weinig die 10%
Ben bang dat ze dan niet eens meer kan poepen
Stoma.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:46 schreef Oscar. het volgende:
[..]
helemaal uitgescheurd, dus plassen en poepen tegelijk. net als vogeltjes
met cromaquote:
de groetenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die heb je al gekregen door een lagere inkomstenbelasting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |