jaquote:Op woensdag 20 februari 2019 22:53 schreef Janneke141 het volgende:
Nadat je daar zelf je handtekening onder hebt gezet, bedoel je?
Vind het niet kunnen. Nergens in de vacature stond iets over thuiswerken, tijdens sollicitatiegesprek werd er wel aangegeven dat er thuis gewerkt moet worden MAAR ik heb alleen internet nodig + laptop van de zaak (zeiden ze). Na een dag gewerkt te hebben viel het me al snel op dat er meerdere beeldschermen nodig zijn, er moet veel geschakeld worden tussen systemen. BEN ERIN GELUISD!quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:53 schreef Janneke141 het volgende:
Nadat je daar zelf je handtekening onder hebt gezet, bedoel je?
Je had ook eerst kunnen lezen wat je tekende, natuurlijk.quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:58 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Vind het niet kunnen. Nergens in de vacature stond iets over thuiswerken, tijdens sollicitatiegesprek werd er wel aangegeven dat er thuis gewerkt moet worden MAAR ik heb alleen internet nodig + laptop van de zaak (zeiden ze). Na een dag gewerkt te hebben viel het me al snel op dat er meerdere beeldschermen nodig zijn, er moet veel geschakeld worden tussen systemen. BEN ERIN GELUISD!
Nee, die ovk kwam pas na het gesprek.quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:01 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Je had ook eerst kunnen lezen wat je tekende, natuurlijk.
Maar hoe wordt je ertoe gedwongen?quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:58 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Vind het niet kunnen. Nergens in de vacature stond iets over thuiswerken, tijdens sollicitatiegesprek werd er wel aangegeven dat er thuis gewerkt moet worden MAAR ik heb alleen internet nodig + laptop van de zaak (zeiden ze). Na een dag gewerkt te hebben viel het me al snel op dat er meerdere beeldschermen nodig zijn, er moet veel geschakeld worden tussen systemen. BEN ERIN GELUISD!
Staat je handtekening eronder, ja of nee?quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:02 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Nee, die ovk kwam pas na het gesprek.
Geen kwestie van willen. Ik zou alles best met laptop van de zaak willen doen, maar er zijn 8 systemen en die kan je niet op 1 laptop openen. Dus ik word ertoe gedwongen. Was tijdens het solgesprek gezegd dat ik tweede beeldscherm nodig heb had ik deze baan niet genomen.quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:03 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Maar hoe wordt je ertoe gedwongen?
Misschien bedoelden ze dat je wel een laptop van de zaak krijgt maar dat als je een tweede beeldscherm wil je dit zelf moet regelen.
quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:03 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Staat je handtekening eronder, ja of nee?
Ik interpreteer dit maar als een ja. Dus je had moeten lezen wat je tekende.quote:
En nuquote:Op woensdag 20 februari 2019 23:08 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik interpreteer dit maar als een ja. Dus je had moeten lezen wat je tekende.
Voor twee tientjes zo'n ding van Marktplaats trekken.quote:
Waarom kan je niet 8 programma's op 1 laptop openen? Ik kan me voorstellen dat een 2e monitor het veel makkelijker kan maken maar ik zie niet waarom niet alles met 1 scherm zou kunnen.quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:06 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Geen kwestie van willen. Ik zou alles best met laptop van de zaak willen doen, maar er zijn 8 systemen en die kan je niet op 1 laptop openen. Dus ik word ertoe gedwongen. Was tijdens het solgesprek gezegd dat ik tweede beeldscherm nodig heb had ik deze baan niet genomen.
Dit lijkt mij een nietige bepaling wegens strijd met de wet. 7:658 bwquote:Op woensdag 20 februari 2019 23:08 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik interpreteer dit maar als een ja. Dus je had moeten lezen wat je tekende.
Weet jij ook of een pc als tweede scherm voor laptop kan dienen of vice versa? Heb namelijk wrl een pc scherm...quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:11 schreef Hahug13 het volgende:
[..]
Waarom kan je niet 8 programma's op 1 laptop openen? Ik kan me voorstellen dat een 2e monitor het veel makkelijker kan maken maar ik zie niet waarom niet alles met 1 scherm zou kunnen.
Hoop dat je gelijk hebt, vind het niet kunnen. Ben nu al rond de 50 euro aan deze baan kwijt...vog aanvraag, reiskosten...!quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:13 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dit lijkt mij een nietige bepaling wegens strijd met de wet. 7:658 bw
Jaquote:Op woensdag 20 februari 2019 23:13 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Weet jij ook of een pc als tweede scherm voor laptop kan dienen of vice versa? Heb namelijk wrl een pc scherm...
je hebt dus gewoon een tweede scherm.quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:13 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Weet jij ook of een pc als tweede scherm voor laptop kan dienen of vice versa? Heb namelijk wrl een pc scherm...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou als dat niet slaagt ook wel naar de onaanvaardbaarheid naar redelijkheid en billijkheid durven.quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:14 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Hoop dat je gelijk hebt, vind het niet kunnen. Ben nu al rond de 50 euro aan deze baan kwijt...vog aanvraag, reiskosten...!
Gaat het nou om een laptop of beeldscherm?quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:06 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Geen kwestie van willen. Ik zou alles best met laptop van de zaak willen doen, maar er zijn 8 systemen en die kan je niet op 1 laptop openen.
Nou, nee, als je ervoor getekend hebt niet.quote:Dus ik word ertoe gedwongen.
Ik werk bij de klantenservice van Nuon als administratief medewerker, maar zeker neem ik ook de telefoon op.quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:24 schreef static het volgende:
[..]
Gaat het nou om een laptop of beeldscherm?
[..]
Nou, nee, als je ervoor getekend hebt niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |