Mbappé heeft weer lopen slopen vanavond.quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze beginnen langzaam beter te worden. PSG met aanval op volle sterkte is ook bijzonder sterk al ben ik niet zo fan van hun middenveld.
Ik vind Cancelo toch vrij aardig.quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:57 schreef LordVoldermort het volgende:
Snap die Ronaldo aankoop ook niet als je 0 creativiteit hebt en kut backs. Wanbeleid goden.
Vrije trapje van Angel zat er ook wel aardig in.quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:58 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Mbappé heeft weer lopen slopen vanavond.
Zei je toch. Minste elftal in jaren.quote:
Je had gelijk. Ik heb me echt ernstig vergist in dit Juve. Mijn gedachte was dat ze zouden pieken naar dit soort wedstrijden, geen seconde gezien. Met 2-0 mogen ze nog enigszins tevreden zijn ook.quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:59 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Zei je toch. Minste elftal in jaren.
Vrije trap van Di Maria bohhhhhhhhquote:Op woensdag 20 februari 2019 22:58 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Mbappé heeft weer lopen slopen vanavond.
Ik kijk al maanden zelden meer. Is echt niet om aan te gluren. Gelukkig is Ramsey binnen.quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:00 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je had gelijk. Ik heb me echt ernstig vergist in dit Juve. Mijn gedachte was dat ze zouden pieken naar dit soort wedstrijden, geen seconde gezien. Met 2-0 mogen ze nog enigszins tevreden zijn ook.
Moet bij hem altijd aan die stomme DUO plaatjes denken die je wel eens op social media ziet verschijnen.quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jammer dat die ABN-AMRO man niet gewoon een ravijn is ingereden.
En dat terwijl PSG zelfs CL deelnemer is. En ajax dan al niet meer.quote:We beseffen dat de aanvangstijd van 18.30 uur op een doordeweekse dag ongunstig is voor de supporters van PEC Zwolle, maar omdat het een Champions League-avond is, kan het helaas niet anders.'
Die kom ik nooit tegen.quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:03 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Moet bij hem altijd aan die stomme DUO plaatjes denken die je wel eens op social media ziet verschijnen.
Juventus en geen creativiteit? Sure.quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:57 schreef LordVoldermort het volgende:
Snap die Ronaldo aankoop ook niet als je 0 creativiteit hebt en kut backs. Wanbeleid goden.
Verstandige man.quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gijp zit ook op de Oblak-hypetrain.
quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die man moet wel intense emoties voelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |