MADquote:Op woensdag 20 februari 2019 22:54 schreef VeX- het volgende:
[..]
Atletico is een prachtig voetballende club. Met het mes tussen de tanden verdedigen en op het juiste aanvallen is een kunst die Atletico als geen andere club beheerst. Juve heeft zn sympathie en ziel verloren sinds ze massaal inkopen en Ronaldo in huis hebben gehaald. En vergeet de afgepayte corrupte titels niet. Wat dat betreft passen ze goed bij de CL en UEFA.
Zou kunnen, waren zondag wel weer dramatisch. (ik was niet serieus trouwens, zou het echt niet weten)quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Puur op spel van deze ronde Real.
Ik vind Godin en Gimenez fantastisch, Saul en Koke ook, verder een hoop vervelende zuigertjes.quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:54 schreef VeX- het volgende:
[..]
Atletico is een prachtig voetballende club. Met het mes tussen de tanden verdedigen en op het juiste aanvallen is een kunst die Atletico als geen andere club beheerst. Juve heeft zn sympathie en ziel verloren sinds ze massaal inkopen en Ronaldo in huis hebben gehaald. En vergeet de afgepayte corrupte titels niet. Wat dat betreft passen ze goed bij de CL en UEFA.
Dan neem ik de rest van het CL seizoen een Lion King ui naar jouw keuze.quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wordt lastig wanneer ze 1-3 thuis verliezen van ONS ALLER AJAX.
10-0quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wordt lastig wanneer ze 1-3 thuis verliezen van ONS ALLER AJAX.
Real? Die waren toch niet echt goed.quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Puur op spel van deze ronde Real. City is kandidaat, PSG ook favoriet.
Hattrick Veltman.quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ajax heeft lekker rust, dat wordt 1-5.
quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ajax heeft lekker rust, dat wordt 1-5.
Ze beginnen langzaam beter te worden. PSG met aanval op volle sterkte is ook bijzonder sterk al ben ik niet zo fan van hun middenveld.quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Real? Die waren toch niet echt goed.
Alleen bij die uitslag of wanneer Ajax doorgaat?quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:56 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dan neem ik de rest van het CL seizoen een Lion King ui naar jouw keuze.
Als Ajax doorgaat.quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen bij die uitslag of wanneer Ajax doorgaat?
Mbappé heeft weer lopen slopen vanavond.quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze beginnen langzaam beter te worden. PSG met aanval op volle sterkte is ook bijzonder sterk al ben ik niet zo fan van hun middenveld.
Ik vind Cancelo toch vrij aardig.quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:57 schreef LordVoldermort het volgende:
Snap die Ronaldo aankoop ook niet als je 0 creativiteit hebt en kut backs. Wanbeleid goden.
Vrije trapje van Angel zat er ook wel aardig in.quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:58 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Mbappé heeft weer lopen slopen vanavond.
Zei je toch. Minste elftal in jaren.quote:
Je had gelijk. Ik heb me echt ernstig vergist in dit Juve. Mijn gedachte was dat ze zouden pieken naar dit soort wedstrijden, geen seconde gezien. Met 2-0 mogen ze nog enigszins tevreden zijn ook.quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:59 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Zei je toch. Minste elftal in jaren.
Vrije trap van Di Maria bohhhhhhhhquote:Op woensdag 20 februari 2019 22:58 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Mbappé heeft weer lopen slopen vanavond.
Ik kijk al maanden zelden meer. Is echt niet om aan te gluren. Gelukkig is Ramsey binnen.quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:00 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je had gelijk. Ik heb me echt ernstig vergist in dit Juve. Mijn gedachte was dat ze zouden pieken naar dit soort wedstrijden, geen seconde gezien. Met 2-0 mogen ze nog enigszins tevreden zijn ook.
Moet bij hem altijd aan die stomme DUO plaatjes denken die je wel eens op social media ziet verschijnen.quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jammer dat die ABN-AMRO man niet gewoon een ravijn is ingereden.
En dat terwijl PSG zelfs CL deelnemer is. En ajax dan al niet meer.quote:We beseffen dat de aanvangstijd van 18.30 uur op een doordeweekse dag ongunstig is voor de supporters van PEC Zwolle, maar omdat het een Champions League-avond is, kan het helaas niet anders.'
Die kom ik nooit tegen.quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:03 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Moet bij hem altijd aan die stomme DUO plaatjes denken die je wel eens op social media ziet verschijnen.
Juventus en geen creativiteit? Sure.quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:57 schreef LordVoldermort het volgende:
Snap die Ronaldo aankoop ook niet als je 0 creativiteit hebt en kut backs. Wanbeleid goden.
Verstandige man.quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gijp zit ook op de Oblak-hypetrain.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |