Stoppen gaat met falen maar geefnie, lekkere motivatie welquote:Op donderdag 21 februari 2019 09:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gaat je toch niet lukken. Net zoals al die andere 7 keer.
Liefquote:Op donderdag 21 februari 2019 09:48 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Hier een lieve foto van mijn benen en katten die aan het wachten zijn op de monteur, aaaaahwww
HOEI WAT IS DIT IK SCHROKquote:Op donderdag 21 februari 2019 09:48 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Hier een lieve foto van mijn benen en katten die aan het wachten zijn op de monteur, aaaaahwww
Sowwwwquote:Op donderdag 21 februari 2019 09:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gaat je toch niet lukken. Net zoals al die andere 7 keer.
Cutequote:Op donderdag 21 februari 2019 09:48 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
blijf het echt een bizar stelletje vindenquote:Op donderdag 21 februari 2019 09:48 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Instaquote:Op donderdag 21 februari 2019 09:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
Ik twijfel soms om er een insta voor te maken maar denk niet dat ik het ga bijhouden
Heb je zo'n cursus?quote:Op donderdag 21 februari 2019 09:40 schreef Solotov het volgende:
Straks 3 uur lang praten over stoppen met roken pfoee
beetje zoals noel en xcachetquote:Op donderdag 21 februari 2019 09:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
blijf het echt een bizar stelletje vinden
Haha, die dierenaccounts zijn wel alleen succesvol als je echt regematig óf hele mooie foto’s plaatst óf grappige. Maar je kan het toch proberen. Verwijderen kan altijd.quote:Op donderdag 21 februari 2019 09:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
Ik twijfel soms om er een insta voor te maken maar denk niet dat ik het ga bijhouden
quote:Op donderdag 21 februari 2019 09:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
blijf het echt een bizar stelletje vinden
Het zou meer voor vrienden zijn i guess. Succesvol zou dat sowieso niet worden want kan al geen foto's makenquote:Op donderdag 21 februari 2019 09:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Haha, die dierenaccounts zijn wel alleen succesvol als je echt regematig óf hele mooie foto’s plaatst óf grappige. Maar je kan het toch proberen. Verwijderen kan altijd.
Hier gaat iets misquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:00 schreef Flamarande het volgende:
[ [url=blob:https://imgur.com/b939ec9c-b902-4dfd-8394-a3cd70a4a216]afbeelding[/url] ]
Ja godverdommequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu klaar hoor, volg me anders op insta!
Baby darling doll face honey
Je was te snel met link naar afbeelding kopiërenquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:01 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ja weet ook nie ik dacht ik post iets moois
Jezelf straffenquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gadverdamme man zo'n ding ga je toch niet voor je plezier aaien
quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja godverdommehet was in de zomer, die linker vind dat sowieso veels te warm dus 2 minuten later ofzo
Wat is je insta?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu klaar hoor, volg me anders op insta!
Nee, voelden je ballen maar zoquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgens mij voelt het een beetje aan als een bekrompen balzak
ik hou gewoon van behaarde poezenquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, voelden je ballen maar zoZij voelt echt super mega zacht, meer een zeem maar dan lekker
maar sommige voelen ook vet en nasty heb ik van horen zeggen dus weenie
Echt hequote:Op donderdag 21 februari 2019 10:04 schreef TARDIS. het volgende:
Niet zelfstandig kunnen stoppen met roken
Ik hou meer van hondenquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik hou gewoon van behaarde poezen
als je begint met roken heb je de strijd al verloren vriendquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:04 schreef TARDIS. het volgende:
Sneue mensenquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:04 schreef TARDIS. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |