8 jaar lang?quote:Op donderdag 21 februari 2019 00:53 schreef mario390 het volgende:
ik heb veel MTV op HDD en op USBSticks
maar nur MTV vanaf 1989 - 1997
Hoe heb je het gevonden? 72 views maar.quote:Op donderdag 21 februari 2019 00:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Leuk om weer eens te horen. Dat was lang geleden.
Erg veel. Zit in Telegram group en alles komt binnen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 00:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoeveel cd's zouden dat zijn?
Ik heb alle NL jaarlijsten van '66-'98. De jaren daarna waren de moeite niet meer.quote:
Staat dat ook allemaal op die servert bij je schoonzoon?quote:Op donderdag 21 februari 2019 00:54 schreef sig000 het volgende:
Ik heb alle vinyl en CD ook digitaal
Ja maar die kunnen we toch ook gewoon op YT kijkenquote:Op donderdag 21 februari 2019 00:58 schreef mario390 het volgende:
jaaaaa maaar ik heb MTV VIDEOSSSSSSS
Het schoot me ineens weer te binnen om er naar te zoeken. Hoewel het van een hele andere tijd is, leerde ik het waarschijnlijk in de tijd van The Mo, die sig000 postte, pas kennen. Mijn broer had het op een (slecht) bandje opgenomen voor een vakantie. Die bandjes had ik later.quote:Op donderdag 21 februari 2019 00:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoe heb je het gevonden? 72 views maar.Dat is behoorlijk obscuur inderdaad.
Die staat nu hier in de revisie.quote:Op donderdag 21 februari 2019 00:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Staat dat ook allemaal op die servert bij je schoonzoon?
has its thornquote:
Ah vandaar ... onbereikbaarquote:Op donderdag 21 februari 2019 01:00 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die staat nu hier in de revisie.
maar niet van MTV en het zijn ook vele vele Greatest Hits Shows met Paul King,Pip Dannquote:Op donderdag 21 februari 2019 00:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar die kunnen we toch ook gewoon op YT kijken
Wel fijn dat je je in ieder geval nog een naam kunt herinneren. Van sommige muziek ben ik gewoon vergeten hoe het heette. Ik had redelijk wat bandjes met muziek gekopieerd van een vriend en die had ik niet voorzien van labels.quote:Op donderdag 21 februari 2019 00:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het schoot me ineens weer te binnen om er naar te zoeken. Hoewel het van een hele andere tijd is, leerde ik het waarschijnlijk in de tijd van The Mo, die sig000 postte, pas kennen. Mijn broer had het op een (slecht) bandje opgenomen voor een vakantie. Die bandjes had ik later.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |