Oh op die manier.. altijd mooi meegenomen.. is dat huis in Tilburg nog een beetje goed verkocht?quote:
Da's alweer tijd geleden. Broer van mijn vrouw.quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh op die manier.. altijd mooi meegenomen.. is dat huis in Tilburg nog een beetje goed verkocht?
Dat soort proeven werken gewoon niet. Het idee achter het basisinkomen is sowieso niet dat mensen meer gaan werken.quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
In Finland hebben ze het uitgeprobeerd, maar er gingen geen mensen er meer door werken, en dat was echt een laag inkomen ook nog
Oh ja .. ja soms ...quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:39 schreef sig000 het volgende:
[..]
Da's alweer tijd geleden. Broer van mijn vrouw.
Nee dat was hun idee schijnbaar, het is meer bedoeld dat mensen gewoon een keuze hebben volgens mij.quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat soort proeven werken gewoon niet. Het idee achter het basisinkomen is sowieso niet dat mensen meer gaan werken.
zijn we toch eerlijk de lieblingsplaats van deze bewohner in spanie is de badkamer,uurenlang zitten ze daarquote:Op woensdag 20 februari 2019 23:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh op die manier.. altijd mooi meegenomen.. is dat huis in Tilburg nog een beetje goed verkocht?
De soos in de jaren 80 was al soort van basis inkomen, met de Mercedes en aanhanger incl cementmolen erachter het briefje inleveren op vrijdag.quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat soort proeven werken gewoon niet. Het idee achter het basisinkomen is sowieso niet dat mensen meer gaan werken.
Vrouwen en nutteloze mannen die willen kijken en roddelen... Ja en dieJuanmi is de kapper van allenquote:Op woensdag 20 februari 2019 23:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
zijn we toch eerlijk de lieblingsplaats van deze bewohner in spanie is de badkamer,uurenlang zitten ze daar
Onder anderequote:Op woensdag 20 februari 2019 23:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee dat was hun idee schijnbaar, het is meer bedoeld dat mensen gewoon een keuze hebben volgens mij.
quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:43 schreef sig000 het volgende:
[..]
De soos in de jaren 80 was al soort van basis inkomen, met de Mercedes en aanhanger incl cementmolen erachter het briefje inleveren op vrijdag.
Ja, ik weet. Bij ons in het dorp was het niet anders. We hadden alleen wel een gevaarlijk fanatieke politie-inspecteur in het dorp. Die ging op zijn vrije dag op pad om frauderende bouwvakkers te betrappen. Die inspecteur was de vader van Halbe Zijlstra.quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:49 schreef sig000 het volgende:
[..]
Met ww en wwv had ik tegelijk ook coffeeshop.
das netjes...quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:45 schreef sig000 het volgende:
Werkte 2 jaar en kreeg 2,5 jaar uitkering van 75% gemiddeld.
quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Vrouwen en nutteloze mannen die willen kijken en roddelen... Ja en dieJuanmi is de kapper van allen
quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Vrouwen en nutteloze mannen die willen kijken en roddelen... Ja en dieJuanmi is de kapper van allen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oprotpremie heb ik gekregen voor 20 jaar dat tikt aardig aan.quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
das netjes...
ik werkte ook 1 x nog geen 6 jaar en kreeg 1 jaarsalaris mee en daarna nog een keer zoiets ..
Zeker vroeger voordat de overheid zich er in begon te mengenquote:Op woensdag 20 februari 2019 23:56 schreef sig000 het volgende:
[..]
Oprotpremie heb ik gekregen voor 20 jaar dat tikt aardig aan.
quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:54 schreef mario390 het volgende:
[..]Niet zo erg als die Fran van UtoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yep en 2x kassa met huis.quote:Op donderdag 21 februari 2019 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Zeker vroeger voordat de overheid zich er in begon te mengen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |