sorryquote:Op woensdag 20 februari 2019 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar das heel goed Mario, wat GD zegt respect.. maar ik zou hetzelfde doen voor mn vader maar die is er al 20 jaar niet meer
quote:
Toen kende ik Fok nog niet ... bestond het zelfs nog niet...quote:
Ik zie mijn moeder nooit. Alleen toen ze ziek was. Toen wilde ik alles voor haar doen.quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zie mijn vader twee keer per jaar of zo.
Lekker opvreten.quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:17 schreef mario390 het volgende:
heb ik nog en kleine stück nuttentorte in koelkast
gekkentaart ...quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:17 schreef mario390 het volgende:
heb ik nog en kleine stück nuttentorte in koelkast
Zo gaan die dingen.quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:17 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik zie mijn moeder nooit. Alleen toen ze ziek was. Toen wilde ik alles voor haar doen.
Was niet nodig, dus dan
LA = lang en KU = kürz. Maar VOLAHI?quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:20 schreef mario390 het volgende:
morgen rijden we slowenien nach de glatzentischler aka kapster
ik heb al en maand VOLAHILA het moet VOLAHIKU
Ah Vorne lang, hinten lang und muß kürz werden?quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
LA = lang en KU = kürz. Maar VOLAHI?
Ja, dan is er kennelijk geen interesse. Ik ga dat dan ook niet forceren.quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:23 schreef Gooddeal het volgende:
Van de andere kant. Toen ik een tumor in een speekselkier had, die na een 6 uur durende operatie verwijderd is, hoorde ik ook niks.
Oh net gekeken op GS, mooie gast wel die historicus, zet die Tucker mooi even voor lulquote:
Snap dat.quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, dan is er kennelijk geen interesse. Ik ga dat dan ook niet forceren.
vola - hiku moetquote:Op woensdag 20 februari 2019 23:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ah Vorne lang, hinten lang und muß kürz werden?
Hij is het bekendst van zijn boeken over het basisinkomen. In die boeken laat hij zich net zo min als in zijn laatste optredens leiden door politieke stromingen maar met dingen zoals ze feitelijk zijn en/of waren. Dat waardeer ik wel in hem. Ik viel bijvoorbeeld bijna van m'n stoel toen ik las dat Nixon, of all people, verregaande plannen had om het basisinkomen in te voeren in de VS.quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh net gekeken op GS, mooie gast wel die historicus, zet die Tucker mooi even voor lul
ik heb furzeren gelezenquote:Op woensdag 20 februari 2019 23:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, dan is er kennelijk geen interesse. Ik ga dat dan ook niet forceren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |