En heeft met Erik het water aangelegd in de silo.quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:41 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Wat een totale BS.
Hij heeft nu even een dipje, maar vandaag stond hij nog gewoon te klussen aan de electra en aan de boomhut.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Én de eerste inwoner van Uto2 en daar is hij maar wat trots opquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:35 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Mike:
Zelfbenoemde 'hardste werker' van Utopia
Ligt alleen meer in bed dan de gemiddelde ziekenhuispatiënt.
Was ooit de zilverrug op de apenrots, maar is daar met een noodvaart van af gedonderd vanaf het moment dat Jessie binnen kwam varen met de boot.
Is sinds die tijd aan het mokken en heel veel vakantie houden.
Dat is dus net iets meer dan 300 euro.quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:40 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Alleenstaanden daklozen in Amersfoort van 21 jaar of ouder ontvangen 50% van de bijstandsnorm plus een toeslag van 5%.
Ik lees veel hogere bedragenquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Daklozen uitkering is ongeveer 300 euro volgens mij.
Maar hij krijgt 50 euro leefgeld per week.
Mike is een van de hardste werkers, maar sommige mensen hier verspreiden bewust nepinformatie.quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:41 schreef murp het volgende:
[..]
Das die bedligger?
Wat een handige harry!
Het is de laatste tijd ook fijn dat iedereen elkaar in hun waarde laat.quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:43 schreef murp het volgende:
Wel leuk dat iedereen een ander visie op elke bewoner heeft!
Yepquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:36 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Lotus?
Je bent in de war met Mylène? Of niet?
Jaaaa dat maakt het ook zo gezellig hier!quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:43 schreef murp het volgende:
quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het is de laatste tijd ook fijn dat iedereen elkaar in hun waarde laat.
Misschien zetten die net de stream aan als hij net in bed ligt na het harde werk. Wie zal het wetenquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:44 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Mike is een van de hardste werkers, maar sommige mensen hier verspreiden bewust nepinformatie.
In Amersfoort iets meer, 487 euro. (excl. vakantiegeld).quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat is dus net iets meer dan 300 euro.
De gifjes liegen er vaak niet omquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:43 schreef murp het volgende:
Was de hardste werker. Laatste maanden een stuk minder hoor. Behalve sommige dagen.quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:44 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Mike is een van de hardste werkers, maar sommige mensen hier verspreiden bewust nepinformatie.
Een blauwe maandag.quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:42 schreef yaello het volgende:
Gerrit over de periode dat bezoekers hem negeerde.
"ik dacht altijd, ik heb gestudeerd, ben slim, weet hoe het zit".
quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jaaaa dat maakt het ook zo gezellig hier!![]()
Ja daar had hij het wel over maar pas als hij woning heeft. Hij zei in het begin dat hij dakloze uitkering heeftquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij vertelde net dat hij 50 euro per week kreeg en de voedselbank
Verschilt per gemeente lees ik nu ook.quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:43 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik lees veel hogere bedragenmaar is nog cvan dingen afhankelijk.
Die 50 euro heeft hij nu nog niet begreep ik ervan, pas als hij een eigen woonruimte heeft
quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:45 schreef murp het volgende:
Wie bepaald welke shot er wordt uitgezonden?
Gewoon de regiekamer?
Leuk om dat allemaal in de SC te vragen.quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:45 schreef murp het volgende:
Gewoon de regiekamer?
Dat bepaal ik.quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:45 schreef murp het volgende:
Gewoon de regiekamer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |