ah ok.quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ja hoor,Naar Koffietijd,kerstparade,begrafenissen,zwemmen en meer zulks.
Pfff lees je wel wat hier neer gezet word? heeft een dakloze uitkering, hoeveel zoiets is ind e maand geen ideequote:Op woensdag 20 februari 2019 21:35 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Dan houd ie dus nog 5 euro per dag over.
Want in het weekend heeft ie een adres bij kennissen.
Deze kan ookquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:37 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
En deze info is speciaal voor de nieuwe Cosser?
Ja, vindt je Lotus kinderlijk overkomen?quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:38 schreef snetje het volgende:
[..]
Je zou het toch eigenlijk andersom verwachten qua gedrag...
Ja Myl bedoelde ik ook....begrijp nu dat ik het verkeerde persoon voor ogen hadquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee Myl is 20 Lotus is geloof ik al 27
quote:
Hij vertelde net dat hij 50 euro per week kreeg en de voedselbankquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:38 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Pfff lees je wel wat hier neer gezet word? heeft een dakloze uitkering, hoeveel zoiets is ind e maand geen idee
Wat versta jij onder BNers?quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:38 schreef murp het volgende:
[..]
ah ok.
En dit zijn al BNers ?
ah, echt een lekker nummertje
Had dat niet te maken met zijn schulden (schuldhulp?).quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Daklozen uitkering is ongeveer 300 euro volgens mij.
Maar hij krijgt 50 euro leefgeld per week.
Dat denken ze vooral zelf, dat ze bn'ers zijn.quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:38 schreef murp het volgende:
[..]
ah ok.
En dit zijn al BNers ?
ah, echt een lekker nummertje
Ik weet niet wie je voor ogen hebtquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:39 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja Myl bedoelde ik ook....begrijp nu dat ik het verkeerde persoon voor ogen had
Bandeloze Nederlanders?quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:39 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wat versta jij onder BNers?
Nieuw overtrek van de vide gevallen?quote:
Alleenstaanden daklozen in Amersfoort van 21 jaar of ouder ontvangen 50% van de bijstandsnorm plus een toeslag van 5%.quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:38 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Pfff lees je wel wat hier neer gezet word? heeft een dakloze uitkering, hoeveel zoiets is ind e maand geen idee
Wat een totale BS.quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:38 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Pfffffff, hij heeft vandaag ook geen reet gedaan.
En je zorgverzekering moet ook betaald worden.Ik denk eerder dat hij onder bewindvoering staat.quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Had dat niet te maken met zijn schulden (schuldhulp?).
Geen idee, ik weet dat hi jniet wilde werken omdat zijn geld daar heen gingquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Had dat niet te maken met zijn schulden (schuldhulp?).
Die zat kwartier of zo geleden nog achter de pcquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:40 schreef Sambalbaai het volgende:
Jessie ligt ook allang in zijn bedje, want die heeft vandaag weer 15 uur gewerkt geouwehoerd.
Das die bedligger?quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:41 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Wat een totale BS.
Hij heeft nu even een dipje, maar vandaag stond hij nog gewoon te klussen aan de electra en aan de boomhut.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |