Ik heb verder niets mee gekregen, ik was aan het gamen (0.17 is uit, manmanman wat een feest).quote:Op maandag 4 maart 2019 22:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Tsja, Hugo zegt het goed.[..]
Ja, misschien reageert een moderator soms wat te stevig, vanwege welke fucking reden dan ook. Maar goed, de posts van Monopoly zijn de verantwoordelijkheid van Monopoly.
We hebben collectief hier niet de leeftijd om te roepen "Ja maar hij zei x ;9 " -> Dat argument werd al van tafel geveegd toen we kinderen waren.
Ik ben nog niet begonnen aan 0.17, dat bewaar ik bewust voor volgende week (nu ff geen tijd voorquote:Op maandag 4 maart 2019 22:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb verder niets mee gekregen, ik was aan het gamen (0.17 is uit, manmanman wat een feest).
Ik snap wel dat er gereageerd moet worden, maar alles zomaar dichtgooien lokt natuurlijk wat uit
Daar heb je inderdaad een goed punt.quote:Op maandag 4 maart 2019 22:09 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ben nog niet begonnen aan 0.17, dat bewaar ik bewust voor volgende week (nu ff geen tijd voor)
Het werd dan ook niet 'zomaar' dichtgegooid, als je bronnen je dat vertellen dan heb je niet het hele verhaalDaar is meer dan genoeg aan vooraf gegaan. Kan ik in bepaalde situaties beter reageren? Absoluut. Maar dat is zo met de meeste mensen.
Zelfs als ik volledig onterecht een topic op een online forum op slot gooi, ligt de verantwoordelijkheid van de mensen die dan menen iemand helemaal de kanker in te moeten schelden vooral bij die mensen, en niet bij mij.
Kan ik dan lessen leren uit de situatie? Absoluut. Maar ik ga me dan niet verantwoordelijk voelen voor de rare overreactie van andere mensen -> Daar mogen ze zichzelf voor aankijken.
quote:Op maandag 4 maart 2019 22:13 schreef hugecooll het volgende:
Maar misschien dus een idee om elkaar in het vervolg normaal te benaderen als je het niet met iemand eens bent
okok tijd voor group hug?quote:Op maandag 4 maart 2019 22:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Daar heb je inderdaad een goed punt.
quote:Op maandag 4 maart 2019 22:16 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
das alleen als de de piemels elkaar aanraken
piemel to anus is prima
Daar heb ik ooit iets over gelezen, dan moet een van de mannen besneden zijn en de andere niet.quote:
Dit ter het afschilderen van een andere user als verrader of Judasquote:Petrus zei: Want Hij wist, wie Hem verraden zou; daarom zeide Hij: Gij zijt niet allen rein.
Mattheus 3;14quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:34 schreef hugecooll het volgende:
Sowieso moest jij nog sorry zeggen voor je rare uitspattingen laatst voor je hier weer kritische vragen komt stellen he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |