Zeker, ik vat het ook niet als een sneer op. Echter heb je niet zicht op het volledige plaatje, en begon de SC al sinds de middag meer en meer te ontsporen, en ging het niet om 'grappige' posts.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik zag in de SC alleen maar 'grappig' ge-editte posts, vandaar.
Snap dat je 1 en 2 weg mod, hoewel je ook af en toe wel wat voorhuid mag kweken.[..]
Nee sorry, voor dit soort loze uitspraken heb ik geen tijd. Begrijp het dondersgoed.[..]
Je kan toch mild modereren en proberen als een moderator de discussie naar een andere richting te sturen? Zo zou je het IMHO moeten oplossen/kalmeren, in plaats van wild om je heen slaan met knopjes. Denk dat dat je dan wel wat meer respect geniet.[..]
Lijkt me wel.
Geen sneer dit hoor, enkel een observatie en tip.
Volgens Danny mag het in niet-serieuze forums juist wat losser:quote:Op maandag 4 maart 2019 21:42 schreef hugecooll het volgende:
Ja het is misschien allemaal wel leuker voor iedereen als hun policyoverschrijdende posts niet worden verwijderd maar lachend worden gecorrigeerd, maar in principe moeten ze die posts gewoon niet plaatsen he
Niet eerst lopen kutten en dan klagen over wat er met je gekut gedaan wordt
quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:32 schreef Danny het volgende:
[..]
De policy gaat natuurlijk vooral over serieuze topics in serieuze forums. ONZ is per definitie een forum waar dingen iets losser kunnen. Of je dan precies de letterlijke tekst moet gebruiken waarvan in de policy staat dat die niet gewenst is is een ander punt...
[..]
Ja zeggen dat mods moeten opkankeren en zo is dus weer te losquote:Op maandag 4 maart 2019 21:49 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Volgens Danny mag het in niet-serieuze forums juist wat losser:[..]
Ja oké dat slaat idd nergens op.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:52 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja zeggen dat mods moeten opkankeren en zo is dus weer te los
Doe niet zo kinderachtig...quote:Op maandag 4 maart 2019 21:53 schreef Flamarande het volgende:
Hoi, Sinds wanneer is het verboten om memes te posten?
Grgr
Niet. Maar memes gebruiken om door te blijven zieken op een moderator, na meerdere waarschuwingen, is dan weer wat minder gewenst.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:53 schreef Flamarande het volgende:
Hoi, Sinds wanneer is het verboten om memes te posten?
Grgr
Oke bedankt voor de ophelderingquote:Op maandag 4 maart 2019 21:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Niet. Maar memes gebruiken om door te blijven zieken op een moderator, na meerdere waarschuwingen, is dan weer wat minder gewenst.
Grgr
Losser betekent echter niet per se groverquote:Op maandag 4 maart 2019 21:49 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Volgens Danny mag het in niet-serieuze forums juist wat losser:[..]
Als jij niet snel je bek houdt dan kom ik je verleiden en de hele avond penetreren terwijl ik Koos Alberts mee zing.quote:
Nou tot morgen danquote:Op maandag 4 maart 2019 22:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als jij niet snel je bek houdt dan kom ik je verleiden en de hele avond penetreren terwijl ik Koos Alberts mee zing.
Ik struikel er nu eenmaal makkelijk over.quote:Op maandag 4 maart 2019 22:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Of die jankmod is gewoon wat minder snel op zijn pik getrapt
Tsja, Hugo zegt het goed.quote:Op maandag 4 maart 2019 22:04 schreef Monopoly het volgende:
Je laat je af en toe wel een beetje kennen VK. Zo'n reactie lokt natuurlijk wat uit. Het is alsof je een politie auto laat stoppen in zo'n tokkiewijk op een zomerse dag. Dan komt ook - net als hier - een groep werkloze kutpaupers kijken en zuigen.
Ja, misschien reageert een moderator soms wat te stevig, vanwege welke fucking reden dan ook. Maar goed, de posts van Monopoly zijn de verantwoordelijkheid van Monopoly.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:42 schreef hugecooll het volgende:
Ja het is misschien allemaal wel leuker voor iedereen als hun policyoverschrijdende posts niet worden verwijderd maar lachend worden gecorrigeerd, maar in principe moeten ze die posts gewoon niet plaatsen he
Niet eerst lopen kutten en dan klagen over wat er met je gekut gedaan wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |