medelanders*quote:Op woensdag 20 februari 2019 19:56 schreef Der_Mann het volgende:
1 ginger tegen 2 buitenlanders, altijd een klassieker
Ben je ginger?!?!?!?! Hahahhahaahhahahahahahaahhaahahhhahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahhahaahhahahahahahahahahahqyyqyayayqyqyquote:Op woensdag 20 februari 2019 19:56 schreef Der_Mann het volgende:
1 ginger tegen 2 buitenlanders, altijd een klassieker
volgens mij ben jij geen helder ligtquote:Op woensdag 20 februari 2019 19:57 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ben je ginger?!?!?!?! Hahahhahaahhahahahahahaahhaahahhhahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahhahaahhahahahahahahahahahqyyqyayayqyqy
Nee, maar moet me toch verlagen tot jouw niveau??quote:Op woensdag 20 februari 2019 19:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgens mij ben jij geen helder ligt
Dit is niet eens grappigquote:
Nee hoor.quote:
jij bent gelukkig goed uit elkaar te houden van andere buitenlanders door je formaatquote:Op woensdag 20 februari 2019 19:59 schreef Cronometer het volgende:
Voor mij zijn jullie 1. Lijken allemaal op elkaar.
Maar Ginger.
Kom eens met iets nieuws, echt te saaiquote:Op woensdag 20 februari 2019 20:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij bent gelukkig goed uit elkaar te houden van andere buitenlanders door je formaat
Valt wel meequote:Op woensdag 20 februari 2019 20:00 schreef Le_Professeur het volgende:
Volledig van de pot gerukt, zo een die je lul eraf hakt met een bot mes als ze je verdenkt van vreemdgaan
Geile fantasie van jou zeker weirdoquote:Op woensdag 20 februari 2019 20:00 schreef Le_Professeur het volgende:
Volledig van de pot gerukt, zo een die je lul eraf hakt met een bot mes als ze je verdenkt van vreemdgaan
quote:Op woensdag 20 februari 2019 20:02 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Kom eens met iets nieuws, echt te saai
quote:Op woensdag 20 februari 2019 19:37 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Huh doet che het met je moeder?
quote:
quote:Op maandag 18 februari 2019 16:48 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Je vergist je lieverd, dat was je moeder die je daar zag.
quote:
quote:
quote:
sorry, zal met origineler materiaal komenquote:
CARE MUCH 🤣quote:Op woensdag 20 februari 2019 20:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
sorry, zal met origineler materiaal komen
Is het nou die dikke crip of stimoquote:Op woensdag 20 februari 2019 20:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij bent gelukkig goed uit elkaar te houden van andere buitenlanders door je formaat
Nee maar serieus wat gebruik jijquote:Op woensdag 20 februari 2019 20:03 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Geile fantasie van jou zeker weirdo
quote:Op woensdag 20 februari 2019 20:05 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Is het nou die dikke crip of stimo
Wacht maar tot ze jouw lul zat isquote:Op woensdag 20 februari 2019 20:03 schreef Che_ het volgende:
[..]
Valt wel mee
Iedereen schijnt irl heel aardig te zijn
Iig meer energie dan een uitkeringstrekkerquote:Op woensdag 20 februari 2019 20:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee maar serieus wat gebruik jij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |