Nee. Gewoon een ruimte met een bar erin en banken enzo in het gebouw van de universiteit voor de studievereniging waar ik bij zit.quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
is dit een soort sociale werkplaats?
dit jaquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
is dit een soort sociale werkplaats?
ik las net dat hzaw zijn account wil verwijderenquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:44 schreef SideEffect het volgende:
Heb de lekkerste pasta pesto Rosso met garnaaltjes gemaakt
ga erop stampen!quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:44 schreef SideEffect het volgende:
Heb de lekkerste pasta pesto Rosso met garnaaltjes gemaakt
Moet hij wetenquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik las net dat hzaw zijn account wil verwijderen
Wat is een sjaars?quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Er is verder niemand in de SR op dit moment, iedereen zit in het kantoortje. Anderen zijn nog hard aan de arbeid met een of andere kutopdracht die ze opgekregen hebben. Ben zelf geen sjaars meer, maar zit wel in sjaarsapp, en iedereen klaagt steen en been
Was weer gezellig.quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar nu ga ik sociaal doen en in het kantoortje zitten
Was zeker echt leuk, Jmmr dat ik dat heb gemistquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Het gecare was een uurtje geleden ongeveer
Shit, weer net gemist.quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Het gecare was een uurtje geleden ongeveer
Heh?quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:37 schreef scrupuleus het volgende:
Niet iedereen heeft behoefte om anderen om zich heen te hebben om zijn of haar onzekerheden te verbloemen @:xcachet
Mwa, meer iets wat ongeveer 2 jaar geleden dagelijks voorbij kwam.quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:51 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Was zeker echt leuk, Jmmr dat ik dat heb gemist
Hoe was je vakantie trouwens?
Goedzoquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mwa, meer iets wat ongeveer 2 jaar geleden dagelijks voorbij kwam.
Prima, heb een leuke week gehad. Mooi weer gehad en nu weer terug hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |