Wat heftig. Wat de anderen ook aangeven, blijven praten. Je zult vanaf nu toch verbonden blijven met elkaar door het baby'tje, het is fijn als je dat samen zou kunnen doen.
 Wat heftig. Wat de anderen ook aangeven, blijven praten. Je zult vanaf nu toch verbonden blijven met elkaar door het baby'tje, het is fijn als je dat samen zou kunnen doen.

Hoeft toch ook niet?quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:42 schreef elamanilo het volgende:
Haha, het topic wordt er niet echt luchtiger op zo.Sorry!

Maar het hoeft hier toch niet alleen maar rainbows en unicornfarts te zijn? Dat is het echte leven ook niet. Gecondoleerd met je opa Ela, en Whoopje, sterkte met het eind van je huwelijk.quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:42 schreef elamanilo het volgende:
Haha, het topic wordt er niet echt luchtiger op zo.Sorry!

.
.  en een geval 1x en nooit meer. En naar de huishoudbeurs zal ik ook nooit gaan, mijn hemel wat een volk loopt daar zeg. Nog nooit zoveel kort-pittige-paradijsvogel-kapsels met enkelbeuk-trolleys bij elkaar gezien. De hysterie bij de stand van de Kruidvat bij het verkopen van de goodiebags was vermakelijk om 30 seconden naar te kijken, maar meer ook niet. Wel wat dingen gekocht en informatie gevonden die we nodig hadden én Wolken ontmoet en haar flirtende mini gezien
 en een geval 1x en nooit meer. En naar de huishoudbeurs zal ik ook nooit gaan, mijn hemel wat een volk loopt daar zeg. Nog nooit zoveel kort-pittige-paradijsvogel-kapsels met enkelbeuk-trolleys bij elkaar gezien. De hysterie bij de stand van de Kruidvat bij het verkopen van de goodiebags was vermakelijk om 30 seconden naar te kijken, maar meer ook niet. Wel wat dingen gekocht en informatie gevonden die we nodig hadden én Wolken ontmoet en haar flirtende mini gezien  . Dus wel een geslaagde dag.
. Dus wel een geslaagde dag.

En vreemd genoeg krijg ik ook last van m'n littekens van vorige bevalling?
 En vreemd genoeg krijg ik ook last van m'n littekens van vorige bevalling?   Herkent iemand dat?
 Herkent iemand dat?

Strippen kan altijd, maar er is pas enige effectiviteit aangetoond vanaf 41 weken, en dan is het maar effectief in 25% van de gevallen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 08:29 schreef Peejtur het volgende:
Mij vrouw is er helemaal klaar mee. Verveling slaat toe en ook lichamelijk is ze op haar eind en wil ze liever vandaag dan morgen nog dat de kleine zich meldt. Gisteravond zouden we afspraak bij vk hebben en zouden we het over strippen gaan hebben. Helaas door een geboorte moest de vk op laatste moment afzeggen. Nu Zal dit vana of morgen worden.
Vanaf wanneer mag er gestript worden?

. Ik had mijn favoriete wandelrugzak mee om alle Gerda's mee op afstand uit mijn rug te houden. Maar blijkbaar zijn er ook vrouwen die het leuk vinden om als ze stil staan om met hun trolley van voor naar achter te gaan rollen. Lag ik daar bijna gevloerd
. Ik had mijn favoriete wandelrugzak mee om alle Gerda's mee op afstand uit mijn rug te houden. Maar blijkbaar zijn er ook vrouwen die het leuk vinden om als ze stil staan om met hun trolley van voor naar achter te gaan rollen. Lag ik daar bijna gevloerd   .
.  ). Er zijn 3 verticale groepen met maximaal 12 kindjes, het zit in hetzelfde gebouw als de basisschool en er is ook BSO aanwezig dus alle lijntjes zijn erg kort. Ow en of we er wel rekening mee houden dat ons kind vaak smerig thuis zal komen, want er zal veel buiten gespeeld gaan worden. Nou, graag zelfs
  ). Er zijn 3 verticale groepen met maximaal 12 kindjes, het zit in hetzelfde gebouw als de basisschool en er is ook BSO aanwezig dus alle lijntjes zijn erg kort. Ow en of we er wel rekening mee houden dat ons kind vaak smerig thuis zal komen, want er zal veel buiten gespeeld gaan worden. Nou, graag zelfs   
  slaapt eigenlijk wel superlekker als je helemaal breeduit kunt liggen met een gigantisch groot dekbed waarin je jezelf als een soort burrito  in kunt rollen. En MeneerEend kan dus niet slapen zonder mij naast hem
 slaapt eigenlijk wel superlekker als je helemaal breeduit kunt liggen met een gigantisch groot dekbed waarin je jezelf als een soort burrito  in kunt rollen. En MeneerEend kan dus niet slapen zonder mij naast hem  

Wat leukquote:Op donderdag 21 februari 2019 09:10 schreef Minarosa het volgende:
Wij krijgen een meisjena twee jongens

Wat ontzettend verdrietig dat jullie relatie over is. Mooi dat je ex wel betrokken wil blijven, maar dat betekent wel dat je veel met elkaar om moet gaan. Ik kan je niet adviseren, behalve dat het mij wijs lijkt om goed na te denken over je eigen grenzen en waar jullie kindje het meest bij gebaat is.
 Wat ontzettend verdrietig dat jullie relatie over is. Mooi dat je ex wel betrokken wil blijven, maar dat betekent wel dat je veel met elkaar om moet gaan. Ik kan je niet adviseren, behalve dat het mij wijs lijkt om goed na te denken over je eigen grenzen en waar jullie kindje het meest bij gebaat is.  En een klein zusje voor je jongens. Wat leuk!
 En een klein zusje voor je jongens. Wat leuk! 
  Verder ook heel veel mooie stofjes gevonden voor de quiltdeken die mijn moeder wil maken. Helemaal blij mee
 Verder ook heel veel mooie stofjes gevonden voor de quiltdeken die mijn moeder wil maken. Helemaal blij mee 
 Maar saai is goed
 Maar saai is goed  

Sex hebben kan helpenquote:Op donderdag 21 februari 2019 08:47 schreef Peejtur het volgende:
Ahaa dan toch nog even geduld hebben Helaas.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |