ja ben het me je eens, maar ook geen verslaafden die af en toe wel eens een feestje hebben, dat weet je toch niet?? Benauwde gedoe allemaalquote:Op woensdag 20 februari 2019 14:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hoezo 'precies'. Ik denk dat er hier genoeg zitten die met een verslaving te maken hebben (gehad).
quote:Op woensdag 20 februari 2019 14:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ze mogen wel oppassen op die bood, straks maakt die slagzij
Als ik die aandacht zou willen was ik wel naar Utopia gegaan.quote:Op woensdag 20 februari 2019 14:22 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Vertel, je bent hier onder vrienden dus dat kan best.
is in de bootquote:Op woensdag 20 februari 2019 14:25 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Waar is dit? En is dat bij een deur? Waarom geen goeie mat er voor gelegd?
meer haar blik als ze niet op populaire inwoners kan plakkenquote:Op woensdag 20 februari 2019 14:24 schreef rowan634 het volgende:
heerlijk die blik van mylene als brandon praat
[ afbeelding ]
Er zit hier van alles wat denk ik.quote:Op woensdag 20 februari 2019 14:25 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja ben het me je eens, maar ook geen verslaafden die af en toe wel eens een feestje hebben, dat weet je toch niet?? Benauwde gedoe allemaal
Leuke UTO-songquote:Op woensdag 20 februari 2019 14:13 schreef rowan634 het volgende:
wanneer covert onze merel deze voor jessie
ja dat was ik dus met je eensquote:Op woensdag 20 februari 2019 14:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Er zit hier van alles wat denk ik.
Eens, maar ik ga er wel van uit dat wanneer je tot die groep behoort je dat soort opmerkingen juist niet maakt.quote:Op woensdag 20 februari 2019 14:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als ik die aandacht zou willen was ik wel naar Utopia gegaan.![]()
Gaat mij om de aanname dat hier mensen zitten die niet weten hoe het is om verslaafd te zijn (geweest).
Sprekend Marjet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 20 februari 2019 14:13 schreef rowan634 het volgende:
wanneer covert onze merel deze voor jessie
Eens maar denk dat het meer sarcastisch bedoeld was. Dan nog vind ik elkaar letsel toewensen niet leuk.quote:Op woensdag 20 februari 2019 14:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook niet netjes.
Lichamelijk letsel toewensen aan een deelnemer van een soap kan in mijn ogen ook niet. Bizar.
Als je er dan al een en ander van weet dan wens je het een ander juist niet toe lijkt mij.quote:Op woensdag 20 februari 2019 14:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hoezo 'precies'. Ik denk dat er hier genoeg zitten die met een verslaving te maken hebben (gehad).
Dat is dan toch aan de mods om hier iets tegen te doen? Gebeurd veel te weinig vind ik.quote:Op woensdag 20 februari 2019 14:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, soms worden hier dingen gezegd die erg ver gaan.
Doe er dan wat aan. Dit wordt een behoorlijk schijnheilige discussie. Er is hier geschreven dat Lotus mocht verbranden met ukelele's en al of geplet worden en dat is blijkbaar normaal, maar een gebroken enkel leidt tot tientallen posts.quote:Op woensdag 20 februari 2019 14:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook niet netjes.
Lichamelijk letsel toewensen aan een deelnemer van een soap kan in mijn ogen ook niet. Bizar.
Dat is inderdaad het verstandigst.quote:Op woensdag 20 februari 2019 14:22 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Komen elke dag wel van zulke verwensingen langs. Scrollen en door. Zijn je aandacht niet waard=cosschuim.
quote:Op woensdag 20 februari 2019 14:22 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Vertel, je bent hier onder vrienden dus dat kan best.
Goede vraag en het antwoord is voorspelbaar.quote:Op woensdag 20 februari 2019 14:36 schreef snetje het volgende:
Tim: Stel ik had nog op de finance gezeten en had dit besteld ..hoe had hij dan op mij gereageerd...
Zou die ook nog wel eens een gedachte hebben of een zin waar Jessie niet in voorkomt?quote:Op woensdag 20 februari 2019 14:36 schreef snetje het volgende:
Tim: Stel ik had nog op de finance gezeten en had dit besteld ..hoe had hij dan op mij gereageerd...
Jessie zei net zelf: Domste investering ook, heel slechte beslissing van mezelf.quote:Op woensdag 20 februari 2019 14:36 schreef snetje het volgende:
Zijn meer dan genoeg leuke posten om wel op te reageren.quote:Op woensdag 20 februari 2019 14:34 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het verstandigst.
Dat laatste is ook zo of ken jij iedereen persoonlijk hier? Is geen aanname want ik ben er al 1 van. Nooit verslaafd geweest en zal dat ook nooit worden.quote:Op woensdag 20 februari 2019 14:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als ik die aandacht zou willen was ik wel naar Utopia gegaan.![]()
Gaat mij om de aanname dat hier mensen zitten die niet weten hoe het is om verslaafd te zijn (geweest).
Tim is lekker op dreef. Nu bij Hiske die natuurlijk in shock is.quote:Op woensdag 20 februari 2019 14:38 schreef Mjelleke het volgende:
Het is wachten t
Op t moment dat Jessie de stokslagen gaat krijgen omtrent de sneeuw. Gelukkig hoorde ik hem net zelf als zeggen slechtste investering ooit. Dus dat is wel hand in eigen boezem steken
Daarin is hij handig genoeg om de kritiek al bij voorbaat te smoren.quote:Op woensdag 20 februari 2019 14:38 schreef Mjelleke het volgende:
Het is wachten t
Op t moment dat Jessie de stokslagen gaat krijgen omtrent de sneeuw. Gelukkig hoorde ik hem net zelf als zeggen slechtste investering ooit. Dus dat is wel hand in eigen boezem steken
Statistisch gezien is het natuurlijk onmogelijk dat elkequote:Op woensdag 20 februari 2019 14:39 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat laatste is ook zo of ken jij iedereen persoonlijk hier? Is geen aanname want ik ben er al 1 van. Nooit verslaafd geweest en zal dat ook nooit worden.
Jij snapt wat ik bedoelde.quote:Op woensdag 20 februari 2019 14:28 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Eens, maar ik ga er wel van uit dat wanneer je tot die groep behoort je dat soort opmerkingen juist niet maakt.
Het is ook heel lastig voor Jessie om een zondebok te vinden want hij is zelf de standaard zondebok. Een ander zou gelijk gillen dat het Jessies schuld was.quote:Op woensdag 20 februari 2019 14:39 schreef freaky40 het volgende:
Hij geeft het zelf toe, dus zie het probleem niet. Het is dom ja, nou en. Ik zie andere ook andere domme beslissingen nemen maarrrr omdat het Jessie is, is het grote schande....![]()
Dat zegt hij al vanaf het moment dat hij het vanmorgen zag.quote:Op woensdag 20 februari 2019 14:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Jessie zei net zelf: Domste investering ook, heel slechte beslissing van mezelf.
Duur spelletje voor 350 euro.quote:Op woensdag 20 februari 2019 14:29 schreef Mrsloveable het volgende:
Het is dus rommel wat binnen gekomen isTim doet een rondje en mensen mogen stemmen of de ijs bult blijft liggen tot zondag of al weg gesmolten is
Heb er ook een hekel aan hoor en bij Adriaan is het zo dat zijn gestotter storend kan zijn voor de ander aan de lijn. Ik denk dat hij dáár bang voor is?quote:Op woensdag 20 februari 2019 14:31 schreef Ranah het volgende:
adje zucht diep als hij de foon neerlegt, hij heeft zooooon hekel aan bellen, doet hij thuis ook nauwelijks en dat terwijl er niets kan gebeuren, ze bijten niet of zo
361 euroquote:
361 euro zelfsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |