Ja.quote:Op woensdag 20 februari 2019 14:07 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik dacht al, per maand is al een hele opgave voor deze groep.
Eens, maar soms is het handig er rekening mee te houden WIE dat schrijft.quote:Op woensdag 20 februari 2019 14:00 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Vind het toch niet gepast om iemand die net van een GHB verslaving af is een portie GHB toe te wensen.
Ik poneerde een stelling, dat jij die niet herkent of ziet is niet mijn probleem.quote:Op woensdag 20 februari 2019 14:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij poneert niets. Jij wenst iemand een gebroken enkel toe. Dat is wat anders.
En die GHB tja, ik hoop ook dat als men daar vanaf is men er van af blijft.
Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben, helaas voor hem liggen traumaverwerking en agressieregulatie niet echt op een lijn.quote:Op woensdag 20 februari 2019 14:06 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Gewoon een rotsmoes om niet als enige in therapie te hoeven.
wazig, geil actje, nou spannend hoorquote:Op woensdag 20 februari 2019 14:09 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Spilène heeft niets met vrouwen, lastig als je daar ook op valt![]()
Wazig
Ik neem iedereen hier serieusquote:Op woensdag 20 februari 2019 14:08 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Eens, maar soms is het handig er rekening mee te houden WIE dat schrijft.![]()
Kost zeker geen drol die fotograaf?quote:Op woensdag 20 februari 2019 14:07 schreef rowan634 het volgende:
his, chris en merel krijgen morgen een fotoshoot
his: we kunnen er kalenders van maken, een statement, wij als drie ''meiden''![]()
Dus dát.quote:Op woensdag 20 februari 2019 14:01 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Ze zeggen altijd na de markt: volgende keer gaan we op tijd beginnen.![]()
Nu moeten ze nog: facturen naar standhouders sturen, algemene voorwaarden opstellen.
plattegrond maken, entertainment regelen, taken verdelen, voorraad in de boot tellen.
terrein opruimen, plein creëren, sneeuw moet weg.
Ik ben om.quote:Op woensdag 20 februari 2019 14:10 schreef Bella35j het volgende:
Ik vind die nieuwe tot nu toe top.
Ik kan me voorstellen dat ze niet met de vrouwen omgaat die doen niets en ze sluit zich aan bij de mensen die wat doen.
Ja, die 1ste vond ik de leukste. Het waren dus hakken en sokken.quote:Op woensdag 20 februari 2019 14:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik heb ze alle 3 gevonden. [ afbeelding ]
UTO / [UTO SC #2587] Happie Happie Heppie Hamburgervrijdag
quote:Op woensdag 20 februari 2019 14:11 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ja, die 1ste vond ik de leukste. Het waren dus hakken en sokken.
quote:Op woensdag 20 februari 2019 14:10 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
wazig, geil actje, nou spannend hoor
Meestal komt de nieuwe gelijk vrij hoog in de poll te staan. Dat is bij haar niet zo. Volgens mij valt ze nog niet zo in de smaak bij de kijkers.quote:Op woensdag 20 februari 2019 14:10 schreef Bella35j het volgende:
Ik vind die nieuwe tot nu toe top.
Ik kan me voorstellen dat ze niet met de vrouwen omgaat die doen niets en ze sluit zich aan bij de mensen die wat doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |