Wat vind je van de wedstrijd?quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:21 schreef Doublepain het volgende:
Kunnen we die onzin ergens anders bespreken?
Graag weer over de GOAT CR7
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:23 schreef maxi-mus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Tagliano op 20-02-2019 21:24:49 ]
quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:23 schreef maxi-mus het volgende:
Oké allen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iedereen?quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Iedereen zegt dat jij op je plek wordt gezet maar jij draait het even om. Prima hoor.
Alleen ik zei dat.quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Iedereen zegt dat jij op je plek wordt gezet maar jij draait het even om. Prima hoor.
Iedereen? Het was alleen GGMM. Hoe dan? Ik plaats letterlijk een nieuwsbericht.quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Door wat je daarna zegt Hans.quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Iedereen? Het was alleen GGMM. Hoe dan? Ik plaats letterlijk een nieuwsbericht.
Net Haxballquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:25 schreef tralalala het volgende:
Waarom gaat iedereen altijd vol in de aanval op Davy hier? Walgelijk.
Het was Cocoquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Iedereen? Het was alleen GGMM. Hoe dan? Ik plaats letterlijk een nieuwsbericht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |