FISA is retroactief.quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moet gewoon lachen om hoe Trump zich direct van Page probeerde te distantiëren.
Maar goed, hij werd pas bespioneerd nadat hij de campagne had verlaten. Niks aan de hand dus. En gezien zijn mogelijke banden met Rusland snap ik heel goed dat de FBI hem onder de loep nam.
Trump omringt zich nou eenmaal structureel met dubieuze idioten.
Dit is geen gerucht, omdat dit door oud-DAG Andrew McCabe is verteld in het interview met Scott Pelley voor de uitzending van 60 Miniutes.quote:Op woensdag 20 februari 2019 13:29 schreef KoosVogels het volgende:
TT klopt niet. Waar op wordt gedoeld, is het gerucht dat binnen het ministerie van Justitie werd gesproken over het afzetten van Trump. Maar het ministerie werd op dat moment al bevolkt door figuren die door Trump zelf waren benoemd: Rosenstein en Sessions.
De CIA en de FBI hadden in hun oordeel "high confidence" en de NSA had in haar oordeel "moderate confidence".quote:Op woensdag 20 februari 2019 13:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, ze wisten zeker dat Rusland de verkiezingen had geprobeerd te beïnvloeden. Subtiel verschil.
Het was de Washington Free Beacon die Fusion GPS inhuurde en daar zat Paul Singer -die geen presidentskandidaat maar een belangrijke donor was/is- achter. bronquote:Op woensdag 20 februari 2019 13:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar dat is waar de poll op doelt waar jij in je OP naar verwijst.
Basis voor het Steele dossier is trouwens gelegd door een Republikeinse presidentskandidaat. Die heeft Fusion UPS als eerste ingehuurd.
De rest van je OP is een hoop gespeculeer. Als we dat met Trump z'n acties gaan doen, dan kunnen we ook de nodige lijnen trekken.
Zou er een verschil zitten tussen een noodverordening uitroepen om de rekeningen te bevriezen van oorlogsmisdadigers en en een noodverordening uitroepen om ondemocratisch de senaat buitenspel te zetten voor een muur die een president wilt bouwen?quote:Op woensdag 20 februari 2019 14:21 schreef Jonkheer_Wesley het volgende:
[..]
National Emergency uitroepen is een coup? Dat geldt ook voor al die andere keren dat het is gedaan? Of waren Obama's 10 national emergencies geen coup? Nee he, want alleen de oranje man is slecht.
Volgens Trey Gowdy op Fox.quote:Op woensdag 20 februari 2019 18:05 schreef dellipder het volgende:
Misschien is het beter om dit filmpje te bekijken.
Het onderzoek dat Peter Strzok in juli 2016 opende, betrof de Trump-campagne. Trey Gowdy zegt dat dit in de FBI-documenten staat die hij gezien heeft.
Het originele onderzoek ging helemaal nooit over Russische inmenging.
Dit is eigenlijk de kern van de zaak.
Er was geen legitieme reden om een contra-inlichtingenonderzoek te starten.
Achteraf is geprobeerd het ondrezoek legitiem te doen laten lijken door het opjutten van het Russia, russia, Russia-narratief.
Van hem af? Hoe dan?quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:20 schreef ems. het volgende:
Ik zou ook een coup willen plegen als ik zo'n tool als president had![]()
Niet dat ik de moeite zou doen, want binnenkort zijn we toch van hem af.
Grappig ook dat de bekende linkstrollen dan roepen dat Rosenstein, Comey, Mueller en McCabe leden van de Republikeinse partij zijn. Trump wordt gehaat door de DC-apparatsjiks, bij welke partij ze horen maakt eigenlijk niet zoveel uit. Deze mensen hebben trouwens een deel van hun carriere onder de regering Obama gemaakt.quote:Op woensdag 20 februari 2019 18:05 schreef dellipder het volgende:
Misschien is het beter om dit filmpje te bekijken.
Het onderzoek dat Peter Strzok in juli 2016 opende, betrof de Trump-campagne. Trey Gowdy zegt dat dit in de FBI-documenten staat die hij gezien heeft.
Het originele onderzoek ging helemaal nooit over Russische inmenging.
Dit is eigenlijk de kern van de zaak.
Er was geen legitieme reden om een contra-inlichtingenonderzoek te starten.
Achteraf is geprobeerd het ondrezoek legitiem te doen laten lijken door het opjutten van het Russia, russia, Russia-narratief.
Omdat ze dat ook zijn. Langer dan McDonald zelf die steeds wisselde tussen de partijen hoe het hem ook maar het beste uit kwam.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:27 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Grappig ook dat de bekende linkstrollen dan roepen dat Rosenstein, Comey, Mueller en McCabe leden van de Republikeinse partij zijn. Trump wordt gehaat door de DC-apparatsjiks, bij welke partij ze horen maakt eigenlijk niet zoveel uit. Deze mensen hebben trouwens een deel van hun carriere onder de regering Obama gemaakt.
Ik ben trouwens wel benieuwd naar dat overtuigende bewijs van de Russian collusion dat Adam Schiff al in 2016 heeft gezien. Wanneer komt dat nou eens op tafel?
Want dat zijn ze niet?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:27 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Grappig ook dat de bekende linkstrollen dan roepen dat Rosenstein, Comey, Mueller en McCabe leden van de Republikeinse partij zijn.
Jawel, maar het lidmaatschap van de deep state is meer waard.quote:
Een subtiel of minder subtiel ongelukje bijvoorbeeld. Wat wellicht al eens eerder voorgekomen is in de geschiedenis van de VS.quote:
Aaaah ja.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:11 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Jawel, maar het lidmaatschap van de deep state is meer waard.
Een ritje in een cabriolet in Dallas?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:14 schreef Megumi het volgende:
[..]
Een subtiel of minder subtiel ongelukje bijvoorbeeld. Wat wellicht al eens eerder voorgekomen is in de geschiedenis van de VS.
Zo dom is Trump denk ook weer niet om zo een risico te gaan lopen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:22 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Een ritje in een cabriolet in Dallas?
Peter God-Hillary-should-win-100,000,000-0 Strzok vind ik op mijn beurt niet bepaald het toonbeeld van objectiviteit.quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:25 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Volgens Trey Gowdy op Fox.Een meer gekleurde berichtgeving is bijna niet denkbaar.
In mijn opinie is de Russia colusion delusion geen 'links" "rechts"-discussie is, maar een flagrant voorbeeld van een losgeslagen overheid versus de burger.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:27 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Grappig ook dat de bekende linkstrollen dan roepen dat Rosenstein, Comey, Mueller en McCabe leden van de Republikeinse partij zijn. Trump wordt gehaat door de DC-apparatsjiks, bij welke partij ze horen maakt eigenlijk niet zoveel uit. Deze mensen hebben trouwens een deel van hun carriere onder de regering Obama gemaakt.
Ik ben trouwens wel benieuwd naar dat overtuigende bewijs van de Russian collusion dat Adam Schiff al in 2016 heeft gezien. Wanneer komt dat nou eens op tafel?
Het is na het presenteren van de 'uitkomsten' van het Mueller-rapport tijd om de zaken om te draaien en het werkelijke complot tegen Trump aan te pakken en de verantwoordelijken ter verantwoording te roepen. Comey, McCabe, Brennan en nog wat anderen dienen aangepakt te worden als hard gemaakt kan worden dat ze gelogen hebben tegen de huis- of senaatscommissie, lekken van informatie naar derden over confidential gesprekken met Trump of gevoelige informatie die binnenshuis moest blijven. En misschien dat zelfs samenzwering tegen de president en regering te bewijzen valt. Het hele circus moet op zijn kop gezet worden. Als bewezen kan worden dat de Clinton campagne en zelfs Obama, Lynch etc in het complot zaten, dienen die ook ter verantwoording geroepen te worden en evt zelfs de bak in te gaan.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:51 schreef dellipder het volgende:
[..]
Peter God-Hillary-should-win-100,000,000-0 Strzok vind ik op mijn beurt niet bepaald het toonbeeld van objectiviteit.
Sterker nog dat hele Russia, Russia, Russia-narratief van onder andere The Washington Post, CNN en Seth Abramson is redelijk pijnlijk delusional.
Dan ga ik liever af op de vormalige voorzitter van de House Oversight Committee die vanwege deze hoedanigheid de security clearence heeft om de documenten in te zien.
Te meer omdat er geen probable cause was om aan te nemen dat er een misdrijf was gepleegd, geen officiële inlichtingen waren in het EC-document, de Woods-procedure niet is nageleefd met betrekking tot de informatie uit het Steele dossier, na twee jaar geen enkel bewijs van "collusion" is gevonden, in getuigenverklaringen aan het Congres door FBI-officials is toegegeven dat bij de start van de SCO Robert Mueller er geen bewijs van collusion was gevonden en in de hoogste echelons van de DoJ en de FBI op basis van hypotheses verwijdering van de Amerikaanse president is besproken door middel van de 25th Amendment.
Maar ja, Fox News jeweetz
Waarom heb je uitkomsten tussen quotes? Vertrouw je Mueller ook al niet? Welk complot heb je het verder over?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:23 schreef EdvandeBerg het volgende:
Het is na het presenteren van de 'uitkomsten' van het Mueller-rapport tijd om de zaken om te draaien en het werkelijke complot tegen Trump aan te pakken en de verantwoordelijken ter verantwoording te roepen.
Wanneer hebben deze mensen dan gelogen tegen congress? Van bv. Trumps zoon is dat wel aardig bekend, moet die ook volgens jou hard aangepakt worden?quote:Comey, McCabe, Brennan en nog wat anderen dienen aangepakt te worden als hard gemaakt kan worden dat ze gelogen hebben tegen de huis- of senaatscommissie, lekken van informatie naar derden over confidential gesprekken met Trump of gevoelige informatie die binnenshuis moest blijven.
Samenzwering tegen de president? Waar heb je het over?! Trumps eigen mensen hebben nota bene Mueller aangesteld. Dat het 25e amendement besproken wordt lijkt me niet meer dan logisch gezien zijn labiele en oerdomme gebrabbel continu.quote:En misschien dat zelfs samenzwering tegen de president en regering te bewijzen valt
Hier heb je wat voorbeelden van de leugenaars:quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:02 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Waarom heb je uitkomsten tussen quotes? Vertrouw je Mueller ook al niet? Welk complot heb je het verder over?
[..]
Wanneer hebben deze mensen dan gelogen tegen congress? Van bv. Trumps zoon is dat wel aardig bekend, moet die ook volgens jou hard aangepakt worden?
[..]
Samenzwering tegen de president? Waar heb je het over?! Trumps eigen mensen hebben nota bene Mueller aangesteld. Dat het 25e amendement besproken wordt lijkt me niet meer dan logisch gezien zijn labiele en oerdomme gebrabbel continu.
Hier zegt hij dat Powell bewijs had gepresenteerd over WMD's zoals een ander had opgemerkt, dat is geen leugen... Powell herhaalde een leugen ja (of hij zelf wist dat het onwaar was en dus zelf ook loog is trouwens ook niet echt zeker, maar dit terzijde). Mueller vertelt hier dat Powell dit heeft verklaard ... kortom geen leugen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:50 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Hier heb je wat voorbeelden van de leugenaars:
Comey verklaart in de Senaat dat hij die informatie aan een vriend had gegeven nadat hij ontslagen is. Het Time artikel is van 3 mei 2017, hij werd ontslagen op 9 mei 2017. Ik zie dus niet in hoe dit een leugen zou zijn; laat staan onder ede.quote:
Brennan moet haast wel geweten hebben dat aanvallen met drones ook burgerslachtoffers gemaakt heeft lijkt me, dus ik vermoed dat hij gelogen heeft. Kan vrees ik niet hard gemaakt worden en boeit men kennelijk te weinig om achteraan te gaan.quote:
Ja, ik denk dat Clapper daar loog inderdaad. Hier gebeurde eerst onder gemengd en toen onder republikeins regime niks mee en is inmiddels verjaard. Ik lees zo her en der dat het argument is dat hij niet over het geheime programma mocht spreken in publieke setting, dus of hij daar echt de wet overtreden heeft durf ik niet met zekerheid te stellen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |