abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 februari 2019 @ 11:56:13 #1
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_185122911


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.


groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen @Kyran via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).
Holden - Holden is ook traden, alleen zit er meer tijd tussen.

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen

Preev simple bitcoin price
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin (Bitcoin.org / Bitcoin aanhangers)
/r/btc (Bitcoin.com / Bitcoin Cash aanhangers)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.



Be fearful when Tether crashes.
pi_185123013
Hahaatjes @ TT
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_185123390
Fredilly twitterde op woensdag 20-02-2019 om 10:19:24 Govs trying to regulate Bitcoin https://t.co/idbxqvOCtq reageer retweet
:D
Please sir. When moon? When Mustang?
  † In Memoriam † woensdag 20 februari 2019 @ 12:45:32 #4
230491 Zith
pls tip
pi_185123968
Bazenrant die post 299
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  woensdag 20 februari 2019 @ 13:31:19 #5
131603 Afwazig
Serious business
  woensdag 20 februari 2019 @ 13:32:10 #6
131603 Afwazig
Serious business
pi_185124800
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 12:45 schreef Zith het volgende:
Bazenrant die post 299
#viesmad
pi_185124954
Ik vind JeSuisDroppie sowieso zeer onbeleefd in zijn communicatie.
pi_185124972
Huh wacht post 299 ben ik !

Had ik de bazenrant van de dag te pakken? :D
  woensdag 20 februari 2019 @ 13:42:08 #9
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_185124988
Wat is er aan de hand, warriors?!
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_185124991
quote:
10s.gif Op woensdag 20 februari 2019 13:42 schreef ssjgoku het volgende:
Wat is er aan de hand, warriors?!
Oorlog. Keiharde valuta oorlog.
  woensdag 20 februari 2019 @ 13:46:37 #11
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_185125045
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 13:42 schreef KapBak het volgende:

[..]

Oorlog. Keiharde valuta oorlog.
Ik haat oorlog :(
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  woensdag 20 februari 2019 @ 13:53:23 #12
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_185125172
LTO is unstoppable oO
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  woensdag 20 februari 2019 @ 14:04:12 #13
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_185125356
quote:
10s.gif Op woensdag 20 februari 2019 13:53 schreef ssjgoku het volgende:
LTO is unstoppable oO
Behoorlijk ja, die gaat echt bizar hard. Het is ook de coin die continu overal en nergens geshilled wordt de laatste tijd. Niet normaal :D
Please sir. When moon? When Mustang?
  woensdag 20 februari 2019 @ 14:19:24 #14
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_185125614
In vergelijking met cryptospace in het algemeen valt het hier wel mee. Op een enkele dorpsmongool na dan.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_185125822
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 12:45 schreef Zith het volgende:
Bazenrant die post 299
300 en ik snap er de ballen van
pi_185126167
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 13:41 schreef KapBak het volgende:
Ik vind JeSuisDroppie sowieso zeer onbeleefd in zijn communicatie.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_185126191
Hey jongens ik heb een nieuw spelletje, het heet "Raad de coin aan de hand van het dagelijks volume", ik begin wel, rara welke coin is dit:

Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_185126293
quote:
10s.gif Op woensdag 20 februari 2019 14:50 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Hey jongens ik heb een nieuw spelletje, het heet "Raad de coin aan de hand van het dagelijks volume", ik begin wel, rara welke coin is dit:

[ afbeelding ]
SEAL, maar alsnog dikke profit gemaakt hoor.
  woensdag 20 februari 2019 @ 14:57:50 #19
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_185126306
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 14:57 schreef illusions het volgende:

[..]

SEAL
Zou je bijna denken... maar volgens mij staat die nog lang niet zo hoog in de MC?
En 300+ volume, is dat niet beetje veel?

Maar heb er profit op, dus ben er content mee. Even ninja edit toepassen.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_185126354
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 14:57 schreef illusions het volgende:

[..]

SEAL, maar alsnog dikke profit gemaakt hoor.
DING DING DING WE HEBBEN EEN WINNAAR, U GAAT DOOR VOOR DE WASMACHINE.

Nu mag jij er 1 posten.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  woensdag 20 februari 2019 @ 15:02:08 #21
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_185126367
quote:
6s.gif Op woensdag 20 februari 2019 15:01 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

DING DING DING WE HEBBEN EEN WINNAAR, U GAAT DOOR VOOR DE WASMACHINE.

Nu mag jij er 1 posten.
De cijfers kloppen niet?
$ 488.97K is MC atm.
Volume 400+. :p

Waar halen we onze cijfers vandaan, wel zo eerlijk. :+

Nvm, elke marketcap alike site, heeft andere getallen. -,-
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_185126414
quote:
10s.gif Op woensdag 20 februari 2019 15:02 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

De cijfers kloppen niet?
$ 488.97K is MC atm.
Volume 400+. :p

Waar halen we onze cijfers vandaan, wel zo eerlijk. :+

Nvm, elke marketcap alike site, heeft andere getallen. -,-
Duh, het is een gemiddelde.

En 99% van de mensen zit gewoon op CMC uiteraard, daar komen deze cijfers ook vandaan.
pi_185126427
quote:
10s.gif Op woensdag 20 februari 2019 15:02 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

De cijfers kloppen niet?
$ 488.97K is MC atm.
Volume 400+. :p

Waar halen we onze cijfers vandaan, wel zo eerlijk. :+

Nvm, elke marketcap alike site, heeft andere getallen. -,-
CMC
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  woensdag 20 februari 2019 @ 15:16:33 #24
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_185126603
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 15:04 schreef illusions het volgende:

[..]

Duh, het is een gemiddelde.

En 99% van de mensen zit gewoon op CMC uiteraard, daar komen deze cijfers ook vandaan.
Oh, nooit geweten dat het een gemiddelde was.
Nam nu even aan, dat ze de 24 uur, op een ander uur doen resetten, voor ze beginnen met tellen van volume ;)

Bedankt ow zo wijze warrior!
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_185126802
quote:
10s.gif Op woensdag 20 februari 2019 15:16 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Oh, nooit geweten dat het een gemiddelde was.
Nam nu even aan, dat ze de 24 uur, op een ander uur doen resetten, voor ze beginnen met tellen van volume ;)

Bedankt ow zo wijze warrior!
Prijs is een gemiddelde van alle geliste exchanges, volume is gewoon alle exchanges bij elkaar opgeteld. https://coinmarketcap.com/methodology/#market-data
pi_185126840
Voor de "grotere" coins vind ik dit een veeeel chillere site dan CMC.

https://messari.io/onchainfx
pi_185126875
Vind cryptodashboard.io ook wel handig met die extra weergaves.
  † In Memoriam † woensdag 20 februari 2019 @ 16:37:09 #28
230491 Zith
pls tip
pi_185128098
quote:
10s.gif Op woensdag 20 februari 2019 14:50 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Hey jongens ik heb een nieuw spelletje, het heet "Raad de coin aan de hand van het dagelijks volume", ik begin wel, rara welke coin is dit:

[ afbeelding ]
Ib4Blik
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 21:25 schreef Blik het volgende:

[..]

MIsschien moet je als topuser eens stoppen met zeiken op alles wat los en vast zit maar wat meer positiviteit brengen. Je bent gewoon puur aan het uitlokken en dat siert je niet, zeker niet als topuser.
(Niet mijn opinie hoor, ga maar lekker los op shitcoins)
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  woensdag 20 februari 2019 @ 16:55:00 #29
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_185128419
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 16:37 schreef Zith het volgende:

[..]

Ib4Blik

[..]

(Niet mijn opinie hoor, ga maar lekker los op shitcoins)
Is het niet gewoon een leuk nieuw spelletje dan? :+
Heb ik dan fout begrepen. :P
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_185128510
Eigenlijk is dat spelletje maar bij een paar coins te doen. De allerhoogste, en de allerlaagste. :P
  † In Memoriam † woensdag 20 februari 2019 @ 17:00:46 #31
230491 Zith
pls tip
pi_185128516
quote:
10s.gif Op woensdag 20 februari 2019 16:55 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Is het niet gewoon een leuk nieuw spelletje dan? :+
Heb ik dan fout begrepen. :P
O+
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_185128675
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 16:37 schreef Zith het volgende:

[..]

Ib4Blik

[..]

(Niet mijn opinie hoor, ga maar lekker los op shitcoins)
Topuser :D

:')
pi_185128884
quote:
10s.gif Op woensdag 20 februari 2019 16:55 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Is het niet gewoon een leuk nieuw spelletje dan? :+
Heb ik dan fout begrepen. :P
Het is jouw beurt maat.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  † In Memoriam † woensdag 20 februari 2019 @ 17:24:55 #34
230491 Zith
pls tip
pi_185128925
Ssjgoku zoek een coin met 0 transacties op mainnet! Maar dan niet SEAL :{
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  woensdag 20 februari 2019 @ 17:33:30 #35
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_185129102
quote:
10s.gif Op woensdag 20 februari 2019 17:23 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Het is jouw beurt maat.
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 17:24 schreef Zith het volgende:
Ssjgoku zoek een coin met 0 transacties op mainnet! Maar dan niet SEAL :{
Market Cap
$1.583 USD
0 BTC
Volume (24h)
$49 USD
0,01 BTC
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_185129192
quote:
10s.gif Op woensdag 20 februari 2019 17:33 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

[..]

Market Cap
$1.583 USD
0 BTC
Volume (24h)
$49 USD
0,01 BTC
Snipcoin?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  woensdag 20 februari 2019 @ 17:40:00 #37
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_185129280
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 17:36 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Snipcoin?
Helaas.
Wanneer het geraden wordt, reageer ik wel weer ;-)
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  † In Memoriam † woensdag 20 februari 2019 @ 17:42:12 #38
230491 Zith
pls tip
pi_185129330
quote:
10s.gif Op woensdag 20 februari 2019 17:40 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Helaas.
Wanneer het geraden wordt, reageer ik wel weer ;-)
rip
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  woensdag 20 februari 2019 @ 17:52:47 #39
131603 Afwazig
Serious business
pi_185129594
Sashagod heeft ze door!

sasha35625 twitterde op woensdag 20-02-2019 om 15:34:47 https://t.co/ijkWd1dzo8 Tip for law enforcers - I would take a closer look at transactions with huge fees. Nice way to launder some coins. reageer retweet
biggzi twitterde op woensdag 20-02-2019 om 17:05:34 @sasha35625 You're right. There also appears to be 2 more txs one with 420 and the other 210 ETH used as the tx fee. Sent from the same wallet and mined by the same miner. Definitely not a mistake. reageer retweet
pi_185130259
quote:
Komodo and Amazon create a 60-second blockchain builder
https://decryptmedia.com/5263/amazon-komodo-service-blockchain
  woensdag 20 februari 2019 @ 18:38:22 #41
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_185130436
Enorme resistance bij 4k zeg, maar BTC blijft het wel continu proberen. :) Ben benieuwd of hij er voor het weekend nog doorheen gaat breken
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_185130447
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 18:38 schreef Rossdale het volgende:
Enorme resistance bij 4k zeg, maar BTC blijft het wel continu proberen. :) Ben benieuwd of hij er voor het weekend nog doorheen gaat breken
Heeft dat niet meer te maken met vraag en aanbod?
Vakman pur sang
pi_185130498
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 18:39 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Heeft dat niet meer te maken met vraag en aanbod?
Ik betwijfel of die bijna perfecte horizontale strepen iets met vraag en aanbod te maken hebben
  woensdag 20 februari 2019 @ 18:54:25 #44
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_185130702
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 18:39 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Heeft dat niet meer te maken met vraag en aanbod?
Gefeliciteerd, u heeft de definitie van open markt begrepen.

Een sticker van een zonnetje voor jou
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_185131433
SEAL is een shit coin

  woensdag 20 februari 2019 @ 19:35:25 #46
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_185131501
I'm a shooting star, leaping through the sky
Like a tiger defying the laws of gravity
I'm a racing car, passing by like Lady Godiva
I'm gonna go, go, go
There's no stopping me

Goooo LTO!
Verdubbel maar nog eens.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_185131946
quote:
10s.gif Op woensdag 20 februari 2019 19:35 schreef ssjgoku het volgende:
I'm a shooting star, leaping through the sky
Like a tiger defying the laws of gravity
I'm a racing car, passing by like Lady Godiva
I'm gonna go, go, go
There's no stopping me

Goooo LTO!
Verdubbel maar nog eens.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
10s.gif Op woensdag 20 februari 2019 17:40 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Helaas.
Wanneer het geraden wordt, reageer ik wel weer ;-)
Je hebt je (helaas) niet aan je woord gehouden.
  woensdag 20 februari 2019 @ 19:57:39 #49
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_185131969
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 19:56 schreef KapBak het volgende:

[..]

[..]

Je hebt je (helaas) niet aan je woord gehouden.
Kleniigheidje, blijf je houden.
Waarom helaas?
Waarom weer zo hostile. Ik ben altijd liev voor jou, ik eis hetzelfde.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_185132031
quote:
10s.gif Op woensdag 20 februari 2019 19:57 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Kleniigheidje, blijf je houden.
Waarom helaas?
Waarom weer zo hostile. Ik ben altijd liev voor jou, ik eis hetzelfde.
Ik vind mensen die te pas en te onpas Engelse termen als "hostile" gebruiken unreliable en nogal annoying.
  woensdag 20 februari 2019 @ 20:01:46 #51
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_185132057
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 20:00 schreef KapBak het volgende:

[..]

Ik vind mensen die te pas en te onpas Engelse termen als "hostile" gebruiken unreliable en nogal annoying.
Ik vind mensen, die zoiets annoying vinden, beetje raar. Er zijn grotere zorgen.
Wat is je punt verder? :D
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_185132079
quote:
10s.gif Op woensdag 20 februari 2019 20:01 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Ik vind mensen, die zoiets annoying vinden, beetje raar. Er zijn grotere zorgen.
Wat is je punt verder? :D
Er is geen punt joh loop gewoon irritant te doen :P
  woensdag 20 februari 2019 @ 20:03:57 #53
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_185132099
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 20:02 schreef KapBak het volgende:

[..]

Er is geen punt joh loop gewoon irritant te doen :P
Ja maar waarom tegen mij? :(
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 februari 2019 @ 20:07:46 #54
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_185132180
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 20:02 schreef KapBak het volgende:

[..]

Er is geen punt joh loop gewoon irritant te doen :P
_O-
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 februari 2019 @ 20:08:37 #55
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_185132202
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 18:54 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Gefeliciteerd, u heeft de definitie van open markt begrepen.

Een sticker van een zonnetje voor jou
Waarom een zonnetje, waarom geen raket? of sterretje?
  † In Memoriam † woensdag 20 februari 2019 @ 20:13:18 #56
230491 Zith
pls tip
pi_185132309
quote:
10s.gif Op woensdag 20 februari 2019 20:03 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Ja maar waarom tegen mij? :(
Ja nu ga je te ver kapbak 😞
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  woensdag 20 februari 2019 @ 20:19:49 #57
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_185132492
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 20:07 schreef Kyran het volgende:

[..]

_O-
Dat vind ik niet leuk Kyran.
Ik ben altijd uber vriendelijk! Het zou beloond moeten worden! :P
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_185132541
quote:
10s.gif Op woensdag 20 februari 2019 20:19 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Dat vind ik niet leuk Kyran.
Ik ben altijd uber vriendelijk! Het zou beloond moeten worden! :P
Zeg dat eens tegen een paar taxi-chauffeurs...
  woensdag 20 februari 2019 @ 20:23:12 #59
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_185132608
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 20:21 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Zeg dat eens tegen een paar taxi-chauffeurs...
Ik wil graag levend op mijn bestemming komen. :+
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 februari 2019 @ 20:24:45 #60
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_185132647
Iemand nog tips voor Slovenië, Oostenrijk (Karinthië) en Noord-Italië? Zomervakantie road trip aan het plannen :D
pi_185132821
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 20:24 schreef Kyran het volgende:
Iemand nog tips voor Slovenië, Oostenrijk (Karinthië) en Noord-Italië? Zomervakantie road trip aan het plannen :D
Borkum?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 februari 2019 @ 20:32:15 #62
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_185132911
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 20:29 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Borkum?
Bijna, try again.
pi_185133496
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 20:24 schreef Kyran het volgende:
Iemand nog tips voor Slovenië, Oostenrijk (Karinthië) en Noord-Italië? Zomervakantie road trip aan het plannen :D
Bohinj
Hmz...
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 februari 2019 @ 20:52:58 #64
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_185133582
quote:
6s.gif Op woensdag 20 februari 2019 20:50 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Bohinj
Triglav National Park staat op het lijstje :) Hebben een appartement in OOstenrijk op de grens van Italië / Slovenië dus pasje over en wij zijn in Triglav :)
pi_185134203
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 20:52 schreef Kyran het volgende:

[..]

Triglav National Park staat op het lijstje :) Hebben een appartement in OOstenrijk op de grens van Italië / Slovenië dus pasje over en wij zijn in Triglav :)
Nice ^O^!

Ljubljana is ook prima voor een dag.
Hmz...
  woensdag 20 februari 2019 @ 21:11:53 #66
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_185134214
quote:
10s.gif Op woensdag 20 februari 2019 13:46 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Ik haat oorlog :(
Ik haat alleen Smurfen, is dat ook goed in ons lieve cryptodorp :?
The best firms advertise the least...
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 februari 2019 @ 21:14:39 #67
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_185134282
quote:
14s.gif Op woensdag 20 februari 2019 21:11 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Nice ^O^!

Ljubljana is ook prima voor een dag.
Die staat nog op de "maybe" lijst, samen met de twee grotten iets zuidelijker. Even kijken of er nog tijd overblijft om een keer die kant op te rijden. Thanks voor meedenken _O_
  woensdag 20 februari 2019 @ 21:26:58 #69
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_185134677
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 20:24 schreef Kyran het volgende:
Iemand nog tips voor Slovenië, Oostenrijk (Karinthië) en Noord-Italië? Zomervakantie road trip aan het plannen :D
Noord-Italie: Bergamo (Ryanair bestemming), blijf daar, genoeg te zien en genieten, 1 dag naar Milan per trein (uurtje) is genoeg ^O^ :)

*Begin 2016 met Ethereum winsten bekostigd en leuke vakantie met mijn ouders geregeld.Achteraf geen spijt van gehad ondanks, dat ik die zooi nooit had moeten verkopen toen het daarna echt naar de klote ging. Keuzes, keuzes...

[ Bericht 5% gewijzigd door edcetera op 20-02-2019 21:38:29 ]
The best firms advertise the least...
  woensdag 20 februari 2019 @ 21:37:39 #70
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_185135420
quote:
lol dit is wat voor de cryptobroers.
pi_185135653
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 21:47 schreef Gehrman het volgende:

[..]

lol dit is wat voor de cryptobroers.
Fucking cringe als ik "cryptobroers" hoor. :')
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 februari 2019 @ 21:56:29 #74
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_185135696
BMW :')
pi_185135721
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 21:56 schreef Kyran het volgende:
BMW :')
:')

Edit: Knip, doe even normaal.

[ Bericht 2% gewijzigd door Evenstar op 20-02-2019 22:01:33 ]
pi_185135733
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 21:56 schreef Kyran het volgende:
BMW :')
Jij vindt Ford Mustang toch top?
pi_185135747
Vakman pur sang
pi_185135806
Liever een MB GLE.
pi_185135836
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 21:56 schreef Kyran het volgende:
BMW :')
Haten op BMW als je een Nissan Micra hebt. :')
pi_185135851
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 22:01 schreef illusions het volgende:
Liever een MB GLE.
In Spanje rijdt iedereen Seat...
pi_185135856
quote:
kun je niet meer naar treinmeisje kijken in zo'n bak
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 februari 2019 @ 22:03:48 #82
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_185135864
quote:
12s.gif Op woensdag 20 februari 2019 22:02 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Haten op BMW als je een Nissan Micra hebt. :')
Nissan :')

Ik vind BMW's gewoon echt niet mooi, sorry hoor dat ik een andere mening heb. De tering.
pi_185135916
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 22:03 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

In Spanje rijdt iedereen Seat...
Allemaal een Marbella was het toch.
Vakman pur sang
pi_185135922
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 22:03 schreef Kyran het volgende:

[..]

Nissan :')

Ik vind BMW's gewoon echt niet mooi, sorry hoor dat ik een andere mening heb. De tering.
Excuses aanvaard.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 februari 2019 @ 22:06:31 #85
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_185135925
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 21:58 schreef illusions het volgende:

[..]

Jij vindt Ford Mustang toch top?
Heb wel een zwak voor Mustang en Camaro ja :) Heb minder met Mercedes, BMW en Audi. Persoonlijk vind ik het gewoon taxi's en zou ik het nooit kopen ook al zou ik het geld er voor over hebben.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 februari 2019 @ 22:06:55 #86
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_185135935
Multipla > rest anyway
pi_185135966
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 22:06 schreef Kyran het volgende:

[..]

Heb wel een zwak voor Mustang en Camaro ja :) Heb minder met Mercedes, BMW en Audi. Persoonlijk vind ik het gewoon taxi's en zou ik het nooit kopen ook al zou ik het geld er voor over hebben.
Ah daar is een heel mooi verzamelwoord voor: "slechte smaak" :P
Vakman pur sang
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 februari 2019 @ 22:08:47 #88
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_185135987
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 22:07 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ah daar is een heel mooi verzamelwoord voor: "slechte smaak" :P
Leuk dat je prima zelfkennis hebt, respect _O_ Ik vind het inderdaad een slechte smaak als je voor Mercedes, BMW en/of Audi zou gaan :)
pi_185136011
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 22:08 schreef Kyran het volgende:

[..]

Leuk dat je prima zelfkennis hebt, respect _O_ Ik vind het inderdaad een slechte smaak als je voor Mercedes, BMW en/of Audi zou gaan :)
Iedereen.weer dat Europeanen 100x betere smaak hebben dan de muricanen en zeker chinezen.

Ben zelf wel van de ontwerpen van de BMW 4 serie coupe, Mercedes cla, maar nog meer van de Italiaanse exoten. Vandaar dat ik ook Ducati rij. Maar inderdaad zeer persoonlijk.
PS de oude amaricaan kan ik ook waarderen.
Vakman pur sang
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 februari 2019 @ 22:10:32 #90
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_185136030
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 22:09 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Iedereen.weer dat Europeanen 100x betere smaak hebben dan de muricanen en zeker chinezen.
Europeanen rijden ook in een Renault of Peugeot .... dus tja.
pi_185136079
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 22:05 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Allemaal een Marbella was het toch.
[ afbeelding ]
:D

Heb héél vroeger voor m'n werk in een Seat Terra gereden, dat was ook zo'n hok maar dan als bestelbusje met een 1100cc (?) diesel :D



Privé ook nog een paar jaar een Fiat Panda gehad uit 1988 :')
pi_185136150
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 22:12 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

:D

Heb héél vroeger voor m'n werk in een Seat Terra gereden, dat was ook zo'n hok maar dan als bestelbusje met een 1100cc (?) diesel :D

Privé ook nog een paar jaar een Fiat Panda gehad uit 1988 :')
Haha die Panda was mijn eerste auto :D
Moest voor stage een auto kopen op zaterdag om smaandags op werk.te komen. Ging kijken naar een escort cosworth die was verkocht en kwam.thuis met een Pinda. Wel betrouwbaar bakkie. :P
Vakman pur sang
pi_185136166
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 22:08 schreef Kyran het volgende:

[..]

Leuk dat je prima zelfkennis hebt, respect _O_ Ik vind het inderdaad een slechte smaak als je voor Mercedes, BMW en/of Audi zou gaan :)
Qua rijgedrag is een BMW subliem. Camero is qua uiterlijk dan wel gaaf.
pi_185136218
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 22:14 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Haha die Panda was mijn eerste auto :D
Moest voor stage een auto kopen op zaterdag om smaandags op werk.te komen. Ging kijken naar een escort cosworth die was verkocht en kwam.thuis met een Pinda. Wel betrouwbaar bakkie. :P
Hij had 4 kwalen:
- voorpijp van de uitlaat trilde iedere keer los van het spruitstuk, dus had standaard een setje sleutels bij me om dat vast te zetten
- de stang van de schakelpook zat met niet meer dan een splitpen vast aan de versnellingsbak, zodra die doorgeroest was, stond je in de soep te roeren en gebeurde er niets meer, gelukkig wel tijdelijk te fixen door de stang terug te drukken en heel voorzichtig te schakelen :P
- geen rembekrachtiging (iig niet op die van mij) dus je trapte als Max in een RB
- roest

Pluspunt:
- wegligging in de sneeuw
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 februari 2019 @ 22:17:15 #95
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_185136236
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 22:15 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Qua rijgedrag is een BMW subliem. Camero is qua uiterlijk dan wel gaaf.
Geloof ik graag hoor dat het echt geweldige auto's zijn. Ik vind ze qua uiterlijk gewoon "meh", maar dat is puur mijn smaak.

Heb zowel in een Mustang als in een Camaro SS gereden. Misschien niet hele eerlijke vergelijking daardoor, maar Camaro wegligging en bestuurbaarheid was echt een tandje beter dan de Mustang. Geen idee of de GT versie dat beter doet. Ik vond het soms net een bestelbusje qua bochtenwerk.
pi_185136292
Als ik dan toch Amerikaans moet rijden, doe dan maar een oude '76 Suburban.

Pontiac Aztek lijkt me ook wel grappig :P Meth mij zijn er vast wel meer die zo'n ding willen.
pi_185136327
Ik rij nu in mijn zesde Volvo. Tussendoor een uitstapje gemaakt naar Toyota (Carina E) en ¦koda (Octavia Combi met de beroemde 1.9D). ¦koda levert echt enorm veel value for money en een prima auto. De techniek die er ingaat is bij Audi twee jaar oud en bij Volkswagen van vorig jaar en dat betekent dat tegen de tijd dat ie in je ¦koda zit de kinderziektes eruit zijn. Maar ik kom toch steeds weer terug bij Volvo (nu een V70) want ruim, stevig en de kickdown blijft heerlijk.
pi_185136350
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 22:21 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik rij nu in mijn zesde Volvo. Tussendoor een uitstapje gemaakt naar Toyota (Carina E) en ¦koda (Octavia Combi met de beroemde 1.9D). ¦koda levert echt enorm veel value for money en een prima auto. De techniek die er ingaat is bij Audi twee jaar oud en bij Volkswagen van vorig jaar en dat betekent dat tegen de tijd dat ie in je ¦koda zit de kinderziektes eruit zijn. Maar ik kom toch steeds weer terug bij Volvo (nu een V70) want ruim, stevig en de kickdown blijft heerlijk.
740,940,V50
1986,1996,2006 dus m'n volgende wordt vast een 2016 model :+
pi_185136398
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 22:03 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

kun je niet meer naar treinmeisje kijken in zo'n bak
nee maar wel file flirten

of escort cardates
pi_185136493
O+



  woensdag 20 februari 2019 @ 22:32:57 #101
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_185136635
quote:
Wtf is die tweede aidsmobiel? :')

Multipla on steroids? :')
pi_185136686
El Camino pick up je _O_
Vakman pur sang
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 februari 2019 @ 22:35:10 #103
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_185136714
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 22:34 schreef Lospedrosa het volgende:
El Camino
boaaaah _O_
  woensdag 20 februari 2019 @ 22:48:21 #104
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_185137029
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 22:34 schreef Lospedrosa het volgende:
El Camino pick up je _O_
[ afbeelding ]
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_185137065
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 22:32 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Wtf is die tweede aidsmobiel? :')

Multipla on steroids? :')
Geen Breaking Bad gezien? :P
  woensdag 20 februari 2019 @ 22:49:43 #106
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_185137070
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 21:58 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Mooi man naar geen 5 he! :P
3-serie is een pooierbak

5-serie is kwaliteit (en een echte Koning koopt een oudere 2de hands, want de rest moet in crypto uiteraard).*

7 series: Ouwe patser, ik rij de staart van je bolide af omdat je parkeerplaatsen belemmert ;(

X/Z-series: Ik zoek een lekker wijf :o ~O>

Voor zover alle BMW vooroordelen

Het was weer een genoegen om hier mijn mening te spuien. Happy trading trouwens.

And don't give up HODL...Buy..

*Geen auto: Te duur vanwege belasting/verzekering/files; Geen behoefte.

[ Bericht 1% gewijzigd door edcetera op 20-02-2019 23:04:12 ]
The best firms advertise the least...
  woensdag 20 februari 2019 @ 23:15:04 #107
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_185137644
Is dit het crypto topic?
pi_185137907
Mooi nieuws van Samsung :)
  woensdag 20 februari 2019 @ 23:29:20 #109
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_185137934
Gaat wel goed met de NVIDIA aandelen de laatste week.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_185138082
SNTR ook weer wat herstellend.
pi_185139281
Ik ben echt nog nooit zo blij met shitcoins geweest. Heb al een paar dagen m'n hele stack op een even spread over XRP/EOS/BNB gehad en het heeft gewoon m'n stoutste dromen overtroffen. :P
  donderdag 21 februari 2019 @ 08:10:50 #112
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_185140052
quote:
Dat is langzamer dan de 1-click vechain-amazon blockchain


Vechain is dus beterder
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_185140144
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 23:35 schreef MaGNeT het volgende:
SNTR ook weer wat herstellend.
Zit jij de boel weer op te kopen
  donderdag 21 februari 2019 @ 09:03:25 #114
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_185140496
Zoooo, schilder is er!
Heel huis opnieuw schilderen (A)

Kijken hoeveel mensen er denken dat er nieuwe kozijnen inzitten. :P
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 21 februari 2019 @ 09:06:04 #115
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_185140532
quote:
10s.gif Op donderdag 21 februari 2019 09:03 schreef ssjgoku het volgende:
Zoooo, schilder is er!
Heel huis opnieuw schilderen (A)

Kijken hoeveel mensen er denken dat er nieuwe kozijnen inzitten. :P
En welke kleur is het geworden :D

Hier komen ze ergens in voorjaar de hele boel doen. Kost heel wat VET :(
  Moderator / Redactie Sport donderdag 21 februari 2019 @ 09:18:08 #116
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_185140679
Denk dat als we niet snel door die 4k gaan weer een duikje gaan maken. Gewoon onderbuik gevoelens :P
  donderdag 21 februari 2019 @ 09:21:51 #117
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_185140738
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 09:06 schreef Kyran het volgende:

[..]

En welke kleur is het geworden :D

Hier komen ze ergens in voorjaar de hele boel doen. Kost heel wat VET :(
Haha.
Ik heb gekozen voor RAL 7011 grijs, en dat RAL wit, ken die code even niet.
Gebroken wit, en alles glans uiteraard. Komen 4 lagen op :)

Heb geluk dat het een vriend van me is, uiteraard kost het aardig wat, maar nog te overzien. Blij straks als het klaar is.

Edit: Voorkant boven van het huis, is al helemaal kaalgeschuurd :D

[ Bericht 7% gewijzigd door ssjgoku op 21-02-2019 09:59:58 ]
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  donderdag 21 februari 2019 @ 11:18:09 #118
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_185143238
Een pushbericht van Delta over VET, lang geleden dat dat over een prijstoename ipv afname ging :D _O-
Please sir. When moon? When Mustang?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 21 februari 2019 @ 11:21:37 #119
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_185143326
Waar komt die +10% opeens vandaan dan.
  donderdag 21 februari 2019 @ 11:24:23 #120
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_185143394
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 11:21 schreef Kyran het volgende:
Waar komt die +10% opeens vandaan dan.
MaGNeT heeft stiekem VET gekocht, al zal hij dat natuurlijk nooit toegeven. ;)
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_185143539
:@
  donderdag 21 februari 2019 @ 11:35:01 #122
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_185143694
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 22:49 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Geen Breaking Bad gezien? :P
Nu je het zegt _O-
pi_185143733
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 11:35 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Nu je het zegt _O-
Een echte kenner ziet het metheen.
pi_185145228
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 22:03 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

In Spanje rijdt iedereen Seat...
Valt best mee, maar ze zijn hier nieuw wel goedkoop. Ibiza heb je geloof ik voor 8 of 9 ruggen nieuw uit de winkel rollen. Gebruikte auto's zijn hier echter weer enorm veel duurder dan in Nederland, met uitzondering van hele grote zware slurpers aangezien die in NL enorm veel kosten qua vaste lasten.

Voor een ML500 betaalde ik bijv. 140¤ wegenbelasting per jaar en 400¤ verzekering jaarlijks.
  donderdag 21 februari 2019 @ 13:20:26 #125
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_185145961
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 11:36 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Een echte kenner ziet het metheen.
Dat is voor een fan wel crystal helder ja
Please sir. When moon? When Mustang?
  donderdag 21 februari 2019 @ 18:48:52 #126
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_185152474
Boh stond hier net een gloedjenieuwe BMW M5 touring. Wat een auto _O_ .

Wel beetje jammer dattie geen geld meer had voor een kleurtje :').
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_185153019
Universaaahjaaaahahabahbbabababababab
Vakman pur sang
  donderdag 21 februari 2019 @ 19:16:03 #128
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_185153097
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 11:36 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Een echte kenner ziet het metheen.
Je scoort hiermee geen white voetje ;(
pi_185153965
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 19:16 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Je scoort hiermee geen white voetje ;(
Gus Fring is in Groningen gespot, ben benieuwd of dat blauwe goedje nu ook hier gaat opduiken.
pi_185154133
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 19:45 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Gus Fring is in Groningen gespot, ben benieuwd of dat blauwe goedje nu ook hier gaat opduiken.
Je kunt viagra ook wel zo bestellen hoor.
Vakman pur sang
  donderdag 21 februari 2019 @ 20:05:39 #131
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_185154583
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 22:34 schreef Lospedrosa het volgende:
El Camino pick up je _O_
[ afbeelding ]
Wat een afschuwelijke pooierbak :r

Maar smaken verschillen, laatste 2 bakken voor mij BMW 5 2.5l en Saab 9.3, beide +10 jaar oud automaat (handig voor files/stadsverkeer en als roker :P ) en veel plezieren comfort mee gehad.
The best firms advertise the least...
pi_185154626
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 20:05 schreef edcetera het volgende:

[..]

Wat een afschuwelijke pooierbak :r

Maar smaken verschillen, laatste 2 bakken voor mij BMW 5 2.5l en Saab 9.3, beide +10 jaar oud automaat (handig voor files/stadsverkeer en als roker :P ) en veel plezieren comfort mee gehad.
Ja hoor pooier met pick-up.
Waar laat je de hoertjes dan? :o
Vakman pur sang
  donderdag 21 februari 2019 @ 20:10:58 #133
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_185154756
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 20:06 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ja hoor pooier met pick-up.
Waar laat je de hoertjes dan? :o
Je 1st choice naast je, 2-4 vriendinnen op de achterbank en die andere 10 achterin ;)
The best firms advertise the least...
  donderdag 21 februari 2019 @ 20:27:57 #134
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_185155371
Weet iemand waarom de "stop loss" optie op Bittrex eruit gesloopt is? Een reden voor mij om over te stappen: Binance: mijn reden om daar niet gelijk spul op over te zetten is, dat alles standaard met BNB wordt vergeleken en een USD/EUR/BTC pair vrijwel onmogelijk is. Misschien nu veranderd en website werkt nu goed? (jaartje gelen een drama).
The best firms advertise the least...
pi_185155766
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 20:27 schreef edcetera het volgende:
Weet iemand waarom de "stop loss" optie op Bittrex eruit gesloopt is? Een reden voor mij om over te stappen: Binance: mijn reden om daar niet gelijk spul op over te zetten is, dat alles standaard met BNB wordt vergeleken en een USD/EUR/BTC pair vrijwel onmogelijk is. Misschien nu veranderd en website werkt nu goed? (jaartje gelen een drama).
Ik heb altijd getrade in BTC pairs dus ik weet niet waar je het over hebt.
  donderdag 21 februari 2019 @ 20:52:51 #136
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_185156223
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 20:39 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik heb altijd getrade in BTC pairs dus ik weet niet waar je het over hebt.
Als ik inlogde waren alleen BNB trades mogelijk, mogelijk nu veranderd en laat je/jullie weten, vond het een vreselijke exchange, met wel mooie grafieken (maar daar heb je niks aan als de website buggy is en alleen BNB pairs liet zien).

Zal het nog eens proberen..Misschien foute moment.
The best firms advertise the least...
pi_185156833
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 20:52 schreef edcetera het volgende:

[..]

Als ik inlogde waren alleen BNB trades mogelijk, mogelijk nu veranderd en laat je/jullie weten, vond het een vreselijke exchange, met wel mooie grafieken (maar daar heb je niks aan als de website buggy is en alleen BNB pairs liet zien).

Zal het nog eens proberen..Misschien foute moment.
Wat je hier beschrijft heb ik echt nog nooit van gehoord. Ik heb nog nooit met BNB pairs getrade.
pi_185157003
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 19:50 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Je kunt viagra ook wel zo bestellen hoor.
Tegen een ervaringsdeskundige kan ik natuurlijk niet op.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 21 februari 2019 @ 21:35:25 #139
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_185157689
Rip Modum
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 21 februari 2019 @ 21:41:00 #140
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_185157927
Ik heb mijn Ether wallet key nog _O_
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 21 februari 2019 @ 21:49:44 #141
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_185158244
Iemand ervaring met IDEX?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  donderdag 21 februari 2019 @ 22:11:22 #142
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_185158900
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 21:49 schreef Nattekat het volgende:
Iemand ervaring met IDEX?
Dat is toch die ene exchange waar SEAL getrade wordt?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 21 februari 2019 @ 22:13:57 #143
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_185158964
VeThor +86% afgelopen week _O_
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Moderator / Redactie Sport donderdag 21 februari 2019 @ 22:19:17 #144
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_185159104
quote:
10s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:11 schreef fathank het volgende:

[..]

Dat is toch die ene exchange waar SEAL getrade wordt?
Geen idee, ik wil van mijn troepcoins af en alles als Ether in mijn offline wallet dumpen. Heb 400 stuks van een geweldig idee, maar waarvan ik de toegevoegde waarde van de tokens toch niet helemaal in zie. En alleen te verhandelen op obscure plekken uiteraard.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_185159219
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 21:35 schreef Nattekat het volgende:
Rip Modum
De reacties onder deze tweet:

modum_io twitterde op vrijdag 15-02-2019 om 19:15:36 This morning @Binance announced their delisting of $MOD - this does not affect the listing on other exchanges @MercatoxCom @latokens @Nebula_Exchange. For further updates please follow the official #Modum Telegram channel https://t.co/GIhqT7XxL6 reageer retweet
  Moderator / Redactie Sport donderdag 21 februari 2019 @ 22:29:36 #146
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_185159391
quote:
10s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:22 schreef Gehrman het volgende:

[..]

De reacties onder deze tweet:

modum_io twitterde op vrijdag 15-02-2019 om 19:15:36 This morning @:Binance announced their delisting of $MOD - this does not affect the listing on other exchanges @:MercatoxCom @:latokens @:Nebula_Exchange. For further updates please follow the official #Modum Telegram channel https://t.co/GIhqT7XxL6 reageer retweet
Ik heb heel dit cryptogebeuren sinds de grote crash van 2017 niet meer echt in de gaten gehouden, maar als fucking Binance je als allereerste gaat delisten ondanks een redelijk volume, dan is er iets echt niet helemaal in orde.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_185159525
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:29 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik heb heel dit cryptogebeuren sinds de grote crash van 2017 niet meer echt in de gaten gehouden, maar als fucking Binance je als allereerste gaat delisten ondanks een redelijk volume, dan is er iets echt niet helemaal in orde.
Uhm, crash in 2017? :+ Niet meegemaakt.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 21 februari 2019 @ 22:36:05 #148
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_185159596
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:33 schreef illusions het volgende:

[..]

Uhm, crash in 2017? :+ Niet meegemaakt.
19 tot 22 december 2017, ik weet het nog als de dagen van gisteren ;(

Godverdomme waarom ben ik zo'n keiharde hodler :(
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  donderdag 21 februari 2019 @ 22:43:42 #149
131603 Afwazig
Serious business
pi_185159816
Geinige game dit op Waves weer. Werkt ook super makkelijk met Waves Keeper.

wavesplatform twitterde op donderdag 21-02-2019 om 19:42:38 We’ve got some great news! Today, we’re announcing the launch of the Waves-powered Dice Game from @Tradisys, which is better than anything else in the space! Place your bet, hit Play, win $WAVES prizes and top the leaderboard!Learn more about the game: https://t.co/Uket15MCqt reageer retweet
  donderdag 21 februari 2019 @ 23:12:02 #150
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_185160496
Dice game :') goed voor de transacties.

Daarom is het Tron netwerk ook zo goed in gebruik, door die domme spelletjes _O-
Please sir. When moon? When Mustang?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 22 februari 2019 @ 00:10:42 #151
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_185161980
Waar blijft mijn loon? :(

Oja; waarschuwing aan de rest; ik ga flink inkopen deze en volgende maand.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_185162102
“Als Nattekat de markt betreedt, ligt de handel op z’n...”
pi_185162175
HorizonState twitterde op donderdag 21-02-2019 om 21:11:46 After a long and exhaustive effort, Horizon State are thrilled to announce that our token, $HST, has now been listed on the well known Bittrex exchange!https://t.co/Uir0Pw6qxB reageer retweet
Zo kan het ook nattekat.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 22 februari 2019 @ 00:24:14 #154
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_185162186
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 00:23 schreef Gehrman het volgende:
HorizonState twitterde op donderdag 21-02-2019 om 21:11:46 After a long and exhaustive effort, Horizon State are thrilled to announce that our token, $HST, has now been listed on the well known Bittrex exchange!https://t.co/Uir0Pw6qxB reageer retweet
Zo kan het ook nattekat.
Ik heb wel 100% winst van een ICO :{w
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_185162208
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 00:19 schreef MaGNeT het volgende:
“Als Nattekat de markt betreedt, ligt de handel op z’n...”
Meteen alles verkocht.
  † In Memoriam † vrijdag 22 februari 2019 @ 00:49:35 #156
230491 Zith
pls tip
pi_185162561
Steroiden zijn echt baas. Van maanden lang 18 uur slaap per dag naar 4 uur slapen per dag _O_
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_185163230
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 00:49 schreef Zith het volgende:
Steroiden zijn echt baas. Van maanden lang 18 uur slaap per dag naar 4 uur slapen per dag _O_
GAINZZZ
  vrijdag 22 februari 2019 @ 06:28:42 #158
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_185163578
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:36 schreef Nattekat het volgende:

[..]

19 tot 22 december 2017, ik weet het nog als de dagen van gisteren ;(

Godverdomme waarom ben ik zo'n keiharde hodler :(
De echte klapper kwam pas later hoor.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 22 februari 2019 @ 07:41:04 #159
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_185163860


Voor 80k BTC aan longs geplaatst bij de CME futures vandaag :o

Please sir. When moon? When Mustang?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 22 februari 2019 @ 08:11:35 #160
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_185164083
quote:
3s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 07:41 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]

Voor 80k BTC aan longs geplaatst bij de CME futures vandaag :o

[ afbeelding ]
Zow. dat is een flinke positie, ben benieuwd.
pi_185164124
Hoop dat die longs gerekt worden en we dan omhoog gaan :P
  vrijdag 22 februari 2019 @ 08:22:58 #162
131603 Afwazig
Serious business
pi_185164177
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 23:12 schreef Rossdale het volgende:
Dice game :') goed voor de transacties.

Daarom is het Tron netwerk ook zo goed in gebruik, door die domme spelletjes _O-
Als je de scripts van die games ziet laat het wel zie hoe simpel dit te maken is met de smart contract language van Waves. Dat is best tof.
  vrijdag 22 februari 2019 @ 08:24:36 #163
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_185164190
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 08:22 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Als je de scripts van die games ziet laat het wel zie hoe simpel dit te maken is met de smart contract language van Waves. Dat is best tof.
O maar dat geloof ik meteen ^O^ technisch is waves een heel mooi product, komodo ook trouwens. Daar heb ik ook absoluut niets tegen
Please sir. When moon? When Mustang?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 22 februari 2019 @ 08:25:26 #164
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_185164204
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 08:24 schreef Rossdale het volgende:

[..]

O maar dat geloof ik meteen ^O^ technisch is waves een heel mooi product, komodo ook trouwens. Daar heb ik ook absoluut niets tegen
Tuurlijk hebben wij wel iets tegen Komodo en Waves. Dat hoort zo als je VeChain hebt ...... haten, haten doen we! HATEN!
  vrijdag 22 februari 2019 @ 08:26:26 #165
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_185164219
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 08:16 schreef KapBak het volgende:
Hoop dat die longs gerekt worden en we dan omhoog gaan :P
Als dat zo is dan zullen de opportunisten nog wel even wegblijven en zal BTC niet zo snel omhoog gaan. Als hij nu door de 4k heen knalt dan gaan we wel snel verder omhoog. Hoe lang die rally dan stand houdt is maar de vraag natuurlijk
Please sir. When moon? When Mustang?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 22 februari 2019 @ 08:44:30 #166
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_185164401
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 06:28 schreef fathank het volgende:

[..]

De echte klapper kwam pas later hoor.
Dat was de ontsteking, alles erna was gewoon domino.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 22 februari 2019 @ 08:45:24 #167
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_185164413
Eerst mij laten kopen voor de moon :(
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator vrijdag 22 februari 2019 @ 08:45:49 #168
42184 crew  DaMart
pi_185164419
VET gaat wel lekker omhoog de laatste dagen. Blij dat mijn buy op 107 van de week eindelijk werd ingevuld :D
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_185164454
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 08:45 schreef DaMart het volgende:
VET gaat wel lekker omhoog de laatste dagen. Blij dat mijn buy op 107 van de week eindelijk werd ingevuld :D
POMPEN MET DIE HANDEL!!
pi_185164486
Waar is zijn de TA goden? Ik wil dingen horen over trendlines, EMA50 en resistances.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 22 februari 2019 @ 08:55:47 #171
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_185164527
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 08:52 schreef KapBak het volgende:
Waar is zijn de TA goden? Ik wil dingen horen over trendlines, EMA50 en resistances.
Als we door 4k breken gaan we richting 4.1k. Als het niet lukt binnen nu en 30 dagen dan is de kans heel groot dat we onder de 3.9k komen, trendline dit dat EMA4230950928.

Klaar.
  vrijdag 22 februari 2019 @ 08:58:33 #172
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_185164561
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 08:45 schreef DaMart het volgende:
VET gaat wel lekker omhoog de laatste dagen. Blij dat mijn buy op 107 van de week eindelijk werd ingevuld :D
Bij mij 108 vlak voor de pump :P

Eindelijk een keer geluk gehad qua timing
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_185164763
BNB heeft het trouwens uitstekend gedaan deze bear markt, MKR ook.
  vrijdag 22 februari 2019 @ 09:47:13 #174
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_185165231
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 08:25 schreef Kyran het volgende:

[..]

Tuurlijk hebben wij wel iets tegen Komodo en Waves. Dat hoort zo als je VeChain hebt ...... haten, haten doen we! HATEN!
Ik zeg dat ik er technisch niets tegen heb, het blijven natuurlijk projecten die een oplossing bieden voor problemen die er nog bijverzonnen moeten worden.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_185165491
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 08:25 schreef Kyran het volgende:

[..]

Tuurlijk hebben wij wel iets tegen Komodo en Waves. Dat hoort zo als je VeChain hebt ...... haten, haten doen we! HATEN!
Kan je ook normaal doen?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 22 februari 2019 @ 10:04:25 #176
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_185165529
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 10:01 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Kan je ook normaal doen?
*;
pi_185167388
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 09:47 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ik zeg dat ik er technisch niets tegen heb, het blijven natuurlijk projecten die een oplossing bieden voor problemen die er nog bijverzonnen moeten worden.
Tja je kan beargumenteren dat dat voor elke crypto geldt ...
pi_185167603
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 09:47 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ik zeg dat ik er technisch niets tegen heb, het blijven natuurlijk projecten die een oplossing bieden voor problemen die er nog bijverzonnen moeten worden.
Je zegt het alsof het een feit is ;(
pi_185167663
Gaat BTC voor zaterdag nog door de 4k heen of niet? Zeg het maar jongens, zeg het maar.
pi_185167676
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 11:44 schreef KapBak het volgende:
Gaat BTC voor zaterdag nog door de 4k heen of niet? Zeg het maar jongens, zeg het maar.
50% kans
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 22 februari 2019 @ 11:55:41 #181
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_185167927
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 11:44 schreef KapBak het volgende:
Gaat BTC voor zaterdag nog door de 4k heen of niet? Zeg het maar jongens, zeg het maar.
Denk dat wij weekend dipje krijgen vanaf zaterdag uurtje of 14:00.
pi_185168003
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 11:55 schreef Kyran het volgende:

[..]

Denk dat wij weekend dipje krijgen vanaf zaterdag uurtje of 14:00.
Short aangegaan op Shitmex.
  vrijdag 22 februari 2019 @ 12:02:49 #183
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_185168066
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 11:44 schreef KapBak het volgende:
Gaat BTC voor zaterdag nog door de 4k heen of niet? Zeg het maar jongens, zeg het maar.
Nee joh. Minidump naar ~3600

Supersneeuwmaan viel tegen deze week dus die correctie komt nog wel. Bovendien bijna carnaval dus iedereen stapt uit of ze staan op de piste en daar ga harder naar beneden dan naar boven.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_185168181
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 12:02 schreef fathank het volgende:

[..]

Nee joh. Minidump naar ~3600

Supersneeuwmaan viel tegen deze week dus die correctie komt nog wel. Bovendien bijna carnaval dus iedereen stapt uit of ze staan op de piste en daar ga harder naar beneden dan naar boven.
Dit is ook wel een goede theorie.

Het is toch lastig.
pi_185168330
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 12:08 schreef KapBak het volgende:

[..]

Dit is ook wel een goede theorie.

Het is toch lastig.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lambo of Rekt
pi_185168453
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 12:14 schreef EggsTC het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah de TA man is terug en sterker dan ooit tevoren.

Wat gaat er gebeuren denk je?
pi_185168482
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 12:20 schreef KapBak het volgende:

[..]

Ah de TA man is terug en sterker dan ooit tevoren.

Wat gaat er gebeuren denk je?
Het kan 2 kanten op; omhoog..........

of omlaag.
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 22 februari 2019 @ 12:26:56 #188
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_185168555
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 12:22 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Het kan 2 kanten op; omhoog..........

of omlaag.
Of zijwaarts .... noob :R
pi_185168592
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 12:26 schreef Kyran het volgende:

[..]

Of zijwaarts .... noob :R
En zo ga je dus helemaal de fout in bij je probabilities he. Je denkt het is 50-50, maar het is eigenlijk 1/3 kans op elke uitkomst!!

DAAR GAAT MIJN WINST GOFFERDOME
pi_185168628
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 12:26 schreef Kyran het volgende:

[..]

Of zijwaarts .... noob :R
;(

Daar gaan mn profits.
Lambo of Rekt
pi_185169609
Sideways 12USDEOY _O_
Lambo of Rekt
  vrijdag 22 februari 2019 @ 13:43:43 #192
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_185170328
Zooo, 1e laag grondverf zit erop, en begint nu al mooi uit te zien (A)
WEEEEKENDDDD :D
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 22 februari 2019 @ 13:50:46 #193
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_185170521
Nog een uur hier dan pas weekend ....
  † In Memoriam † vrijdag 22 februari 2019 @ 14:37:58 #194
230491 Zith
pls tip
pi_185171701
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 13:50 schreef Kyran het volgende:
Nog een uur hier dan pas weekend ....
Ik blijf nog even
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_185171946
Mensen die werken :')

Vandaag ff wat kalk op m'n gazon gestrooid, dat vond ik wel activiteit genoeg :P

Gisteren op Steam "Species: Artificial Life, Real Evolution" toegevoegd aan m'n collectie.
Best grappig, lijkt wat op Spore maar je voelt je toch wat meer Darwin.
Verslavend, dat wel... voordeel is wel dat je het spel ook als levend behang kan gebruiken, het draait nu al uren zonder ingrijpen :P
  vrijdag 22 februari 2019 @ 15:40:47 #196
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_185173274
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 14:48 schreef MaGNeT het volgende:
Mensen die werken :')

Vandaag ff wat kalk op m'n gazon gestrooid, dat vond ik wel activiteit genoeg :P

Gisteren op Steam "Species: Artificial Life, Real Evolution" toegevoegd aan m'n collectie.
Best grappig, lijkt wat op Spore maar je voelt je toch wat meer Darwin.
Verslavend, dat wel... voordeel is wel dat je het spel ook als levend behang kan gebruiken, het draait nu al uren zonder ingrijpen :P
Hmhm Ik zou denk ik altijd wel beetje blijven werken.
Laatste tijd werk ik ook al veel minder, maar dat is puur omdat het kan hier in limburg. (Mijn vaste lasten zijn extreem laag). :P
Gebruik nu de tijd om huis te verbeteren. Leuke bezigheid.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_185173328
Limburg. :D

Moet altijd lachen als ik dat accent hoor. Aan de andere kant ben ik ook wel een beetje jaloers, want jullie hebben Rapper Sjors en dat is ook wat waard.
  vrijdag 22 februari 2019 @ 15:45:19 #198
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_185173362
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 15:43 schreef illusions het volgende:
Limburg. :D

Moet altijd lachen als ik dat accent hoor. Aan de andere kant ben ik ook wel een beetje jaloers, want jullie hebben Rapper Sjors en dat is ook wat waard.
_O-
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_185173495
Die VET-koersen YEAH LET'S GO
  † In Memoriam † vrijdag 22 februari 2019 @ 15:54:54 #200
230491 Zith
pls tip
pi_185173530
Vet koersen zijn een wallstreet hustle
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  vrijdag 22 februari 2019 @ 16:01:04 #201
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_185173651
BTC zit vast op $4000
Ethereum zit vast op $150
LTC vast op $50

We gaan zo goed up of goed down.
Hmz...
pi_185173741
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 16:01 schreef Koelkastje het volgende:
BTC zit vast op $4000
Ethereum zit vast op $150
LTC vast op $50

We gaan zo goed up of goed down.
Wat een gedurfde analyse, een beetje zo van "de bal is rond".
pi_185173831
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 15:52 schreef Wereldgozer het volgende:
Die VET-koersen YEAH LET'S GO
Ja sorry, heb net pindakaas gegeten dus.

Hij wil nu ook gaan boxen met "influencers." :')
  vrijdag 22 februari 2019 @ 16:32:00 #204
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_185174219
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 16:12 schreef illusions het volgende:

[..]

Ja sorry, heb net pindakaas gegeten dus.

Hij wil nu ook gaan boxen met "influencers." :')
Hij is famous ja! :(
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  vrijdag 22 februari 2019 @ 16:56:46 #205
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_185174753
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 16:06 schreef illusions het volgende:

[..]

Wat een gedurfde analyse, een beetje zo van "de bal is rond".
Zo ben ik gewoon.
Hmz...
  vrijdag 22 februari 2019 @ 17:34:38 #206
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_185175489
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 15:43 schreef illusions het volgende:
Limburg. :D

Moet altijd lachen als ik dat accent hoor. Aan de andere kant ben ik ook wel een beetje jaloers, want jullie hebben Rapper Sjors en dat is ook wat waard.
Ik moest hardop gniffelen :D
Please sir. When moon? When Mustang?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 22 februari 2019 @ 18:27:57 #207
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_185176542
$4000+ op Binance

Delta liegt ......
pi_185177445
Ik heb wat cryptomunten gekocht via huobi, kan ik deze in de toekomst makkelijk verhuizen naar een andere exchange?
speak only if it improves the silence.
pi_185177557
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 19:21 schreef TjjWester het volgende:
Ik heb wat cryptomunten gekocht via huobi, kan ik deze in de toekomst makkelijk verhuizen naar een andere exchange?
Ik weet niet welke cryptomunten je gekocht hebt maar ik mag aannemen dat je die in de wallets van desbetreffende cryptomunten bewaart.
Je kan ze dan tzt naar iedere exchange sturen die ze maar verhandelt, als je er maar een account hebt.
pi_185177852
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 19:27 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik weet niet welke cryptomunten je gekocht hebt maar ik mag aannemen dat je die in de wallets van desbetreffende cryptomunten bewaart.
Je kan ze dan tzt naar iedere exchange sturen die ze maar verhandelt, als je er maar een account hebt.
Cryptohopper regelt mijn aan en verkopen. Ik heb opdracht gegeven om een x aantal bitcoins niet te verkopen en het overige geld te verspreiden.

Ik zal bij hun eens informeren.
speak only if it improves the silence.
pi_185178253
Wie heeft de leaked pornotje van Nicole scherzinger en Hamilton Dan !!
pi_185178326
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 19:57 schreef Dimachaerus het volgende:
Wie heeft de leaked pornotje van Nicole scherzinger en Hamilton Dan !!
Hij was ruim een seconde sneller klaar dan de rest.
Blijft een sportman he, altijd willen winnen.
pi_185180492
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 19:57 schreef Dimachaerus het volgende:
Wie heeft de leaked pornotje van Nicole scherzinger en Hamilton Dan !!
Wat
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  vrijdag 22 februari 2019 @ 21:19:06 #214
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_185181103
https://explore.veforge.c(...)5e3ce72bc9d4fccb9ccc

Is er een andere blockchain met 175k transacties door een miljardenbedrijf?

https://twitter.com/Rikrapmund/status/1098907592712208384?s=19

[ Bericht 13% gewijzigd door fathank op 22-02-2019 21:35:06 ]
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_185182216
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 21:19 schreef fathank het volgende:
https://explore.veforge.c(...)5e3ce72bc9d4fccb9ccc

Is er een andere blockchain met 175k transacties door een miljardenbedrijf?

https://twitter.com/Rikrapmund/status/1098907592712208384?s=19

SEAL toch?
  zaterdag 23 februari 2019 @ 10:36:24 #216
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_185189272
Lol EOS
quote:
EOS has grown to 4 tb in 8 months. Only 5 BPs are storing historic state, and none of them being compensated for this on standby, leading to downtimes for apps across the network.

Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zaterdag 23 februari 2019 @ 11:00:21 #217
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_185189595
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 10:36 schreef fathank het volgende:
Lol EOS

[..]

Hmz...
  zaterdag 23 februari 2019 @ 11:45:13 #219
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_185190171
quote:
MaGNet?
Hmz...
pi_185190258
quote:
9s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 11:45 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

MaGNet?
Moment, moet ff een paar boren verwijderen.
  zaterdag 23 februari 2019 @ 11:54:03 #221
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_185190283
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zaterdag 23 februari 2019 @ 11:55:39 #222
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_185190302
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 11:51 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Moment, moet ff een paar boren verwijderen.
:D
Hmz...
  zaterdag 23 februari 2019 @ 15:13:22 #223
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_185193092
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 11:51 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Moment, moet ff een paar boren verwijderen.
Het zal je gebeuren :'(
pi_185193179
iOS jailbreak uit _O_
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_185193223
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 15:13 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Het zal je gebeuren :'(
Dat geeft de term "inboorling" een heel andere lading.
  zaterdag 23 februari 2019 @ 15:24:17 #226
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_185193316
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 15:19 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Dat geeft de term "inboorling" een heel andere lading.
I don't think it was a boring meeting :')

Speelt daarna die verdraaide knie weer iedere keer op ;(
  zaterdag 23 februari 2019 @ 16:53:11 #227
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_185194721
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 15:17 schreef JeSuisDroppie het volgende:
iOS jailbreak uit _O_
Lol iOS :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_185194949
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 16:53 schreef fathank het volgende:

[..]

Lol iOS :')
:P

Werkt prima.
Android ook.

Heb net de prijzen van de nieuwe S10 gezien dus kan net zo goed bij Apple blijven :')
pi_185195156
quote:
WAT? Ik heb helemaal geen Marokkaans accent. :(
pi_185196624
quote:
Dit zijn géén grappen meer trouwens.
}:|
Vakman pur sang
pi_185196898
>4000 w/ *O*
pi_185197000
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 18:38 schreef unlimitedzxr het volgende:
>4000 w/ *O*
Jep het tij keert.
De donkere eeuw is voorbij en een tijdperk van voorspoed breekt aan. :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Lospedrosa op 23-02-2019 18:51:26 ]
Vakman pur sang
  zaterdag 23 februari 2019 @ 18:47:37 #233
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_185197090
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 18:38 schreef unlimitedzxr het volgende:
>4000 w/ *O*
Boem! Mooie candles. In één klap door naar 4.4k?
Please sir. When moon? When Mustang?
  zaterdag 23 februari 2019 @ 18:49:20 #234
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_185197124
Ik laat die dukaten lekker over mijn chest kletteren dit weekend :~
  zaterdag 23 februari 2019 @ 19:02:36 #235
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_185197387
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 17:02 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

:P

Werkt prima.
Android ook.

Heb net de prijzen van de nieuwe S10 gezien dus kan net zo goed bij Apple blijven :')
Jammer dat BB OS10 ter ziele is gegaan :(
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_185197589
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 17:02 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

:P

Werkt prima.
Android ook.

Heb net de prijzen van de nieuwe S10 gezien dus kan net zo goed bij Apple blijven :')
Xiaomi & Honor Huawei zijn beter betaalbaar. Heb nu de Xiaomi note 5 en de Xiaomi A2 lite. Heerlijke toestellen.
  zaterdag 23 februari 2019 @ 19:49:00 #237
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_185198414
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 17:02 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

:P

Werkt prima.
Android ook.

Heb net de prijzen van de nieuwe S10 gezien dus kan net zo goed bij Apple blijven :')
IOS tried.
Werkt alles behalve prima, als je Android gewend bent.
Al die fkin beperkingen.
Kan nieteens fatsoenlijk muziek kopieren.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_185198740
Moooon *O*

Krijg er verdorie kijk op. 13 jan, 21 jan en 17 feb terug ingestapt.
Kom maar door met die uptrend.

En Solar doet ook braaf z'n dingetje O+ (+85% laatste 30 dagen :7 )

[ Bericht 14% gewijzigd door roislecxe op 23-02-2019 20:32:01 ]
Forcefield City Bewoner
pi_185200249
Moooon.
pi_185200264
grappig

ik zie geen moon hoor

dat jullie denken dat deze schamele 3% moon is zegt alweer genoeg dat de beren de bos nog lang niet uit zijn

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2019 21:04:40 ]
pi_185201198
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 21:04 schreef Dimachaerus het volgende:
grappig

ik zie geen moon hoor

dat jullie denken dat deze schamele 3% moon is zegt alweer genoeg dat de beren de bos nog lang niet uit zijn
Ik zou even wachten met instappen tot we weer 10k+ zijn :Y
Voor de zekerheid.
Forcefield City Bewoner
pi_185202260
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 21:04 schreef Dimachaerus het volgende:
grappig

ik zie geen moon hoor

dat jullie denken dat deze schamele 3% moon is zegt alweer genoeg dat de beren de bos nog lang niet uit zijn
Klopt volle rodewolfsneeuw bloedmaan was afgelopen dinsdag. :)
Vakman pur sang
pi_185202265
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 21:04 schreef Dimachaerus het volgende:
grappig

ik zie geen moon hoor

dat jullie denken dat deze schamele 3% moon is zegt alweer genoeg dat de beren de bos nog lang niet uit zijn
Heb je toch mooi weer 30 cent winst.
  zaterdag 23 februari 2019 @ 22:43:38 #244
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_185203069
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 22:11 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Heb je toch mooi weer 30 cent winst.
Heb je toch maar weer mooi 60 VET voor
Please sir. When moon? When Mustang?
  zaterdag 23 februari 2019 @ 23:13:23 #245
477575 Districore
Crowdpurchase Merchandise
pi_185203749
https://www.crypto-inside(...)men-bitcoins-veilen/

Iemand nog interesse om z'n stack te vergroten?
Districore - Crowdpurchase your merchandise
  zaterdag 23 februari 2019 @ 23:43:32 #246
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_185204428
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 22:43 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Heb je toch maar weer mooi 60 VET voor
$12EOY toch weer mooi $720
Hmz...
  † In Memoriam † zondag 24 februari 2019 @ 00:35:43 #247
230491 Zith
pls tip
pi_185205252
Kyran pass me ff een goede melodic death metal band
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 februari 2019 @ 00:51:57 #248
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_185205549
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2019 00:35 schreef Zith het volgende:
Kyran pass me ff een goede melodic death metal band
Ik luisteren geen death metal -O-

Melodic death metal kan ook gewoon niet in mijn ogen. Hoe kan nou iets een wall of sound en tegelijkertijd ook melodic zijn.

Sommigen vinden Amon Amarth melodic death metal (ik niet :P). Dat is wat er nog het meest in de buurt komt van de bands die ik luister. Die kan ik je wel aanraden.

  † In Memoriam † zondag 24 februari 2019 @ 01:02:06 #249
230491 Zith
pls tip
pi_185205703
Ja die Ken ik al in en uit en gezien in NL en SE 😎

Edit: in flames Dan maar

[ Bericht 23% gewijzigd door Zith op 24-02-2019 01:10:43 ]
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_185205849
btc twitterde op zaterdag 23-02-2019 om 21:53:52 .@rogerkver, just give it up already. #Bcash is dead. People would rather pay $20 in fees than buy $20 of your shitcoin. https://t.co/O226yuCpvy reageer retweet
pi_185206154
SNTR 🚀🚀
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 februari 2019 @ 01:56:55 #252
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_185206269
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2019 01:02 schreef Zith het volgende:
Ja die Ken ik al in en uit en gezien in NL en SE 😎

Edit: in flames Dan maar

Dit jaar op FortaRock _O_ Al weet ik nog niet of ik ga, slappe line-up tot nu toe behalve AA.
pi_185206763
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 19:49 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

IOS tried.

Kan nieteens fatsoenlijk muziek kopieren.
Klopt, ff snel muziek in een map flikkeren werkt niet. Alles moet met dat moeilijke Itunes
pi_185206773
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 23:13 schreef Districore het volgende:
https://www.crypto-inside(...)men-bitcoins-veilen/

Iemand nog interesse om z'n stack te vergroten?
quote:

We zijn zeer verheugd dat we dit eerste-in-zijn-soort-contract van de Belgische federale overheid hebben gekregen om de in beslag genomen cryptocurrency te verkopen.

Na enorme investeringen in onze systemen en infrastructuur kunnen we overheids- en wetshandhavingsinstanties over de hele wereld een veilige oplossing bieden, zodat het steeds groter wordende probleem van in beslag genomen cryptocurrencies kan worden beheerd door een gerenommeerd veilingbedrijf met aanzienlijke ervaring met in beslag genomen activa.
Kortom ze hebben een Ledger nano S besteld voor 59 euro om de coins veilig op te bewaren.
  † In Memoriam † zondag 24 februari 2019 @ 08:41:02 #255
230491 Zith
pls tip
pi_185207489
Nou dat waren mijn 4 uurtjes slaap weer
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  zondag 24 februari 2019 @ 09:49:07 #256
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_185208160
Goedemorgen warriors!
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  † In Memoriam † zondag 24 februari 2019 @ 09:53:55 #257
230491 Zith
pls tip
pi_185208204
quote:
10s.gif Op zondag 24 februari 2019 09:49 schreef ssjgoku het volgende:
Goedemorgen warriors!
m'lord

*Tips fedora*
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_185210170
WAAR IS DAT WEEKEIND DIPJE NOU KYRAN? AL MIJN MUNTJES VERKOCHT EN NU DIT
pi_185210952
Ik zag net een paar beren het bos invluchten, nagezeten door stieren.
pi_185211135
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2019 12:59 schreef MaGNeT het volgende:
Ik zag net een paar beren het bos invluchten, nagezeten door stieren.
_O-

Heb wel weer zin in een nieuwe bull markt :D Heerlijk om al die ICO scams dan weer te zien opkomen.
pi_185211176
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2019 13:05 schreef KapBak het volgende:

[..]

_O-

Heb wel weer zin in een nieuwe bull markt :D Heerlijk om al die ICO scams dan weer te zien opkomen.
Hehe. Dit keer wel op tijd (gedeeltelijk) uitstappen :P
pi_185211530
Ik blijf voor de HODL strategie gaan, heeft me het meest gebracht ;)
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 februari 2019 @ 13:22:39 #263
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_185211541
Mijn loon is laat deze maand :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 februari 2019 @ 13:24:19 #264
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_185211580
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2019 13:05 schreef KapBak het volgende:

[..]

_O-

Heb wel weer zin in een nieuwe bull markt :D Heerlijk om al die ICO scams dan weer te zien opkomen.
Ik heb geleerd, hodl ETH!!!!!!

Al heb ik wel 100% winst gehaald uit de eerste ICO waar ik ooit in geïnvesteerd heb heeft de flop van Modum dat weer ongedaan gemaakt :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_185212437
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2019 13:21 schreef MaGNeT het volgende:
Ik blijf voor de HODL strategie gaan, heeft me het meest gebracht ;)
Maar je hebt wel op tijd uitgecasht :)
pi_185212720
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2019 14:02 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Maar je hebt wel op tijd uitgecasht :)
Deels ;)
  zondag 24 februari 2019 @ 15:05:01 #267
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_185213621
Daaaaaaar gaat ze.
Hmz...
pi_185213842
invurs moen
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 februari 2019 @ 15:16:57 #269
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_185213869
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2019 12:23 schreef KapBak het volgende:
WAAR IS DAT WEEKEIND DIPJE NOU KYRAN? AL MIJN MUNTJES VERKOCHT EN NU DIT
Die heb ik opgekocht
pi_185213913
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 21:04 schreef Dimachaerus het volgende:
grappig

ik zie geen moon hoor

dat jullie denken dat deze schamele 3% moon is zegt alweer genoeg dat de beren de bos nog lang niet uit zijn
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 februari 2019 @ 15:21:18 #271
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_185213942
Zijn weer veel mensen rekt denk ik. Die dachten dat het na 2 dagen stijgen al bull market was. Opeens kwamen alle Twitter figuren ook weer uit hun holletjes gekropen.
pi_185213948
Nonononoooo
Vakman pur sang
pi_185214064
Nattekat net weer ingestapt zeker? Is z'n loon toch nog gekomen.
pi_185215057
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2019 15:29 schreef MaGNeT het volgende:
Nattekat net weer ingestapt zeker? Is z'n loon toch nog gekomen.
:D
pi_185215193
Manipulatie genot.
pi_185215395
Wie heeft nog geen toegang tot BL3P en wil een uitnodiging?
pi_185215908
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2019 16:20 schreef intellectuele_user het volgende:
Wie heeft nog geen toegang tot BL3P en wil een uitnodiging?
Graag!
pi_185215933
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2019 16:44 schreef ItaloDancer het volgende:

[..]

Graag!
Heb het naar je gestuurd, laat je weten of het werkt :)
pi_185215953
heb namelijk nog eentje in de aanbieding w/
pi_185215996
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2019 16:45 schreef intellectuele_user het volgende:

[..]

Heb het naar je gestuurd, laat je weten of het werkt :)
Geslaagd! Bedankt.
pi_185216017
quote:
14s.gif Op zondag 24 februari 2019 16:48 schreef ItaloDancer het volgende:

[..]

Geslaagd! Bedankt.
^O^
  zondag 24 februari 2019 @ 17:34:23 #282
62913 Blik
The one and Only!
pi_185217025
Het is wel frustrerend dat altijd als je denkt dat het weer even lekker gaat er opeens weer zo’n -10% voorbij komt vliegen op btc, die dubbel zo erg wordt omdat de alts meegezogen worden
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 februari 2019 @ 18:09:29 #283
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_185217769
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2019 17:34 schreef Blik het volgende:
Het is wel frustrerend dat altijd als je denkt dat het weer even lekker gaat er opeens weer zo’n -10% voorbij komt vliegen op btc, die dubbel zo erg wordt omdat de alts meegezogen worden
Op tijd uitstappen, vooral uit de alts. Je weet dat het gaat komen, maar verder mee eens.
pi_185217842
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2019 17:34 schreef Blik het volgende:
Het is wel frustrerend dat altijd als je denkt dat het weer even lekker gaat er opeens weer zo’n -10% voorbij komt vliegen op btc, die dubbel zo erg wordt omdat de alts meegezogen worden
Als dat nu nog frustrerend is, zou ik er maar snel aan wennen. Ik vind het 't mooiste wat er is, hoe wil je anders geld verdienen?
  zondag 24 februari 2019 @ 18:19:04 #285
62913 Blik
The one and Only!
pi_185217986
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2019 18:12 schreef illusions het volgende:

[..]

Als dat nu nog frustrerend is, zou ik er maar snel aan wennen. Ik vind het 't mooiste wat er is, hoe wil je anders geld verdienen?
Ik HODL en stap niet uit na iedere 5% stijging. Laatste trade is alweer van paar maanden geleden
pi_185218000
Rekt.

Vanavond droge noodles
pi_185218137
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2019 18:19 schreef Blik het volgende:

[..]

Ik HODL en stap niet uit na iedere 5% stijging. Laatste trade is alweer van paar maanden geleden
Mja, dat werkt het afgelopen jaar dus niet echt. Ooit zal het weer werken, en dan ben je blij dat je op dit niveau hebt kunnen inkopen maar ik maak liever gebruik van die paar procent stijging elke keer, om daar sats op te verdienen en snel weer terug in BTC.

Als het echt bont wordt ook uit BTC.
pi_185218309
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2019 18:19 schreef Blik het volgende:

[..]

Ik HODL en stap niet uit na iedere 5% stijging. Laatste trade is alweer van paar maanden geleden
Wat maakt het dan uit? Flikker die ledger in de kelder en kijk er over 5 jaar weer een kaar na.
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 februari 2019 @ 18:32:39 #289
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_185218328
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2019 17:34 schreef Blik het volgende:
Het is wel frustrerend dat altijd als je denkt dat het weer even lekker gaat er opeens weer zo’n -10% voorbij komt vliegen op btc, die dubbel zo erg wordt omdat de alts meegezogen worden
Hij hoorde dat ik nog in moest stappen en is even teruggereden naar het station.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zondag 24 februari 2019 @ 18:50:24 #290
62913 Blik
The one and Only!
pi_185218751
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2019 18:31 schreef Piva het volgende:

[..]

Wat maakt het dan uit? Flikker die ledger in de kelder en kijk er over 5 jaar weer een kaar na.
Is ook zo, maar ben liever morgen miljonair dan over 5 jaar ;)
  zondag 24 februari 2019 @ 18:56:05 #291
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_185218890
Af en toe je thorretjes claimen om meer vetjes te kopen he. Is niet handig als je steeds alles van je ledger moet halen
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_185219070
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2019 18:50 schreef Blik het volgende:

[..]

Is ook zo, maar ben liever morgen miljonair dan over 5 jaar ;)
Als je 900k inzet kan je morgen wel eens miljonair zijn. Als je 900 inzet, waarschijnlijk nooit. De tijden dat je 50 euro kon inzetten en het tot een ton zag gaan zijn wel over imo.
  zondag 24 februari 2019 @ 19:16:28 #293
62913 Blik
The one and Only!
pi_185219451
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2019 19:02 schreef Piva het volgende:

[..]

Als je 900k inzet kan je morgen wel eens miljonair zijn. Als je 900 inzet, waarschijnlijk nooit. De tijden dat je 50 euro kon inzetten en het tot een ton zag gaan zijn wel over imo.
Ik heb er wel iets meer dan 50 euro inzitten (maar ook geen 900k)
pi_185219500
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2019 19:02 schreef Piva het volgende:

[..]

Als je 900k inzet kan je morgen wel eens miljonair zijn. Als je 900 inzet, waarschijnlijk nooit. De tijden dat je 50 euro kon inzetten en het tot een ton zag gaan zijn wel over imo.
Dat riepen ze in 2013, 2014, 2015, 2016 en 2017 ook. Gelul natuurlijk.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_185219562
quote:
10s.gif Op zondag 24 februari 2019 19:18 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Dat riepen ze in 2013, 2014, 2015, 2016 en 2017 ook. Gelul natuurlijk.
Mwah, van 50¤ een ton maken lijkt me wel erg optimistisch. Bitcoin zal nog wel een aantal keer over de kop gaan, maar 2000 keer? Sterk verhaal.
pi_185219913
quote:
10s.gif Op zondag 24 februari 2019 19:18 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Dat riepen ze in 2013, 2014, 2015, 2016 en 2017 ook. Gelul natuurlijk.
De market cap is nu veel groter. Er zijn duizenden coins om uit te kiezen. Ja natuurlijk gaat er wel één dat resultaat halen en nog beter, success met die ene coin te vinden tussen de duizenden scams en nutteloze blockchain ideeën.

Plus kijk hier naar dit topic. Nu gaat de iedereen opeens wel uitcashen tijdens de volgende bull run. Wat dus al die projecten een vele kleinere kans geeft om echt te gaan knallen. (Want er zal meer aanbod blijven op de markt)

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2019 19:36:53 ]
pi_185220699
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2019 19:02 schreef Piva het volgende:

[..]

Als je 900k inzet kan je morgen wel eens miljonair zijn. Als je 900 inzet, waarschijnlijk nooit. De tijden dat je 50 euro kon inzetten en het tot een ton zag gaan zijn wel over imo.
Ik heb in het verleden precies 50 eu geinvesteerd in 16k uitbetaald.
Nu heb ik er 600 eu ingeduwd en met minder dan een ton ga ik er niet uit.
Forcefield City Bewoner
pi_185222605
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2019 20:03 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Ik heb in het verleden precies 50 eu geinvesteerd in 16k uitbetaald.
Nu heb ik er 600 eu ingeduwd en met minder dan een ton ga ik er niet uit.
Geen onmogelijk scenario dat je een ton zou kunnen halen.
pi_185226068
SNTR hoeft maar naar ¤0,012 om van ¤100 naar ¤100.000 te gaan :P
  zondag 24 februari 2019 @ 23:27:10 #300
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_185226118
quote:
OMG :D (vooral die laatste 2 alineas) : We mogen de Telegraaf dankbaar zijn met dit soort berichten: Hebben we nog tijd om bij te kopen :P

[ Bericht 1% gewijzigd door edcetera op 24-02-2019 23:35:08 ]
The best firms advertise the least...
pi_185227162
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2019 23:24 schreef MaGNeT het volgende:
SNTR hoeft maar naar ¤0,012 om van ¤100 naar ¤100.000 te gaan :P
Er was in de pump van de afgelopen dagen geen eens 100.000 euro volume bij SNTR
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')