en Flips? Limoentjuh? Moemoe?quote:
Mijn dochters worden bruidsmeisjes. Maar Gianni moet er wel vanaf blijven dan.quote:Op woensdag 20 februari 2019 11:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
En jouw kindertjes dan? Die willen dat vast ook en ik wil mezelf niet opdringen. Kan ik niet de fluffer zijn?!
lasagnaquote:Op woensdag 20 februari 2019 11:43 schreef FlippingCoin het volgende:
Iemand nog suggesties om te koken vanavond?
knakworstjesquote:Op woensdag 20 februari 2019 11:43 schreef FlippingCoin het volgende:
kip, rijst, broccoli.quote:Op woensdag 20 februari 2019 11:43 schreef FlippingCoin het volgende:
ricksen kan helemaal niets meerquote:Op woensdag 20 februari 2019 11:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ricksen kan hier niet om lachen.
Google maarquote:Op woensdag 20 februari 2019 11:43 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Mijn dochters worden bruidsmeisjes. Maar Gianni moet er wel vanaf blijven dan.
Wat is een fluffer?
Ja en CA en MA ook.quote:
Nee, als er maar een warme lange worst bij zitquote:Op woensdag 20 februari 2019 11:43 schreef FlippingCoin het volgende:
Wie is datquote:Op woensdag 20 februari 2019 11:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nasiquote:Op woensdag 20 februari 2019 11:43 schreef FlippingCoin het volgende:
ja niet slechtquote:
Pasta kip pesto?quote:Op woensdag 20 februari 2019 11:43 schreef FlippingCoin het volgende:
Leeft die nog?quote:Op woensdag 20 februari 2019 11:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh ik zou gewoon kant en klare bladen nemen hoorquote:Op woensdag 20 februari 2019 11:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja niet slecht![]()
![]()
Alleen dan zit wel alles onder de bloem altijd
nu helemaal.quote:Op woensdag 20 februari 2019 11:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Leeft die nog?
Die heeft al zo vaak op het randje gezeten
is een act om z'n boekje te verkopenquote:Op woensdag 20 februari 2019 11:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Leeft die nog?
Die heeft al zo vaak op het randje gezeten
ook lekker ja en snel klaarquote:
moest lachen en nu hoop ik dat god me vergeeftquote:Op woensdag 20 februari 2019 11:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Iemand waarbij alles op rolletjes loopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |