Doeiquote:Op woensdag 20 februari 2019 11:09 schreef HPLC het volgende:
keihard genegeerd door die kontenbonker, ik ga uitloggen
Tot zoquote:Op woensdag 20 februari 2019 11:09 schreef HPLC het volgende:
keihard genegeerd door die kontenbonker, ik ga uitloggen
App haar nummer dan wijs ik haar wel af tenzij ze knap is. Dan ga ik wel met haar sportenquote:Op woensdag 20 februari 2019 11:10 schreef xcachet het volgende:
Godver, vraagt een vriendin wanneer ze met mij mee kan sporten bij de sportschool waar ik heen ga. Zij gaat zelf naar een ander maar wil waarschijnlijk overstappen. Niet eerst vragen of ik samen wil.Heb de ballen niet om nee te zeggen.
Zou wat zijn als je wel ballen hadquote:Op woensdag 20 februari 2019 11:10 schreef xcachet het volgende:
Godver, vraagt een vriendin wanneer ze met mij mee kan sporten bij de sportschool waar ik heen ga. Zij gaat zelf naar een ander maar wil waarschijnlijk overstappen. Niet eerst vragen of ik samen wil.Heb de ballen niet om nee te zeggen.
sc sletjequote:Op woensdag 20 februari 2019 11:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zou wat zijn als je wel ballen had
Ze is nog wel opzoek.quote:Op woensdag 20 februari 2019 11:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
App haar nummer dan wijs ik haar wel af tenzij ze knap is. Dan ga ik wel met haar sporten
Weet nog wel dat je over je ex klaagde tegen mij dat ze was gaan sporten toen het uit ging, hahahaquote:
Je bent al bezet, dus nee.quote:Op woensdag 20 februari 2019 11:21 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ben ik het niet helemaal mee eens, maar ik ontvang graag een pic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |