beetje en doe er nooit jus bijquote:Op woensdag 20 februari 2019 10:32 schreef Myrr het volgende:
[..]![]()
Met krokant gebakken spekjes en een hele sloot jus?
Jij met je kliekje altijd.quote:Op woensdag 20 februari 2019 10:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dankje. Op jou kan ik tenminste rekenen.
quote:
quote:Op woensdag 20 februari 2019 10:46 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik geef @:xcachet 100% gelijk in dit geval
ga wegquote:Op woensdag 20 februari 2019 10:57 schreef naatje_1 het volgende:
Ja, nu kan ik dus al helemaal niet meer in ONZ SC posten gvd
quote:Op woensdag 20 februari 2019 10:58 schreef naatje_1 het volgende:
ONZ / [ONZ-SC #1622] Kom hier posten als je van DBS houdt_!
Hoezo?quote:Op woensdag 20 februari 2019 10:57 schreef naatje_1 het volgende:
Ja, nu kan ik dus al helemaal niet meer in ONZ SC posten gvd
quote:
Zat er al lange tijd aan te komenquote:Op woensdag 20 februari 2019 10:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Slechts mijn verbazing over je uitspraken.
Aw, ja dat is ook zo. Maar kan niet delen hè.quote:Op woensdag 20 februari 2019 10:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Welk kliekje![]()
Doe me dit niet aan cachie. Niet na alles wat we hebben meegemaakt. We zouden gaan
tuurlijk kan je wel delen, wat is dat nou weer voor een achterhaalde instellingquote:Op woensdag 20 februari 2019 11:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Aw, ja dat is ook zo. Maar kan niet delen hè.
Kan. Ik. Niet.quote:Op woensdag 20 februari 2019 11:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
tuurlijk kan je wel delen, wat is dat nou weer voor een achterhaalde instelling
Valt mee maar muziek maakt me altijd wel blij.quote:
Nee, komt ook niet meer terug (denk ik).quote:
quote:
quote:Op woensdag 20 februari 2019 11:04 schreef Amarantha het volgende:
Nee, komt ook niet meer terug (denk ik).
Je hoeft mij ook niet te delen. Say 3 words and I am all yoursquote:Op woensdag 20 februari 2019 11:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Aw, ja dat is ook zo. Maar kan niet delen hè.
You fucked suckquote:Op woensdag 20 februari 2019 11:05 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je hoeft mij ook niet te delen. Say 3 words and I am all yours
Dat is jouw mening en die respecteer ik.quote:Op woensdag 20 februari 2019 11:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Beetje meer open-minded zijn kan geen kwaad
quote:Op woensdag 20 februari 2019 11:05 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gelukkig maarquote:Op woensdag 20 februari 2019 11:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat is jouw mening en die respecteer ik.
Heb FIFA verbrand.quote:Op woensdag 20 februari 2019 11:05 schreef Kiid het volgende:
[..]
DBS zuigt ballenquote:Op woensdag 20 februari 2019 11:05 schreef Kiid het volgende:
[..]
Doeiquote:Op woensdag 20 februari 2019 11:09 schreef HPLC het volgende:
keihard genegeerd door die kontenbonker, ik ga uitloggen
Tot zoquote:Op woensdag 20 februari 2019 11:09 schreef HPLC het volgende:
keihard genegeerd door die kontenbonker, ik ga uitloggen
App haar nummer dan wijs ik haar wel af tenzij ze knap is. Dan ga ik wel met haar sportenquote:Op woensdag 20 februari 2019 11:10 schreef xcachet het volgende:
Godver, vraagt een vriendin wanneer ze met mij mee kan sporten bij de sportschool waar ik heen ga. Zij gaat zelf naar een ander maar wil waarschijnlijk overstappen. Niet eerst vragen of ik samen wil.Heb de ballen niet om nee te zeggen.
Zou wat zijn als je wel ballen hadquote:Op woensdag 20 februari 2019 11:10 schreef xcachet het volgende:
Godver, vraagt een vriendin wanneer ze met mij mee kan sporten bij de sportschool waar ik heen ga. Zij gaat zelf naar een ander maar wil waarschijnlijk overstappen. Niet eerst vragen of ik samen wil.Heb de ballen niet om nee te zeggen.
sc sletjequote:Op woensdag 20 februari 2019 11:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zou wat zijn als je wel ballen had
Ze is nog wel opzoek.quote:Op woensdag 20 februari 2019 11:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
App haar nummer dan wijs ik haar wel af tenzij ze knap is. Dan ga ik wel met haar sporten
Weet nog wel dat je over je ex klaagde tegen mij dat ze was gaan sporten toen het uit ging, hahahaquote:
Je bent al bezet, dus nee.quote:Op woensdag 20 februari 2019 11:21 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ben ik het niet helemaal mee eens, maar ik ontvang graag een pic
Nee hoor, ik betaal gewoon alimentatie en zie ze 1 keer per jaar op mijn verjaardagquote:Op woensdag 20 februari 2019 11:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ze wil wel heeeeeel graag kinderen. Is dat een bezwaar?
Je bent afgekeurdquote:Op woensdag 20 februari 2019 11:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee hoor, ik betaal gewoon alimentatie en zie ze 1 keer per jaar op mijn verjaardag
Nee hoorquote:Op woensdag 20 februari 2019 11:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ze wil wel heeeeeel graag kinderen. Is dat een bezwaar?
Hahaha ja echt he. Helemaal fitgirl dit dat foto's van eten op social media zettenquote:Op woensdag 20 februari 2019 11:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Weet nog wel dat je over je ex klaagde tegen mij dat ze was gaan sporten toen het uit ging, hahaha
Hey zeerquote:Op woensdag 20 februari 2019 11:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja wij sporten nu samen en drinken quinoashakes
Ik heb geen foto’s van het sporten. Alleen de bikinifoto’s in de zomer.quote:Op woensdag 20 februari 2019 11:33 schreef Solotov het volgende:
[..]
Hahaha ja echt he. Helemaal fitgirl dit dat foto's van eten op social media zetten
Ben jij ook zo geworden ja
Waar ben je mee bezig?quote:Op woensdag 20 februari 2019 11:39 schreef Driepink het volgende:
[..]
Inderdaad, komt omdat je ma weer aan mn been hangt dan, met der verlatingsangst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |