lolquote:Op woensdag 20 februari 2019 12:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
wel weer teruggeven he ahahahaha
Godver wat slechtquote:Op woensdag 20 februari 2019 12:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
wel weer teruggeven he ahahahaha
Heeft op zich wel een grappig algoritme. Bekijk je één horloge profiel, zie je meteen allemaal rolexen in je ontdek scherm. Beter dan die kut snapchat filmpjes.quote:
Ik luister alleen naar BNR en af en toe 538 voor de muziek.quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jij bent echt zo'n Gen Z-meisje.
Hij heeft niet eens Instagram.quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heeft op zich wel een grappig algoritme. Bekijk je één horloge profiel, zie je meteen allemaal rolexen in je ontdek scherm. Beter dan die kut snapchat filmpjes.
Maar wat vind jij er verder kut aan?
Ik heb het niet eensquote:Op woensdag 20 februari 2019 12:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heeft op zich wel een grappig algoritme. Bekijk je één horloge profiel, zie je meteen allemaal rolexen in je ontdek scherm. Beter dan die kut snapchat filmpjes.
Maar wat vind jij er verder kut aan?
Een leuk inkoppertje.quote:
Aha. Maar je vindt het wel nodig om het even “quote:
Ja. Misschien is het de leeftijd.quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Aha. Maar je vindt het wel nodig om het even ““ te noemen.
Ik kom er net achter dat jij mod klb ben.quote:
Je gedraagt je echt als een oude lul van 55 nu.quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:10 schreef Solotov het volgende:
[..]
Ja. Misschien is het de leeftijd.
hihahoquote:Op woensdag 20 februari 2019 12:21 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik kom er net achter dat jij mod klb ben.
Dacht al, wat doet godver die blauwjoekel de hele tijd hier moet ie niet een forum modden.
Hihi
Word al wel kaalquote:Op woensdag 20 februari 2019 12:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je gedraagt je echt als een oude lul van 55 nu.
Ik ben geliefd.quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar waarom? VK is nu toch terug?
Oh dat was onbedoeld, dat wist ik namelijk niet. Haha oud en ook nog kaal.quote:Op woensdag 20 februari 2019 11:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dit kan je op twee manieren opvatten omdat hij ook nog eens kaal is
Klopt.quote:
Wij zouden het makkelijk met zijn 2en aan kunnenquote:Op woensdag 20 februari 2019 12:51 schreef HPLC het volgende:
5 mods op KLB is misschien wel wat overkill ja
Gewoon bij alles op de deleteknop biemenquote:Op woensdag 20 februari 2019 12:57 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Wij zouden het makkelijk met zijn 2en aan kunnen
Iedereen een permabiem !!quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gewoon bij alles op de deleteknop biemen
Welnee.quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:51 schreef HPLC het volgende:
5 mods op KLB is misschien wel wat overkill ja
Wat houdt je tegen?quote:Op woensdag 20 februari 2019 13:05 schreef TARDIS. het volgende:
Zin om hazelnoten te vermalen in mijn staafmixer.
doe dat.quote:Op woensdag 20 februari 2019 13:05 schreef TARDIS. het volgende:
Zin om hazelnoten te vermalen in mijn staafmixer.
Dat snap ik, maar hij propageert het weer cool maken van 3FMquote:Op woensdag 20 februari 2019 13:00 schreef Driepink het volgende:
[..]
Hij zegt dus eigenlijk dat 3FM nu niet cool is naatje.
Hopeloze zaakquote:Op woensdag 20 februari 2019 13:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar hij propageert het weer cool maken van 3FM
ik betwijfel of dat gaat lukkenquote:Op woensdag 20 februari 2019 13:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar hij propageert het weer cool maken van 3FM
quote:Op woensdag 20 februari 2019 13:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik betwijfel of dat gaat lukken
quote:
Kreeg je stijfje jaquote:Op woensdag 20 februari 2019 13:26 schreef McGrath het volgende:
Godver, er was zo'n lekker wijf in de sportschool, voelde me meteen ff Dima
Met hoeveel kilo doe je datquote:Op woensdag 20 februari 2019 13:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja, deadliften werd ineens heel confronterend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |