quote:
Ik heb al meerdere posts hier geplaatst ouwe reus.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:16 schreef onlogisch het volgende:
Waar zijn @:GGMM @:zipportal @:Scrummie2.0 @:Coco. @:Frozen-Assassin @:Superniger ?
Fijnquote:Op woensdag 13 maart 2019 21:17 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik heb al meerdere posts hier geplaatst ouwe reus.
Het is famfare.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aha. Ja dat wordt 4-0 of zo.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
@:onlogisch ik was in ander CL-topic maar dat is nu al gespeeld
ouwe vogelzoeker geile kikker haas koe penis hangoor stierenklquote:
Dit vind ik chanant.quote:
0-2 makker. U las het hier voor het eerst.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:22 schreef Bolasie het volgende:
Liverpool staat weer ouderwets geweldig te ballen.
Je bent de droeftoeter in de userfanfare. Blaast hoog van de toren en heeft zelf op FOK! zelf niets gepresteerd. Wie ben jij eigenlijk met je grote mond ? Je zit mij op de hielen. Ik kan je enkel m'n voetstappen laten zien terwijl jij het nu op een lopen zet. Jouw voetsporen op FOK! zijn minuscuul. Jij hebt geen betekenis voor FOK! Echt niks. Jij mogen dan een user zijn met grote mond. Daar zijn er velen van geweest. Vaak met de staart tussen de benen verdwenen. Ik gun jou de staart tussen de benen. Nietszeggende user....die niemand zich zal herinneren.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ouwe vogelzoeker geile kikker haas koe penis hangoor stierenkl
Dat zou genot zijn. Liverpoolquote:Op woensdag 13 maart 2019 21:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
0-2 makker. U las het hier voor het eerst.
Die of de leuke (matige) grapquote:Op woensdag 13 maart 2019 21:23 schreef Caland het volgende:
Ik denk dat het Alberto checkt de park was
@:danny weet dit wel
Bedankt Tong.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je bent de droeftoeter in de userfanfare. Blaast hoog van de toren en heeft zelf op FOK! zelf niets gepresteerd. Wie ben jij eigenlijk met je grote mond ? Je zit mij op de hielen. Ik kan je enkel m'n voetstappen laten zien terwijl jij het nu op een lopen zet. Jouw voetsporen op FOK! zijn minuscuul. Jij hebt geen betekenis voor FOK! Echt niks. Jij mogen dan een user zijn met grote mond. Daar zijn er velen van geweest. Vaak met de staart tussen de benen verdwenen. Ik gun jou de staart tussen de benen. Nietszeggende user....die niemand zich zal herinneren.
We noteren dit even.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
0-2 makker. U las het hier voor het eerst.
De commentator is ook in de war.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:23 schreef Vollenhoven het volgende:
Ik ben hele tijd in de war. Bayern en Liverpool hebben bijna hetzelfde thuis en uitshirt
Caland kent zijn klassiekers nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |