Heel lang niet meer gedaan, speelde het omdat mijn vriendin dat ook deed en ik alle Hermannetjes in de gaten moest houden.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat is toch ook spelletje dat jij graag speelt
Gelukkig kan je hier typen haha.quote:
Ah zo, ja soms moet je wat doen om de vrede te bewaren.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heel lang niet meer gedaan, speelde het omdat mijn vriendin dat ook deed en ik alle Hermannetjes in de gaten moest houden.
koekoekquote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gelukkig kan je hier typen haha.
Anders was het sowieso al nooit gelukt met al die lullen in je mond.
Nee zoek verderquote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:14 schreef DjeDje het volgende:
Ik ben op zoek naar een nieuwe, grijpende serie. Jullie hebben mij vaker geholpen, dus enige ideeën?
Ik heb er genoeg jaquote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:14 schreef DjeDje het volgende:
Ik ben op zoek naar een nieuwe, grijpende serie. Jullie hebben mij vaker geholpen, dus enige ideeën?
Umbrella academy was wel leuk.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:14 schreef DjeDje het volgende:
Misschien kun je dit in dm bespreken met mijn goede vriend @Der_Mannquote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:14 schreef DjeDje het volgende:
Mooie UIquote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:15 schreef Driepink het volgende:
[..]
Umbrella academy was wel leuk.
Welk genre wil je?
Zag die trailer inderdaad op Netflix, had er mijn twijfels over.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:15 schreef Driepink het volgende:
[..]
Umbrella academy was wel leuk.
Welk genre wil je?
Smoothquote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Misschien kun je dit in dm bespreken met mijn goede vriend @:Der_Mann
the fall al gekeken?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:19 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Zag die trailer inderdaad op Netflix, had er mijn twijfels over.
Vind mysterie, misdaad, drama altijd wel lekker wegkijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |