Omdat ‘ie zo’n bozig hoofd heeft?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:55 schreef macca728 het volgende:
Stam kan in elk geval de discipline aantrekken.
Valt mee dat werkloze trainers nog niet genoemd worden...
En dan kunnen ze opeens wel voetballen?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:25 schreef macca728 het volgende:
Omdat hij de spelers flink kan schoppen op de training.
Dat kon Jan Wouters ook.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:25 schreef macca728 het volgende:
Omdat hij de spelers flink kan schoppen op de training.
Wat een stelletje achterlijke doorgesnoven teringlijers zijn dit. Dat zijn geen supporters.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:33 schreef Adames het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/nederla(...)noord-fans~a2bdb575/
Echt een van de mooiste shirts.quote:
Flink wat reacties afgelopen weken op Gouka & Krabbendam met als strekking: 'waar blijft de kritiek op van Geel?' Afgelopen dagen twee artikelen, in het AD & VI. Toeval?quote:De hoop van een overlevingskunstenaar die altijd maar excuses zoekt
In de steek gelaten door zijn spelers kwam Giovanni van Bronckhorst tot de conclusie dat hij het ook niet meer weet. De trainer van Feyenoord voorspelde op vrijdag dat zijn elftal zou reageren na de nederlagen bij PEC Zwolle en Excelsior, maar wat Feyenoord zondag liet zien op bezoek bij FC Groningen leek op werkweigering.
Het is een pijnlijke constatering. De man die Feyenoord leerde winnen met vijf prijzen in vier jaar, komt blijkbaar niet meer binnen bij zijn spelers. Van Bronckhorst loopt niet weg, dat valt te prijzen. Hij hoopt op betere tijden en houdt zich vast aan het bekerduel met Ajax.
Maar in feite is dat niet aan hem. Een technisch directeur is er om te beslissen of er nog genoeg draagvlak is, om in te grijpen als het nodig is, om te helpen waar hij kan. Het vertoonde spel moet intern alle seinen op rood zetten, maar Martin van Geel hoopt gewoon met zijn trainer mee. Los nog van de sportieve malaise, is het binnen de opleiding ook een chaos.
Spelers gingen op de vuist en hoofd opleiding Richard Grootscholten, die in maart vorig jaar zijn contract nog verlengde, moest na protest van een groot aantal jeugd- trainers vertrekken. Intussen klagen jeugdspelers over gebrek aan perspectief, nu het beloftenteam niet meespeelt in de piramide, maar actief is een competitie voor spek en bonen.
Juist om die ploeg wat meer cachet te geven, stelde Van Geel vorig jaar april de gediplomeerde Peter van den Berg aan, alleen is die nu ook alweer vertrokken. ‘Maar door de doorstroming heeft dat elftal voor ons zijn waarde bewezen’, sprak hij eind vorige week in een persbericht. Zo praat de td al acht jaar lang alles goed.
Dat Feyenoord vorig seizoen zo zwak presteerde? Lag aan de Champions League. Dat de club dit jaar zo ver achterstaat? Haps en Jørgensen waren lang geblesseerd. Geen beloftenteam in de piramide? Dan kunnen geblesseerde spelers niet meedoen. Jørgensen die niet voor zeventien miljoen naar Newcastle United ging? Hij was nodig om de beker te winnen. Aankopen die ondermaats presteren? Die zijn beter in hun tweede jaar.
Altijd maar excuses zoeken, nooit een kritische blik op het eigen presteren. Intussen wordt de druk intern wel groter, maar met een verdeelde rvc, een tandeloze VVF (Vrienden van Feyenoord) en een algemeen directeur die meteen na zijn aanstelling Van Geel ‘een vakman’ noemde, blijft deze overlevingskunstenaar in het zadel. Gelukkig is er altijd nog de beker. Zo ging het vorig seizoen, zo gaat het nu. Wordt die gewonnen, dan is het weer even rustig.
Dát is Feyenoord anno nu, de kampioen van 2017. Het technisch beleid is slechts gebaseerd op hoop en, inderdaad, die verlaat als laatste het pand. Maar zoals Benjamin Franklin, oud-politicus uit de Verenigde Staten daar ooit al tegenin bracht: ‘Wie van de hoop leeft, zal van de honger sterven.’
VI.nl
quote:Op donderdag 21 februari 2019 09:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Kan die 6-2 nu uit de OP? Ik vind hem niet echt gepast op het moment, met ons waardeloze voetbal en een onderling duel met Ajax in de nabije toekomst.
Het is een uitslag van één wedstrijd een maand geleden terwijl er wanprestatie na wanprestatie geleverd wordt. Misschien wat minder bij het een en wat meer bij het ander stilstaan?quote:Op donderdag 21 februari 2019 09:37 schreef satecl het volgende:
[..]![]()
Hadden we beter niet de verjaardag van Willem kunnen vieren? Vind ik niet echt gepast op het moment, met ons waardeloze voetbal en een onderling duel met Ajax in de nabije toekomst.
Dit kan toch niet? Wat is dit voor beleid. Hoezo verhuur je een speler en houd je dan geen enkel contact met hem. Chelsea en City verhuren tientallen spelers en blijven constant contact met die jongens houden. Echt belachelijk. En maar gek vinden dat jongens als Chong en Zirkzee vertrekken.quote:''Ik denk dat ze me volgen,'' reageert Hansson op de vraag of hij contact heeft met Feyenoord. ''Ik praat hier veel met de trainer. Ik denk dat het belangrijker is om met hem te praten dan met Feyenoord. Ik ga er wel vanuit dat ze mijn wedstrijden volgen. Of ze tevreden zijn over mijn ontwikkeling? Geen idee, daar heb ik weinig over gehoord. Ze zullen me ongetwijfeld op televisie in actie zien.''
Ja inderdaad laten we ons druk maken om de OP van een forum! Wat een wanbeleid hier.quote:Op donderdag 21 februari 2019 09:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is een uitslag van één wedstrijd een maand geleden terwijl er wanprestatie na wanprestatie geleverd wordt. Misschien wat minder bij het een en wat meer bij het ander stilstaan?
Als je dit al druk maken vindt heb je een zwaar leven denk ikquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:21 schreef satecl het volgende:
[..]
Ja inderdaad laten we ons druk maken om de OP van een forum! Wat een wanbeleid hier.
Ja, heel vreemd ja. En dit is inderdaad niet de eerste speler die dat aangeeft. Je zou toch verwachten dat er wel iemand is die dat monitor en af en toe een update geeft. Aan kan stippen wat voor ontwikkelingen Feyenoord nog verwacht van zo een speler. Het is ook niet alsof we honderden spelers verhuren en daar geen beginnen aan is.quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:20 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Dit kan toch niet? Wat is dit voor beleid. Hoezo verhuur je een speler en houd je dan geen enkel contact met hem. Chelsea en City verhuren tientallen spelers en blijven constant contact met die jongens houden. Echt belachelijk. En maar gek vinden dat jongens als Chong en Zirkzee vertrekken.
Het is overigens wel de historisch grootste overwinning op de aartsrivaal die de meesten van ons bewust/live hebben meegemaakt en een hoogtepuntje in een matig seizoen. Mogen we ook wel even bij stilstaan. We hebben naast die ene OP nog plek zat in het topic om de hedendaagse problematiek te bespreken/ gal te spuien. Maar het lijkt er op dat je uitgeraasd bent over de rest, dat nu de OP eraan moet geloven? #GIOEXIT #VANGEELOUT #NOMOREOP?quote:Op donderdag 21 februari 2019 09:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is een uitslag van één wedstrijd een maand geleden terwijl er wanprestatie na wanprestatie geleverd wordt. Misschien wat minder bij het een en wat meer bij het ander stilstaan?
Die jongen doet het daar ook best goed geloof ik, scoort regelmatig en staat steevast in de basis.quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:20 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Dit kan toch niet? Wat is dit voor beleid. Hoezo verhuur je een speler en houd je dan geen enkel contact met hem. Chelsea en City verhuren tientallen spelers en blijven constant contact met die jongens houden. Echt belachelijk. En maar gek vinden dat jongens als Chong en Zirkzee vertrekken.
Maakt voor Feyenoord dus schijnbaar niet zo veel verschil, Sleegers mocht bijvoorbeeld ook gewoon vertrekken, na een verhuur bij Eindhoven, waar hij heel bepalend was.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:08 schreef leeroy het volgende:
[..]
Die jongen doet het daar ook best goed geloof ik, scoort regelmatig en staat steevast in de basis.
I dunno, wat mij betreft hoeft er ook niet dat soort bullshit in de OP te staan maar het is een beetje als het uitbrengen van de dubbel DVD vlak voor de play-offs, we zijn nog niet klaar met Ajax en deze klap kunnen we nog terugkrijgen. Zeker gezien de resultaten de afgelopen weken vind ik het gewoon niet zo gepast. Als we een goede halve finale spelen is het weer anders.quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:39 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Het is overigens wel de historisch grootste overwinning op de aartsrivaal die de meesten van ons bewust/live hebben meegemaakt en een hoogtepuntje in een matig seizoen. Mogen we ook wel even bij stilstaan. We hebben naast die ene OP nog plek zat in het topic om de hedendaagse problematiek te bespreken/ gal te spuien. Maar het lijkt er op dat je uitgeraasd bent over de rest, dat nu de OP eraan moet geloven? #GIOEXIT #VANGEELOUT #NOMOREOP?
Zeuren om het zeuren.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
I dunno, wat mij betreft hoeft er ook niet dat soort bullshit in de OP te staan maar het is een beetje als het uitbrengen van de dubbel DVD vlak voor de play-offs, we zijn nog niet klaar met Ajax en deze klap kunnen we nog terugkrijgen. Zeker gezien de resultaten de afgelopen weken vind ik het gewoon niet zo gepast. Als we een goede halve finale spelen is het weer anders.
Zit niet zo te janken man.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
I dunno, wat mij betreft hoeft er ook niet dat soort bullshit in de OP te staan maar het is een beetje als het uitbrengen van de dubbel DVD vlak voor de play-offs, we zijn nog niet klaar met Ajax en deze klap kunnen we nog terugkrijgen. Zeker gezien de resultaten de afgelopen weken vind ik het gewoon niet zo gepast. Als we een goede halve finale spelen is het weer anders.
Ik ben het met je eensquote:Op donderdag 21 februari 2019 12:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Volgens mij is het een heel fatsoenlijk verzoek zonder te willen zeuren maar dan niet joh.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 12:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Volgens mij is het een heel fatsoenlijk verzoek zonder te willen zeuren maar dan niet joh.
En waarom dan niet wachten tot een nieuw topic en zorgen dat jullie die openen? Kan je veranderen wat je wil veranderen.quote:
aardsrivaalquote:Op donderdag 21 februari 2019 12:45 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Daarnaast is het natuurlijk vrij bijzonder dat je niet meer mag genieten van een nouja, best wel historische overwinning op je aardsrivaal.
aardsrivaalquote:Op donderdag 21 februari 2019 12:45 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Daarnaast is het natuurlijk vrij bijzonder dat je niet meer mag genieten van een nouja, best wel historische overwinning op je aardsrivaal.
ben toch wel benieuwd 1 keer in een seizoen winnen is heel wat, 2 keer kan ik me niet herinnerenquote:Op donderdag 21 februari 2019 12:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gewoon oprollen woensdag. Ja toch niet dan. 3-0
U LAS HET HIER VOOR HET EERST.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |