voorrrrrrrrrquote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:08 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Ok middenweg tussen Zoeterwoude en Zutphen.....
Zimbabwe?
Ik heb beeld.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:07 schreef Bramenstruik het volgende:
denk dat Frutseltje heel snel weer suicidaal op haar kamertje zit achter de computer, met deze keer een moorddadige vleesplant ipv een dartpijl
Het blijft afval wat in de natuur wordt achtergelaten. Adriaan nam wel netjes de sinaasappelschillen mee, dan had hij dat klokhuis ook kunnen meenemen.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:04 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik gooi klokhuizen ook altijd naar buiten.
Ik vind het een overdreven opmerking. Iemand 'afkraken' omdat hij een klokhuis in de bosjes gooit
afval waar de natuur compost van maaktquote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:10 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Het blijft afval wat in de natuur wordt achtergelaten. Adriaan nam wel netjes de sinaasappelschillen mee, dan had hij dat klokhuis ook kunnen meenemen.
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:10 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
oh echt![]()
![]()
sorry, dacht dat ik de laatste was, ik haat het zelfs!
Dan is dat extra lief van je ook al deed je het niet bewust om mij te helpen.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:11 schreef Bramenstruik het volgende:
ik open alleen als het moet, en zelfs dan soms niet
Nadat de raten der van gevreten hebbenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:11 schreef Ranah het volgende:
[..]
afval waar de natuur compost van maakt
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:12 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dan is dat extra lief van je ook al deed je het niet bewust om mij te helpen.
zie hoe nuttig dusquote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:12 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Nadat de raten der van gevreten hebben
Ratten zijn ook lieve diertjes hoor, als je maar geen hele familie gaat onderhouden daar.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:12 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Nadat de raten der van gevreten hebben
tim????? om16:15?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:13 schreef DKUp het volgende:
Er wordt aan de kistjes gewerkt door Gerrit en Jens. Tim staat er ook bij te kijken.
Ze luisteren goed daar ....quote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:15 schreef Ranah het volgende:
een fontein voor in de vijver? ja je kunt niet zonder hè
quote:Op maandag 18 februari 2019 23:59 schreef snetje het volgende:
Van mij mag hier wel weer een fonteintje in komen ..die aan gaat als er bezoek komt...
[ afbeelding ]
Die is nu verloofd hè, hoeft geen moeite meer te doen daar.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:13 schreef DKUp het volgende:
Er wordt aan de kistjes gewerkt door Gerrit en Jens. Tim staat er ook bij te kijken.
Ik dacht ook meteen, wat mis ik toch in mijn achtertuin.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:15 schreef Ranah het volgende:
Yep ..nu ook nog fakkels en de boel is compleet...quote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat was in DGK ook altijd. Ging aan als er bezoek kwam.
was dat gisteren hier niet geopperd?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:15 schreef Ranah het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |