Ja maar Gerrit geeft altijd mensen een tweede kans. Shelley heeft er al meer dan 2 gekregenquote:Op maandag 18 februari 2019 23:26 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
"ze is vreemd gegaan"
Lekker links laten liggen dan.
[ afbeelding ]
Ik snap niet dat je daarna nog maatjes kunt worden.quote:Op maandag 18 februari 2019 23:29 schreef mcspicy het volgende:
Gerrit is er op een Sherlock Holmes manier achter gekomen dat ze vreemd ging.
Nou ja zeg.quote:Op maandag 18 februari 2019 23:30 schreef Ghostbuster het volgende:
Het is ook een trash kind om te zien
Dan kunnen ze zo fijn interessant neuzelen.quote:Op maandag 18 februari 2019 23:29 schreef mcspicy het volgende:
Waarom moet dit besproken worden door His en Chris?
Het was later toch wel een vaste relatie?quote:Op maandag 18 februari 2019 23:33 schreef snetje het volgende:
Mwah vreemdgaan met 18 als je niet in een echte vaste relatie zit?...
quote:Op maandag 18 februari 2019 23:34 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Hiske, die nog nooit een piemel heeft gezien dient van advies![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 februari 2019 23:34 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[ afbeelding ]
Al haar mensenkennis komt uit zelfhulpboekjes.quote:Op maandag 18 februari 2019 23:34 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[ afbeelding ]
Van wat ik heb gehoord niet..het was af en aan ....wel en niet...quote:Op maandag 18 februari 2019 23:34 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Het was later toch wel een vaste relatie?
Maar inderdaad, ze doen alsof het over een huwelijk van 20 jaar gaat.
Dat dus.quote:Op maandag 18 februari 2019 23:35 schreef snetje het volgende:
Ik bedoel ..als je met 18 jaar een wel niet verkering hebt met een lallende dikke student die altijd maar aan het feesten is ...dan.....
quote:Op maandag 18 februari 2019 23:36 schreef mcspicy het volgende:
Hiske: Ik zou gewoon even lekker met haar gaan kletsen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In het begin ja, later niet meer.quote:Op maandag 18 februari 2019 23:36 schreef snetje het volgende:
[..]
Van wat ik heb gehoord niet..het was af en aan ....wel en niet...
Denk je dat Gerrit altijd trouw is geweest? Ik heb mijn twijfels.quote:Op maandag 18 februari 2019 23:35 schreef snetje het volgende:
Ik bedoel ..als je met 18 jaar een wel niet verkering hebt met een lallende dikke student die altijd maar aan het feesten is ...dan.....
Gerrit en Mylene maken er ook geen big deal van ...daar zorgt Hiske wel weer voor..ik zie dat die 2 nog enorm om elkaar geven en sowieso dikke vrienden zijn voor het leven..quote:Op maandag 18 februari 2019 23:36 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat dus.
Pubergedoe.
Ze maken er zo'n groot ding van, alsof (en ja ik chargeer) ze haar 3 bloedjes van kinderen zomaar heeft verlaten..
Dat weten we niet, Hiske.quote:Op maandag 18 februari 2019 23:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Denk je dat Gerrit altijd trouw is geweest? Ik heb mijn twijfels.
Hoe of wat wil ik graag weten,en anders ;klaar ,punt ,pasta.quote:
Ga morgen maar een gesprek aan.quote:Op maandag 18 februari 2019 23:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hoe of wat wil ik graag weten,en anders ;klaar ,punt ,pasta.
Sterker nog ..hij zal het zelf niet eens meer weten...quote:Op maandag 18 februari 2019 23:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Denk je dat Gerrit altijd trouw is geweest? Ik heb mijn twijfels.
Dan wil ik graag dat jij naast me zit.quote:Op maandag 18 februari 2019 23:41 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ga morgen maar een gesprek aan.
Dat is goed. Ben je erg beïnvloedbaar?quote:Op maandag 18 februari 2019 23:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dan wil ik graag dat jij naast me zit.
Dat hangt van jou af.quote:Op maandag 18 februari 2019 23:43 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat is goed. Ben je erg beïnvloedbaar?
Volgens mij wilde Mylène dit nog stil houden en samen overleggen wat ze zouden zeggen.quote:Op maandag 18 februari 2019 23:40 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Gerrit: "zij weet de zwakke punten van mij"
Hij loopt zelf notabene openbaar te maken dat ze is vreemdgegaan
Dit wisten we al An.quote:Op maandag 18 februari 2019 23:45 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Volgens mij wilde Mylène dit nog stil houden en samen overleggen wat ze zouden zeggen.
Nu heeft Gerrit haar toch ff lelijk voor het blok gezet zonder dat ze het weet. Leuke verrassing morgen als ze wakker is
Op mij ook. Ik vind haar een aanwinst tot nu toequote:Op maandag 18 februari 2019 23:44 schreef snetje het volgende:
Mylene heeft op mij vandaag een goede indruk achter gelaten...
Hij had het Christel al eens verteld.quote:Op maandag 18 februari 2019 23:45 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Volgens mij wilde Mylène dit nog stil houden en samen overleggen wat ze zouden zeggen.
Nu heeft Gerrit haar toch ff lelijk voor het blok gezet zonder dat ze het weet. Leuke verrassing morgen als ze wakker is
Dit kun je Gerrit niet kwalijk nemen ..die heksen hebben hem gewoon gelokt in hun huisje ...gedrogeerd met gele salie...quote:Op maandag 18 februari 2019 23:45 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 februari 2019 23:48 schreef snetje het volgende:
[..]
Dit kun je Gerrit niet kwalijk nemen ..die heksen hebben hem gewoon gelokt in hun huisje ...gedrogeerd met gele salie...
[..]
Dit kun je Gerrit niet kwalijk nemen ..die heksen hebben hem gewoon gelokt in hun huisje ...gedrogeerd met gele salie...
[..]
Jaquote:Op maandag 18 februari 2019 23:47 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Hij had het Christel al eens verteld.
Kan je nagaan!!quote:Op maandag 18 februari 2019 23:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
Gele salie bestaat helemaal niet.
quote:Op maandag 18 februari 2019 23:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
quote:Op maandag 18 februari 2019 23:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
Niet om geesten te verjagen bedoel ik.quote:
Ja logisch dat mag niet natuurlijkquote:Op maandag 18 februari 2019 23:56 schreef mcspicy het volgende:
Het gesprek gaat over Jessie dat ze hem doorhebben en SL
Strakke UI,wie is het?quote:Op maandag 18 februari 2019 23:56 schreef mcspicy het volgende:
Het gesprek gaat over Jessie dat ze hem doorhebben en SL
Niet strak genoeg als je het moet vragen toch? Ik gok op LauraB...quote:
Wie?..quote:
Nog even over jou post.Robert mag niet van de schuldsanering,niet van de reclassering wat jij post.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 00:02 schreef freaky40 het volgende:
Snap heel goed dat Mylene vreemd is gegaan...tja ik bedoel, een Gerrit, daar ren je toch gillend weg. Ik vind die twee totaal niet bij elkaar passen.
A3aanquote:Op dinsdag 19 februari 2019 00:07 schreef mcspicy het volgende:
Wie is dat eigenlijk waar stream 1 op is?
Robert mag dus niet Utopia in?...quote:Op dinsdag 19 februari 2019 00:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nog even over jou post.Robert mag niet van de schuldsanering,niet van de reclassering wat jij post.
Hij kwam er vandaag achter dat Huub niet meer in de regie zit.quote:
Oh ...niet snel van begrip dus...quote:Op dinsdag 19 februari 2019 00:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij kwam er vandaag achter dat Huub niet meer in de regie zit.
Tsja, Huub zal je ook niet snel in de regie vinden.quote:
Ergens voel ik hier jaloezie....quote:Op dinsdag 19 februari 2019 00:24 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Tsja, Huub zal je ook niet snel in de regie vinden.
Eerder in de eindredactie.
Maar daar zit ie ook niet meer.
Ik kan me nog een Popu Poll herinneren toen Lotus binnen kwam.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 00:24 schreef snetje het volgende:
Ik vind Mylene tot nu toe 95% meevallen ...tegengas van Poezel niet meegenomen (De jaloerse 5% blijf van mij Jessie af!!) ..dus uiteindelijk toch een dikke 100% voor vandaag..
Morgen weer een dag....
Lotus is er 1 van grote bek ..weinig hart naar anderen ...ik ik ik ik ik ...quote:Op dinsdag 19 februari 2019 00:25 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ik kan me nog een Popu Poll herinneren toen Lotus binnen kwam.
Zij stond gelijk heel hoog. Maar dat zwakte heel snel af.
Die 2 gaan nog wel botsen denk ik.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 00:33 schreef snetje het volgende:
[..]
Lotus is er 1 van grote bek ..weinig hart naar anderen ...ik ik ik ik ik ...
Mylene stapt dan toch wel heel wat beter naar binnen ...ondanks dat ze met haar hoge hakken van die verkeerde trap van nietsnut Erik zowat haar nek breekt ...en alsnog kan lachen...
Oh absoluut ...elke vrouw die daar binnen komt gaat clashen... of je nu een mokkel bent of van nageltjes houdt of voor een ggaaargggggggggchhhgggggggOUCHI gaat..quote:Op dinsdag 19 februari 2019 00:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die 2 gaan nog wel botsen denk ik.
En waarom? Heeft ie iets speciaals gezegd of zo?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 00:49 schreef snetje het volgende:
Duidelijk dus ..een Erik is het volgende Petertje..
Euh nee ...heb je gezien hoe hij er de laatste tijd uit ziet?.. Die man is kapot.. eind latijn ...opp ..nopp..hopp naar huis...quote:Op dinsdag 19 februari 2019 00:51 schreef Yaksa het volgende:
[..]
En waarom? Heeft ie iets speciaals gezegd of zo?
Overdrijven is ook een vak.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 00:53 schreef snetje het volgende:
[..]
Euh nee ...heb je gezien hoe hij er de laatste tijd uit ziet?.. Die man is kapot.. eind latijn ...opp ..nopp..hopp naar huis...
Oke ik overdrijf ja ..morgen gaat Erik denk echt pirouettes draaien van genot ..dat hij daar nog mag blijven...quote:
Wacht maar totdat ie zijn eigen busje heeft gekregen.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 00:57 schreef snetje het volgende:
[..]
Oke ik overdrijf ja ..morgen gaat Erik denk echt pirouettes draaien van genot ..dat hij daar nog mag blijven...
Erik is morgen weg ...quote:Op dinsdag 19 februari 2019 01:03 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Wacht maar totdat ie zijn eigen busje heeft gekregen.
De Firma Wim Vroege was vandaag al weer aan het graven om extra kabels aan te leggen daarvoor.
is vanuit achter ivm camera'squote:Op dinsdag 19 februari 2019 01:03 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Wacht maar totdat ie zijn eigen busje heeft gekregen.
De Firma Wim Vroege was vandaag al weer aan het graven om extra kabels aan te leggen daarvoor.
Binnen 10 minuten is dat busje koud, geef mij maar een huisje....quote:
Jij mag de iglo.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 01:16 schreef witste het volgende:
[..]
Binnen 10 minuten is dat busje koud, geef mij maar een huisje....
Goedemorgen snet.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 00:24 schreef snetje het volgende:
Ik vind Mylene tot nu toe 95% meevallen ...tegengas van Poezel niet meegenomen (De jaloerse 5% blijf van mij Jessie af!!) ..dus uiteindelijk toch een dikke 100% voor vandaag..
Morgen weer een dag....
Je vergeet neus ophalen en tuffenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 06:01 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Nou gaan we dat ochtend ritueel weer krijgen.
Koers bitcoin en vieze plaatje gluren.
Oh em keesie vreten geven.
Tot zover dus een level playing field, deelnemen is een goed middel om gelijke voorwaarden te creëren, dag FEBO ....quote:Op dinsdag 19 februari 2019 05:55 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Snotkoker heeft een radio in de boot.
A3aan gaat eerst deze bestellingen wegwerken, en daarna mogen ze weer onlinequote:Op dinsdag 19 februari 2019 06:07 schreef formule het volgende:
De broden gaan off-line, het moet wel leuk blijven
Ja, die goser heeft weer flink gefaald dankzij zijn holmaatje Jessie, hij gaat snel weg hopelijk ....quote:Op dinsdag 19 februari 2019 06:08 schreef ANTPQ-36 het volgende:
A3 is het brood een beetje zat.
Te veel werk.
Zit niet lekker in z'n hum.
Bakkerij een flop?
Dank je @DGK_Tegengasquote:Op dinsdag 19 februari 2019 06:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, die goser heeft weer flink gefaald dankzij zijn holmaatje Jessie, hij gaat snel weg hopelijk ....![]()
[ afbeelding ]
Over een paar dagen in het vliegtuig - 16 februari 2019.
x72k109
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 06:12 schreef Elounda2019 het volgende:
[..]
Dank je voor de filmpjes! @:DGK_tegengas
Hoi, wanneer gaan ze poffertjes bakken?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 06:11 schreef Elounda2019 het volgende:
Veel geld uitgegeven voor een bakkerij, maar nu is de zin weg.
GM allen.
Met Sint Juttemis denk ikquote:Op dinsdag 19 februari 2019 06:13 schreef formule het volgende:
[..]
Hoi, wanneer gaan ze poffertjes bakken?
Thanksquote:Op dinsdag 19 februari 2019 06:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Graag gedaan, welkom hier ...
Proefverlof .quote:Op dinsdag 19 februari 2019 06:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Als ze Erik en Adriaan willen behouden, zullen ze binnenkort wel een paar dagen naar buiten mogen ...
Hahaha. Ik zou niet meer bij komen als dát gebeurt.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 06:12 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Snotkoker heeft de investering gedaan in die bakkerij.
Gaat mooi worden als A3 er mee kapt.
En hij is al het lachertje van utopia![]()
Echt hè.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 06:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Bakkerij offline gezet, 1800 Euro investering en nog geen 500 Euro verdiend, #faal ....
Kreeg vandaag mijn twee broden, kan je iemand zijn hoofd mee inslaan ....quote:Op dinsdag 19 februari 2019 06:25 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Bakkerij is ofline.
We kunnen geen brood meer bestellen, jammer.
Eet smakelijk. Had je besteld?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 06:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Kreeg vandaag mijn twee broden, kan je iemand zijn hoofd mee inslaan ....
En een paar haren en mogelijk een rochel erbij ....![]()
Mylene wordt mede mogelijk gemaakt door..quote:Op dinsdag 19 februari 2019 06:31 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Die verse heeft gewoon shirt aan met naam erop van de club waar ze werkt.
Ohoh daar gaat mylene gezeik mee krijgen met lotus. Waar ze het lef vandaan haalt om stront te scheppen. Ik zie lotus straks alweer beginnen met stoken hieroverquote:Op dinsdag 19 februari 2019 06:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
En ruimt de stront op.
Veel te voorbarig inderdaad. Kan Lotus weer zeuren straksquote:Op dinsdag 19 februari 2019 06:35 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ohoh daar gaat mylene gezeik mee krijgen met lotus. Waar ze het lef vandaan haalt om stront te scheppen. Ik zie lotus straks alweer beginnen met stoken hierover
Precies, je ontvangt je brood dan over vier dagen, lekker vers ....quote:Op dinsdag 19 februari 2019 06:38 schreef ANTPQ-36 het volgende:
110 broden moeten er nog ingepakt worden.
En een stuk of 10 taarten.
Die zijn dus gosteren al gebakken.
Worden vadaag verstuurd en komen dus morgen pas aan.
Ik vin vreemd.
Dat dacht ik ook toen ik het zag. Dit gaan Lotus en Franny niet leuk vinden.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 06:35 schreef Koos1958 het volgende:
Ohoh daar gaat mylene gezeik mee krijgen met lotus. Waar ze het lef vandaan haalt om stront te scheppen. Ik zie lotus straks alweer beginnen met stoken hierover
Lekker vers brood dus. Ach ja schuim doet het zelf.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 06:38 schreef ANTPQ-36 het volgende:
110 broden moeten er nog ingepakt worden.
En een stuk of 10 taarten.
Die zijn dus gisteren al gebakken.
Worden vadaag verstuurd en komen dus morgen pas aan.
Ik vin vreemd.
Wat is dat dan. Adje die op de bank zit. Ben ik Niet van hem gewend.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 06:40 schreef spapaars het volgende:
Zenuwen tik heeft die Adriaan
[ afbeelding ]
Hij zit er even doorheenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 06:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is dat dan. Adje die op de bank zit. Ben ik Niet van hem gewend.
Geloof niet dat Tamlyn stront zou vegen.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 06:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vind die nieuwe kut trouwens niets, Tamlyn 2.0 .....![]()
Dat is ook wel zo, maar ze gaat echt geen model carriere opbouwen hier ...quote:Op dinsdag 19 februari 2019 06:43 schreef spapaars het volgende:
Geloof niet dat Tamlyn stront zou vegen.
Dat je zo wíl en kan leven....quote:Op dinsdag 19 februari 2019 06:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
En nog steeds wordt troep na gebruik niet opgeruimd.
Nee, dit is niet door Jessie of Adriaan gebruikt. Houd uw stok nog nog maar even bij u.
Weet het ook niet, maar die voet gaat als een gek heen en weerquote:Op dinsdag 19 februari 2019 06:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is dat dan. Adje die op de bank zit. Ben ik Niet van hem gewend.
#errorcode15quote:Op dinsdag 19 februari 2019 06:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Weet het ook niet, maar die voet gaat als een gek heen en weer
ERRORquote:Op dinsdag 19 februari 2019 06:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Weet het ook niet, maar die voet gaat als een gek heen en weer
Geen probleem hier .. mssn ff pagina verversen.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 06:50 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Geluid loop niet meer synchroon met het beeld.
Geluid loopt een dikke 2 minuten achter
Hier dik in ordequote:Op dinsdag 19 februari 2019 06:50 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Geluid loop niet meer synchroon met het beeld.
Geluid loopt een dikke 2 minuten achter
Zit hij vaak de laatste tijd, denk dat die bakkerij hem de genadeslag gaat gevenquote:
Hij heeft zin in een joint , ik heb daar niets meequote:Op dinsdag 19 februari 2019 06:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zit hij vaak de laatste tijd, denk dat die bakkerij hem de genadeslag gaat geven
Geef die man een blow. De rest zuipt en rookt als een jekko, maar dat mag wélquote:
Er volgens hier al 400 euro winst gedraaid met die bakkerij , ik geleuf er geen bal van.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 06:24 schreef Elounda2019 het volgende:
Je staat zoveel 1000 in de min, A3 heeft 2 dagen gebakken en je investeert in een complete "bakkerij". Echt er is zoveel wat me boven mn pet gaat daar.
Klop inderdaad niets van.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 06:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er volgens hier al 400 euro winst gedraaid met die bakkerij , ik geleuf er geen bal van.
Ja, 4,95 + 3. 00 is een hoop geld voor een brood, ook al bestel je er twee danis het nog duurquote:Op dinsdag 19 februari 2019 06:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Klop inderdaad niets van.
Alleen het versturen al kost dan een brood bij de verse bakker.
Vreten zullen ze daar bij de FEBOquote:Op dinsdag 19 februari 2019 07:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, 4,95 + 3. 00 is een hoop geld voor een brood, ook al bestel je er twee danis het nog duur
Dan is het 0.50 cent goedkoper geworden, laatst vroeg hij nog aan een afhaalklant 3.50quote:Op dinsdag 19 februari 2019 07:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, 4,95 + 3. 00 is een hoop geld voor een brood, ook al bestel je er twee danis het nog duur
Mylene snijd het brood met een koksmes en het blijft er gewoon in hangenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 07:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben die broden nodig om het personeel er uit te knuppelen zekerquote:
Lolquote:Op dinsdag 19 februari 2019 07:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben die broden nodig om het personeel er uit te knuppelen zeker
Ik geloof het ook niet @Dottekequote:Op dinsdag 19 februari 2019 06:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er volgens hier al 400 euro winst gedraaid met die bakkerij , ik geleuf er geen bal van.
Ik moett stiekem wel lachen, net een hoop geïnvesteerd in die bakkerij wil Adje niet meerquote:Op dinsdag 19 februari 2019 07:03 schreef Elounda2019 het volgende:
[..]
Ik geloof het ook niet @:Dotteke
Jaaaaa ik schreef het net al: je kunt me opvegen als dit gebeurt!quote:Op dinsdag 19 februari 2019 07:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moett stiekem wel lachen, net een hoop geïnvesteerd in die bakkerij wil Adje niet meer![]()
Dit gaat Jessie verre van leuk vinden kan ik mij zo voorstellen.
Maar wel leuk als Adje dit doorzet door nog maar 16 broden op een dag te willen bakken...............tadaaaaaaaaa faal nr zoveel
Jessie was ook veel te vroeg en zette Adje te veel onder drukquote:Op dinsdag 19 februari 2019 07:06 schreef Elounda2019 het volgende:
[..]
Jaaaaa ik schreef het net al: je kunt me opvegen als dit gebeurt!
Op zich kan het wel. Zelf doorgegroeid naar directie-secretaresse, zonder noemenswaardig diploma. Wel later veel aan bijscholing gedaan. Ik zou het echter niemand aanraden, zéker tegenwoordig niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 07:06 schreef Dotteke het volgende:
Adje en Myl geloven niet dat je een opleiding nodig hebt om iets te kunnen bereiken
Precies.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 07:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jessie was ook veel te vroeg en zette Adje te veel onder druk
ALs hij Adje goed had gekend had hij dit niet gedaan maar eerst aangekeken hoe het zou gaan
Adje had al een paar keer aangegeven dat hij niet wist of hij dit wilde gaan doen.
Je begint je zelf steeds simpeler te vinden als je hier zit, zegt Adje
Dit omdat je in Utopia niets meer kan volgen
Heb je knap gedaan dan tochquote:Op dinsdag 19 februari 2019 07:08 schreef Elounda2019 het volgende:
[..]
Op zich kan het wel. Zelf doorgegroeid naar directie-secretaresse, zonder noemenswaardig diploma. Wel later veel aan bijscholing gedaan. Ik zou het echter niemand aanraden, zéker tegenwoordig niet.
Ja, nee, sjurquote:Op dinsdag 19 februari 2019 07:12 schreef Dotteke het volgende:
Myl ratelt ook maar door en door. Das der ook een volgens mij
Echt he, zat net te denken die pas wel bij Jessiequote:Op dinsdag 19 februari 2019 07:14 schreef Elounda2019 het volgende:
Myl praat 5 kwartier in een uur, zonder adem te halen.
Yup.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 07:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt he, zat net te denken die pas wel bij Jessie
Zijn dat haar stopwoordjes?quote:
En dat heeft 'verkering' gehad met de grootste nietsnut daar.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 07:14 schreef Dotteke het volgende:
Adje die niet bij jessie is op de vroege morgen, is op zich al raar.
Hij staat op zijn gemak met Myl te kletsen en koffie te drinken
Myl is het aan klagen dat mensen iets niet gedaan hebben
Jemig die durft wel, net binnen en al overal commentaar op
Denk niet dat de Utopianen dat gaan waarderen
Ja, ik dacht ook al zoiets te zienquote:
Gisteren wel. Heb nu het geluid niet aan.quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 07:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En dat heeft 'verkering' gehad met de grootste nietsnut daar.
Het is mij nog niet opgevallen, zal er eens op lettenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 07:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Gisteren wel. Heb nu het geluid niet aan.
Tja wat wil je .. tis een fries die geëmigreerd is naar Groningen dat zijn wel de ergste.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 07:19 schreef Dotteke het volgende:
Ik begin haar nu al een beetje minder te vinden, net binnen en nu al zo over haar medeutopianen te praten
Ja, ik zit ook met verbazing te luisterenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 07:21 schreef Elounda2019 het volgende:
Mylene praat nu al zó over haar mede utopianen. Ik zou zeggen, bewijs je zelf eerst maar eens.
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 07:22 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Tja wat wil je .. tis een fries die geëmigreerd is naar Groningen dat zijn wel de ergste.
gaat hij zelf bakkenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 06:12 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Snotkoker heeft de investering gedaan in die bakkerij.
Gaat mooi worden als A3 er mee kapt.
En hij is al het lachertje van utopia![]()
Ja echt hè.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 07:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik zit ook met verbazing te luisteren
20 jaar en meent ook alle wijsheid in pacht te hebben
Als je ten huwelijk ben gevraagd ben je verloofdquote:Op dinsdag 19 februari 2019 06:33 schreef Elounda2019 het volgende:
Ja die Franny en Tim. Hij heeft me ten huwelijk gevraagd zei Franny...
Zucht. Nee muts je bent verloofd en álles kan kapot
a3 kan her deeg ook savonds maken/ klaar zettenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 06:36 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is toch ook apart dat hij niet kan starten omdat erik niet ergens anders wil gaan slapen.
Ja da's ook wel weer waar.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 07:27 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Als je ten huwelijk ben gevraagd ben je verloofd
Of dus andersom als je verloofd bent, ben je ten huwelijk gevraagd
Dus dat klopt wel
Is toch ook apart om je bakkerij naar iemand te maken naast de slaapplaats van iemand?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 06:36 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is toch ook apart dat hij niet kan starten omdat erik niet ergens anders wil gaan slapen.
Snap ook niet waarom hij het zo vroeg moet doen, hij stuurt het toch pas de volgende dag opquote:Op dinsdag 19 februari 2019 07:29 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
a3 kan her deeg ook savonds maken/ klaar zetten
Ze was gister een paar uur binnen en werd achter haar rug om al behoorlijk negatief besproken door merel en lotusquote:Op dinsdag 19 februari 2019 07:19 schreef Dotteke het volgende:
Ik begin haar nu al een beetje minder te vinden, net binnen en nu al zo over haar medeutopianen te praten
dat ookquote:Op dinsdag 19 februari 2019 07:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom hij het zo vroeg moet doen, hij stuurt het toch pas de volgende dag op
Dus kan hij net zo goed om half 8 beginnen en het brood inpakken kan hij volgens mij wel gewoon vroeg doen, dat maakt geen lawaai
Klopt. Heb ik ook gehoord, Koos.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 07:35 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze was gister een paar uur binnen en werd achter haar rug om al behoorlijk negatief besproken door merel en lotus
Ik las ook dat ze zich al aardig tegen dingen aan bemoeide, das geen goede zet als je net binnen komtquote:Op dinsdag 19 februari 2019 07:35 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze was gister een paar uur binnen en werd achter haar rug om al behoorlijk negatief besproken door merel en lotus
Nogmaals ze wilde het om 10 uur dezelfde dag verzenden zodat het binnen 24 uur bij de klant is. Dit kan nu niet omdat Erik hinder ervan ondervindt.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 07:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom hij het zo vroeg moet doen, hij stuurt het toch pas de volgende dag op
Dus kan hij net zo goed om half 8 beginnen en het brood inpakken kan hij volgens mij wel gewoon vroeg doen, dat maakt geen lawaai
Waarom mag iemand die ook utopiaan is vanaf het moment dat ze er in stapt niet haar mening geven. Waar is die wet die dat bepaalt. Ik vind haar een verfrissing tot nu toe gezien wat er de laatste tijd is binnengestapt. Maarja ben benieuwd hoe lang dit zo blijft.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 07:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik las ook dat ze zich al aardig tegen dingen aan bemoeide, das geen goede zet als je net binnen komt
Dat kan nooit zoveel broden bakken voor 10 uurquote:Op dinsdag 19 februari 2019 07:36 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nogmaals ze wilde het om 10 uur dezelfde dag verzenden zodat het binnen 24 uur bij de klant is. Dit kan nu niet omdat Erik hinder ervan ondervindt.
hoeft nietquote:Op dinsdag 19 februari 2019 07:36 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nogmaals ze wilde het om 10 uur dezelfde dag verzenden zodat het binnen 24 uur bij de klant is. Dit kan nu niet omdat Erik hinder ervan ondervindt.
Gisteren zei je Adje te willen helpen, waarom zal ze dan nu niet gaan helpen met de broden inpakken vraag ik mij af?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 07:38 schreef Elounda2019 het volgende:
Mylene bekijkt de foto's aan de silowand. Verder is het nog erg stil in het beloofde land.
Vraag ik me ook af. Misschien zei A3 hoeft niet?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gisteren zei je Adje te willen helpen, waarom zal ze dan nu niet gaan helpen met de broden inpakken vraag ik mij af?
Die broden heeft adriaan gister al allemaal ingepakt en die gaan vandaag weg.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gisteren zei je Adje te willen helpen, waarom zal ze dan nu niet gaan helpen met de broden inpakken vraag ik mij af?
Kan ook, en we hebben ook geen Adje die bezig is in de bakkerij in beeld, das wel jammerquote:Op dinsdag 19 februari 2019 07:40 schreef Elounda2019 het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af. Misschien zei A3 hoeft niet?
Inderdaadquote:Op dinsdag 19 februari 2019 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ook, en we hebben ook geen Adje die bezig is in de bakkerij in beeld, das wel jammer
10 uur is de tijd waarbij het volgens mij bij de poort moet staan. Maar dat is toch nog geen garantie dat het dan gelijk verstuurd gaat worden ?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 07:36 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee, dan krijgen ze het alsnog de volgende dagquote:Op dinsdag 19 februari 2019 07:45 schreef Verida het volgende:
[..]
10 uur is de tijd waarbij het volgens mij bij de poort moet staan. Maar dat is toch nog geen garantie dat het dan gelijk verstuurd gaat worden ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |