Jazekerquote:Op donderdag 21 februari 2019 19:34 schreef quickstepster het volgende:
Leuk! Je doet een heel Oscar programma zo!
Gaaf hoorquote:Op donderdag 21 februari 2019 19:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jazeker
Zondag nogmaals 5 korte films en morgen 1 normale film en dan hebbe we alle 52 genomineerde films gezien.
Gelukkig maar!quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:38 schreef RokStarr het volgende:
Zo bagger als gister was, zo top was vandaag
En op werk het klusje wat ik met lief samen zou doen zover het kon afgekregen, hadden we toch ook weer even wat tijd samen
Wie zegt dat ik via schiphol ga??quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik gebruik deze ook altijd.....ik heb vast een begin gemaakt![]()
![]()
Wie van ons woont er trouwens het dichts bij Schiphol om Vlaggenroof tegen te houden??
Damn.....nou goede reis dan maar?quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:26 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik via schiphol ga??
Miss wel via brussel - zurich - tokio
Op zich was het wel een winwin situatiequote:Op donderdag 21 februari 2019 20:52 schreef _Hestia_ het volgende:
Hahaha
Maar goed dat niet iedereen naar mij luistert
Aahw.....dat is zielig.....quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:38 schreef S95Sedan het volgende:
Mensen die hun hond niet opvoeden/alleen laten...
Beest zit al meer dan een week elke avond een paar uur te blaffen.
Ach, naast de vriend/vriendin die elkaar uitschelden waarbij het hele blok kan meegenieten kan dit er ook wel bijquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Aahw.....dat is zielig.....
Oh dat kan ook zo gezellig zijn......quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ach, naast de vriend/vriendin die elkaar uitschelden waarbij het hele blok kan meegenieten kan dit er ook wel bij
Maar ja, zielig is het wel.
Owww jeeeequote:Op donderdag 21 februari 2019 22:46 schreef Restyler het volgende:
Ik kan jullie vertellen dat ik erg (en in zeg het in het Gronings) last van mien pokkel heb.
Ze verdienen elkaar, meid heeft mij bedreigd vanwege een briefje op haar scooter en die gast heeft laats een raam van mn woning ingetikt omdat ik dat ding verplaatst had na een jaar normaal vragen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:41 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh dat kan ook zo gezellig zijn......
Dat is vervelend denk ik?quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:46 schreef Restyler het volgende:
Ik kan jullie vertellen dat ik erg (en in zeg het in het Gronings) last van mien pokkel heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |