Kun je niet gewoon als verrassing haar achterna vliegen en tot die tijd met haar mee op vakantiequote:Op donderdag 21 februari 2019 17:38 schreef Vlaggenroof het volgende:
Iedere dag is er 1, maar ja, ik hou er maar over op.
Mijn keuken is leeg, evenals de rest van de spullen. 11 maart kan niet snel genoeg komen
Jij durft welquote:Op donderdag 21 februari 2019 16:04 schreef Restyler het volgende:
Werd vanmorgen wakker om half 8, had ik 5 berichten van m'n vriendin. De strekking was dat haar auto het niet deed en dat ze lopend onderweg was naar mijn appartement. Dus ik snel een broek aan doen staat ze al voor m'n deur met de vraag of ik haar naar haar werk kan brengen. Ik zeg dat ik dit niet kan doen omdat ik zelf ook moet werken en dus niet een uur kan besteden aan haar wegbrengen.
Vervolgens zeg ik tegen haar dat ze mijn auto anders wel mag lenen. Het is een automaat dus ze weet het niet zeker, maar neemt de sleutels aan en gaat het proberen. Ik blijf binnen (want alleen broek aan) en zij gaat naar mijn auto. Vanuit mijn raam kan ik mijn auto zien staan en ik zie dat het haar niet lukt om met mijn autootje weg te rijden. Dus ik trui en sokken aan en ik zeg tegen haar dat ik de auto wel even voor rij, zodat zij alleen nog maar het hele stuk rechtdoor moet rijden.
Dus ik rij de auto voor en zeg tegen haar dat ze nu gewoon op gas en rem moet duwen tot ze bij haar werk is. En dan eindelijk lukt het haar om weg te rijden.
Nou, dat was me het ochtendje wel weer.
Buitengewoon goed idee ditquote:Op donderdag 21 februari 2019 17:40 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon als verrassing haar achterna vliegen en tot die tijd met haar mee op vakantie
Was niet serieus bedoeld hè.....quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:02 schreef Yasmin23 het volgende:
Zal ze vast op zitten te wachten ja...
Voordat die dadelijk een ticket heeftquote:Op donderdag 21 februari 2019 18:03 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Was niet serieus bedoeld hè.....
Zal wel meevallen ha haquote:Op donderdag 21 februari 2019 18:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Voordat die dadelijk een ticket heeft
Stiekem wou ik gewoon van haar gezeur af zijn toen ik net wakker was 💩quote:Op donderdag 21 februari 2019 17:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jij durft wel
Meeste mannen doen moeilijker over hun auto
Checkquote:Op donderdag 21 februari 2019 17:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jij durft wel
Meeste mannen doen moeilijker over hun auto
Kan ik me iets bij voorstellenquote:Op donderdag 21 februari 2019 18:22 schreef Restyler het volgende:
[..]
Stiekem wou ik gewoon van haar gezeur af zijn toen ik net wakker was 💩
quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Voordat die dadelijk een ticket heeft
Oh ooooooooh.........quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:48 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]![]()
Heb ik net een ticket gekocht...
Nou zeg...kan je niets leukers verzinnenquote:Op donderdag 21 februari 2019 19:09 schreef quickstepster het volgende:
Ik heb weeeeekend![]()
Morgen hele dag huis schoonmaken
Bij mij?quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:09 schreef quickstepster het volgende:
Ik heb weeeeekend![]()
Wel altijd lekker als alles gedaan is, hier vandaag een begin gemaaktquote:Op donderdag 21 februari 2019 19:09 schreef quickstepster het volgende:
Ik heb weeeeekend![]()
Dat is zeker fijn dan, kunnen jullie gewoon lekker samen genietenquote:Op donderdag 21 februari 2019 19:18 schreef quickstepster het volgende:
Ik kan leukere dingen bedenken, zeker. Maar een schoon, opgeruimd huis is wel heel fijn inderdaad. En vriend komt hierheen, dus niks meer hoeven in het weekend is ook fijn
Is ook zoquote:Op donderdag 21 februari 2019 19:18 schreef quickstepster het volgende:
Ik kan leukere dingen bedenken, zeker. Maar een schoon, opgeruimd huis is wel heel fijn inderdaad. En vriend komt hierheen, dus niks meer hoeven in het weekend is ook fijn
Ik gebruik deze ook altijd.....ik heb vast een begin gemaaktquote:Op donderdag 21 februari 2019 19:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wel altijd lekker als alles gedaan is, hier vandaag een begin gemaakt
5 korte filmsquote:Op donderdag 21 februari 2019 19:28 schreef quickstepster het volgende:
Welke film ga je heen Sarabi?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |