Nope. Enige die ik heb gezien is van jou zelf gekregen.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:13 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Jij hebt natuurlijk tig foto's van mij gezien die werden doorgespeeld.
Welke had ik gestuurd dan?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nope. Enige die ik heb gezien is van jou zelf gekregen.
Dit MEEN je nietquote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:14 schreef naatje_1 het volgende:
Link naar afbeelding kopiëren lukt niet mobiel, sorry jongeman. Je zal nog even geduld moeten hebben.
Ik ben zelfs zo erg dat als ik een stapel rommel zie liggen in de vorm van een vrouw (heupen, borsten) dan krijg ik al een stijvequote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:13 schreef Cronometer het volgende:
Wat hebben mannen toch met bouncende tietjes.
Parkje ofzo, met andere mensen en je had all-stars aan kan ik me nog herinneren en heel veel krullend zwart haar...quote:
Jawel, maar het is nu wat afgevlakt en niet echt gericht. En heel veel gaat nu plat over seks.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:57 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Bitch, zeg je nu dat ik niet fel ben :s
Oh ja, klopt. Die had ik ook op fok geplaatst. Mensen waren verbaasd dat ik er zo uitzag.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Parkje ofzo, met andere mensen en je had all-stars aan kan ik me nog herinneren en heel veel krullend zwart haar...
Is evolutionair zo bepaaldquote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:13 schreef Cronometer het volgende:
Wat hebben mannen toch met bouncende tietjes.
Je hebt gelijk, need to step up the game. Gooi wat water in mijn gezichtquote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jawel, maar het is nu wat afgevlakt en niet echt gericht. En heel veel gaat nu plat over seks.
Jawel. En om nou een schermafbeelding te maken en op te loaden naar imgur is iets te veel moeite als ik gewoon later de laptop er even bij kan pakken.quote:
ze zat de laatste week nog in die rare tussenfase van doen alsof ze geen stimo was terwijl iedereen het wistquote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jawel, maar het is nu wat afgevlakt en niet echt gericht. En heel veel gaat nu plat over seks.
Zou me niks verbazen als jij dat niet was overigens.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:16 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Oh ja, klopt. Die had ik ook op fok geplaatst. Mensen waren verbaasd dat ik er zo uitzag.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:16 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Oh ja, klopt. Die had ik ook op fok geplaatst. Mensen waren verbaasd dat ik er zo uitzag.
Als jij daarna niet agressief om je heen gaat slaan wil ik je best nat maken.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:17 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, need to step up the game. Gooi wat water in mijn gezicht
Ik hoop het.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze zat de laatste week nog in die rare tussenfase van doen alsof ze geen stimo was terwijl iedereen het wist
nog even en ze komt weer los
:S Hoezoquote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als jij dat niet was overigens.
Wat ben jij toch heerlijk heteroquote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is geen discussie over mogelijk inderdaad.
Ben nooit agressief. Alleen als je mij boos maakt.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als jij daarna niet agressief om je heen gaat slaan wil ik je best nat maken.
Ik mis NIELSquote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wel jammer dat figuren als stimo terugkomen maar toppers als niels weg blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |