abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zaterdag 4 januari 2003 @ 20:32:27 #1
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_7708770
Nu bezig op Nederland 1..

van Agt en Wiegel bij Knevel..

(mocht er iets *boeiends* op tv zijn m.b.t de Nederlandse Politiek, graag in deze thread melden!!)

zaterdag 4 januari 2003 @ 20:34:21 #2
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_7708808
quote:
Vanavond wordt in het Lagerhuis onder leiding van Paul Witteman en Marcel van Dam gedebatteerd.
* Het panel gaat in debat met de lijsttekkers van het CDA,Jan Peter Balkenende,en D66,Thom de Graaf.

* Aan de orde komen onder meer zaken als de verhoging van de bijstand en de veelbesproken 'normen en waarden'. Ook deze week kunt u weer tijdens de uitzending uw mening sms'en.

Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_7709441
Niet echt binnenkort op TV, maar wie gisteravond door het verkiezingsdebat NOVA met het commentaar op het debat van Mat Herben en Femke Halsema gemist heeft kan dat zien via de website van NOVA op http://www.novatv.nl/ (indien je RealPlayer geïnstalleerd hebt).

Ook oudere uitzendingen zijn nog te zien.

pi_7709924
domme fout van witteman: peter-jan balkenende
pi_7711540
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 21:49 schreef Blaze85 het volgende:
domme fout van witteman: peter-jan balkenende
Nou, standrechtelijk executeren die man.
Lenen bij Frisia Financieringen betekent profiteren van zeer lage rentes!
pi_7712019
Politici komen niet alleen op TV, maar praten ook mee op de radio...
quote:
Van maandag 6 januari tot en met dinsdag 21 januari ontvangt het Radio 1 Journaal iedere ochtend (behalve de zondag) een lijsttrekker in de studio. Aanleiding zijn uiteraard de Tweede Kamerverkiezingen op woensdag 22 januari.

Tussen 07.30 en 08.30 uur wordt de lijsttrekker van de dag aan de tand gevoeld over standpunten en stellingnames uit het eigen verkiezingsprogramma. Ook zal de lijsttrekker reageren op het verkiezingsnieuws van dat moment.

Vier partijen, CDA, VVD, PvdA en SP, zijn tweemaal te gast bij het Radio 1 Journaal. Zes partijen, ChristenUnie, Leefbaar Nederland, GroenLinks, D66, LPF en SGP, komen éénmaal aan bod. CDA en SP sturen één maal de lijsttrekker en één maal de nummer twee van de lijst, de overige partijen sturen hun lijsttrekker.

Marie van der Hoeven, nummer twee op de CDA-lijst, verricht op maandag 6 januari de aftrap. Daarna is het de beurt aan SP (7/1), PvdA (8/1), ChristenUnie (9/1), VVD (10/1), Leefbaar Nederland (11/1,), GroenLinks (13/1), D66 (14/1), LPF (15/1), CDA (16/1), SP (17/1), SGP (18/1), PvdA (20/1) en VVD (21/1).

zondag 5 januari 2003 @ 00:03:38 #7
15080 static
pi_7712228
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 23:54 schreef Kozzmic het volgende:
Politici komen niet alleen op TV, maar praten ook mee op de radio...
[..]
Dan klopt de topictitel niet meer.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_7712377
Ik kan voorlopig geen politicus meer op tv zien. Waarom komen die lui alleen tijdens verkiezingstijd zoveel op de buis? Alleen hun eigen baantje redden, stelletje egoisten.
pi_7712526
quote:
Op zondag 5 januari 2003 00:03 schreef static het volgende:

[..]

Dan klopt de topictitel niet meer.

Nu wel!
  zondag 5 januari 2003 @ 00:37:09 #10
15080 static
pi_7712902
quote:
Op zondag 5 januari 2003 00:17 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Nu wel!

Kwajongen.
pi_7745016
Nu Gerrit Zalm, zo meteen weer Jan Marijnissen bij Lijst 0.
pi_7746229
Vanavond in Nederland Kiest (oftewel NOVA)...
quote:
22.20-23.15 uur NEDERLAND KIEST
01.45-02.35 uur HERHALING

Iedere dag een programma rond de Tweede Kamerverkiezingen op 22 januari vezorgd door NOVA en NOS Den Haag Vandaag.

Een rechtstreeks debat tussen Gerrit Zalm en Jan Marijnissen over de actuele politiek en economie. Een reportage over optredens van lijstrekkers in het land.

'De straat' is de Generaal Foulkesweg uit Wageningen.

Presentatie: Felix Rottenberg en Matthijs van Nieuwkerk
pi_7748249
Vanaf woensdag iedere werkdag een lijsttrekker op de radio in Stand.nl van de NCRV op radio 1. Van 13.30 tot 14.00 - radio 1 zit op je FM-frequentie of op 1008 AM

www.stand.nl

Haitske van der Linde van Leefbaar Nederland bij het spits af. Presentator Sjors Frohlich praat met de lijsttrekker en luisteraars kunnen reageren op een stelling.

maandag 6 januari 2003 @ 23:19:24 #14
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_7749987
quote:
Op maandag 6 januari 2003 20:43 schreef Kozzmic het volgende:
Vanavond in Nederland Kiest (oftewel NOVA)...
Eerste uitzending net gezien.
Leuke format, prima manier van mensen aan de kaak stellen.
Doet me af en toe denken aan Achterkant van het Gelijk.

Zeker de moeite waard om te blijven volgen.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 6 januari 2003 @ 23:44:16 #15
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_7750655
nieuws aan tafel was er ook, wellicht wordt dit ook nog herhaald?
oa Femke Halsema, de jonge moskovics en jeroen pauw
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_7761811
quote:
Nederland Kiest: Maxime Verhagen en Klaas de Vries

07 januari 2003

CDA-fractievoorzitter Maxime Verhagen en de oud-minister van Binnenlandse Zaken en voormalig kandidaat-lijsttrekker van de PVDA Klaas de Vries

Volgens de peilingen gaat het goed met Balkenende, Bos en Marijnissen en gaat het mis met Gerrit Zalm. Rooms Rood lijkt op dit moment een grotere kans te maken op een ruime meerderheid dan centrum-rechts. En het CDA heeft juist ingezet op doorregeren met de VVD.

De straat
Nederland Kiest peilt dagelijks de politieke stemming in een straat in Nederland, maar wel een straat met een bijzondere karakteristiek. Vandaag de Derkinderenstraat in Amsterdam Nieuw-West, waar 95 procent van de bevolking van allochtone afkomst is. Een reportage van udy Bouma.

pi_7765914
Tineke Huizinga roeleert zwaar... nu bij Andries Knevel op Nederland 1!
  dinsdag 7 januari 2003 @ 23:45:40 #18
22259 Fogerty
slapende account
pi_7768358
Morgen bij 2 vandaag (Nederland 2) tussen 17:30 en 19:30 lijsttrekkersdebat met Bos, Balkenende, Halsema, Marijnissen, Zalm en nog een zesde, ik weet niet wie, Herben misschien, of toch Thom de Graaf?

Ik zie het al helemaal zitten, morgen is mijn vrije avond, lekker na het werk op de bank neerploffen, bordje eten op schoot, en kijken. Het vorige debat heb ik gemist namelijk wegens EK schaatsen en The Spy Who Loved Me op andere zenders

Hieperdepiep hoera!
pi_7768423
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 23:45 schreef Fogerty het volgende:
Morgen bij 2 vandaag (Nederland 2) tussen 17:30 en 19:30 lijsttrekkersdebat met Bos, Balkenende, Halsema, Marijnissen, Zalm en nog een zesde, ik weet niet wie, Herben misschien, of toch Thom de Graaf?

Ik zie het al helemaal zitten, morgen is mijn vrije avond, lekker na het werk op de bank neerploffen, bordje eten op schoot, en kijken. Het vorige debat heb ik gemist namelijk wegens EK schaatsen en The Spy Who Loved Me op andere zenders

De 6e is Herben!

Ik heb het topic al sticky klaargezet, zodat het enerzijds als aankondiging kan dienen en anderzijds met één klik morgen (door mij) geopend kan worden!

[centraal] Het 2Vandaag-lijsttrekkersdebat

dinsdag 7 januari 2003 @ 23:52:16 #20
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_7768497
Arme Thom de Graaf.

Mag nergens meer opdagen of krijgt hij zijn 5 minutes of fame nog, afgezien zijn 2 minuten vandaag in 2Vandaag?

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_7768518
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 23:52 schreef golfer het volgende:
Arme Thom de Graaf.

Mag nergens meer opdagen of krijgt hij zijn 5 minutes of fame nog, afgezien zijn 2 minuten vandaag in 2Vandaag?

Hij mag aanstaande zondag in Netwerk in debat met Femke Halsema!

...eigenlijk alleen omdat Mat Herben daar geen trek in had!

pi_7783775
De broer van Gerrit Zalm, de dochter van Jan Marijnissen en de vader van Wouter Bos geven momenteel commentaar op het net gehouden lijsttrekkersdebat en de verkiezingscampagne in het algemeen, nu bij B&W op Nederland 3.
pi_7789952
Donderdag 9 jan - 13.30 - Bas van der Vlies (SGP) op radio 1 in Stand.nl - in debat over zijn standpunten en reacties van luisteraars.

Een van de weinige keren dat Van der Vlies bij de publieke omroep te horen is en dat hij te horen krijgt van anderen wat ze vinden van het vrouwenstandpunt, het verbieden van moskeeen en hun voorkeur voor de doodstraf.

Om 14.45 nog een reportage met Van der Vlies op campagne in het land.

donderdag 9 januari 2003 @ 00:14:09 #24
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_7790273
als je kans hebt, even herhaling van nederland kiest kijken.
nieuwe coupe van frank de grave?
dus kopspijkers team: opletten!
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_7852116
Radio op de Televisie....

Bij Buitenhof (NL3) wordt het Radio 1 lijsttrekkersdebat rechtstreeks uitgezonden.

quote:
12.05-14.00 uur LIJSTTREKKERSDEBAT

Vandaag geen normale uitzending van Buitenhof, maar het lijsttrekkersdebat van het Radio 1 Journaal.

Onder leiding van Rob Trip en Bert van Sloten debatteren Wouter Bos (PvdA), Gerrit Zalm (VVD), Mat Herben (LPF), Femke Halsema (GroenLinks), Jan Marijnissen (SP) en Jan Peter Balkenende (CDA) over zes actuele verkiezingsthema's.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')