Is er nog iemand beschikbaar voor een second opinion?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is wel de mening van naatje, trek er gerust 5 punten af.
Nee die discussie hebben we ook al gehad.quote:
Naatje wordt overal geil vanquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hee ik paste net mijn foto aan dus dat hij daar staat is mogelijk waar.
[..]
Heeft die ook al geen seks?
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zo zou jij het ook ervaren geloof mij maarquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als je dit echt zo ervaart.
Wanneerquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee die discussie hebben we ook al gehad.
Waar? Stuur ff dan Gquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Heeft die ook al geen seks?
Valt tegen.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Naatje wordt overal geil van
Nutz vindt het roze, ik zei dat het rood was, dat.quote:
Nee, dat moet je echt zelf beoordelen. Iedereen heeft een andere smaak.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:06 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is er nog iemand beschikbaar voor een second opinion?
Dit klopt.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Naatje wordt overal geil van
Wat een interessante discussie. Denk dat een foto ook een vertekend beeld geeft.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nutz vindt het roze, ik zei dat het rood was, dat.
Roze/rode pluk klinkt niet heel aantrekkelijk. Is vaak toch een bepaald type mens die dat doetquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, dat moet je echt zelf beoordelen. Iedereen heeft een andere smaak.
Van mij heb je denk ik al 10 foto's gezien vriendquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat een interessante discussie. Denk dat een foto ook een vertekend beeld geeft.
ENORM.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat een interessante discussie.
Dit zouden we geheim houdenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:07 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dit klopt.
Ik stuurde hem laatst een foto van Marco Borsato en dit was al voldoende.
Echt hequote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Roze/rode pluk klinkt niet heel aantrekkelijk. Is vaak toch een bepaald type mens die dat doet
Vorig jaar dacht ik.quote:
Dat niet wetenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oeh, dan kom ik erachter wie hij in het echt is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |