Ik wil ama wel naaienquote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dit is al de tweede keer dat je mij naait
Oeeeeiquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zal vast vaker gebeurd zijn achter mijn rug om, zo ben je wel.
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:59 schreef Amarantha het volgende:
Gelukkig heb je ook een kutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had je gesteund was ik ook maar een seconde in de veronderstelling geweest dat Ama je een ban zou aansmeren. Het is Vanillekwark toch niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jammer dit, gebrek aan steun
Hahahahahahquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:02 schreef Monopoly het volgende:
Toch wel een droom om je te laten pijpen in de steeg achter het magazijn van een redelijk kleine Jumbovestiging, terwijl je penis onder de zalmsalade zit.
Huil jij ook na de seks?quote:
Ligt eraan met wie ik net seks gehad hebquote:
Ik heb haar foto op feesboek als homepage om die reden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou hequote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:03 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ligt eraan met ik net seks gehad heb
Detailsquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:03 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan maar, de laatste ban heeft Amarantha aangesmeerd. Ze is niet zo lief als dat ze zich voordoet.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik had je gesteund was ik ook maar een seconde in de veronderstelling geweest dat Ama je een ban zou aansmeren. Het is Vanillekwark toch niet.
Is dit echt zo? Want dan heb ik nog een appeltje met Amarantha te schillen.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan maar, de laatste ban heeft Amarantha aangesmeerd. Ze is niet zo lief als dat ze zich voordoet.
Er mist iets in deze zin.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:03 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja, daar wijzen de notes duidelijk op.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is dit echt zo? Want dan heb ik nog een appeltje met Amarantha te schillen.
Vond haar roze pluk haar wel mooi.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is wel de mening van naatje, trek er gerust 5 punten af.
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb haar foto op feesboek als homepage om die reden.Hee ik paste net mijn foto aan dus dat hij daar staat is mogelijk waarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Heeft die ook al geen seks?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is wel de mening van naatje, trek er gerust 5 punten af.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |