Ach als ik t geld zou hebben zou ik ook meer feestjes gevenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 19:24 schreef MMaRsu het volgende:
Vind dat hele verhaal dat die prive shows houdt in zijn gated community een beetje vager maargoed
Hoop dat het the dame recipe in een ander jasje wordtquote:
Alle looter shooters zijn de fps versie van diablo. De een beter dan de ander, maar toch.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:54 schreef RickoKun het volgende:
BL games waren wel tof met hun droge hunor. Maar het was wel fps diablo (al was dat zeker tof)
Zou langskomen.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 19:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ach als ik t geld zou hebben zou ik ook meer feestjes geven
Zou welkom zijn (Y)quote:
Weet het niet hoor maar Zelda en Mario op de switch waren tering saaiquote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Naja, an sich is er niets mis met een day one patch. Ik snap best dat er deadlines zijn en tussen het persen van de disc en de release nog wat bugs gefixt kunnen/moeten worden. Een halfbakken product neerzetten en gaandeweg uitbreiden is wel suf, vooral omdat de basis kut is.
Als je kijkt naar Nintendo (sorry Jimboiiii) hebben zij ook halve producten neergezet met bijvoorbeeld Arms en de eerste Splatoon. De basiscontent was vrij beperkt maar wat er beschikbaar was, was wel erg goed. Daar zit het grote verschil denk ik.
Af en toe is een crappy game best te fixen. Ubisoft deed het met Rainbow Six en The Division, Diablo III was een baggerzooi en ook Destiny is best een aardig product geworden. Het wordt echter teveel. En gamers beginnen dat eindelijk door te krijgen heb ik het idee.
tl;dr Nintendo > alles.
Buiten het verhaal (hipster-shit) en de gunplay best een aardige game. Goede GTA-kloon.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:55 schreef Drankster het volgende:
Firewatch in 2 sessies uitgespeeld, leuke walk ‘n’ talk simulator.
Heb blijkbaar ook nog Watch_Dogs 2 liggen, is dat wat? Heb 1 niet gespeeld.
Vond hem vermakelijkquote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:55 schreef Drankster het volgende:
Firewatch in 2 sessies uitgespeeld, leuke walk ‘n’ talk simulator.
Heb blijkbaar ook nog Watch_Dogs 2 liggen, is dat wat? Heb 1 niet gespeeld.
Mwah vind het wel erg overdrevenquote:
Vond de muziek in de Corrupted Monk trailer maar tegenvallen, maar dit klinkt toch al een heel stuk beter.quote:
digitale versiequote:Op woensdag 20 februari 2019 00:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Vond hem vermakelijk
Snap alleen niet waar ie gebleven is(weet zeker dat ik hem had, ook de trophies gehaald, maar nergens te vinden in mn huis..)
over drie maanden gooit ea bioware eruit. Tegenvallende verkoopcijfers, allesquote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Als ik de devs mag geloven gaan ze er van uit dat ze anthem de aankomende 10 (!) jaar nog moeten supporten, dat is het streven iig
sluit het niet uitquote:
Gewoon niet kopen, mis je niets aan.quote:Op woensdag 20 februari 2019 06:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Red Dead Redemption 2 vandaag 35 euro bij Bol.
The Division 2 voor 39 euro dan? Bij ING met rentepunten.quote:Op woensdag 20 februari 2019 06:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Gewoon niet kopen, mis je niets aan.
div2?quote:Op woensdag 20 februari 2019 07:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
The Division voor 39 euro dan? Bij ING met rentepunten.
Staat er toch ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |