Waarom heb je last van die straataansluitkast ? Hij hoeft niet van hun te zijn, voor hetzelfde geld is hij van de KPN, Ziggo of van de glasvezel aansluitingen.quote:
+ De eigenaar van de grond (woningverhuurder) zal wel gewoon toestemming hebben gegeven.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 09:24 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Waarom heb je last van die straataansluitkast ? Hij hoeft niet van hun te zijn, voor hetzelfde geld is hij van de KPN, Ziggo of van de glasvezel aansluitingen.
Ze gaan in ieder geval niet zomaar zo'n hele aansluitkast om het minste of geringste verplaatsen, dat is ontzettend veel werk.
Heb je een foto van de situatie oid ?
Omdat de netbeheerder de hele infastructuur op en onder de grond niet gaat aanpassen. Heel veel werk en er zijn al handen tekort.quote:
natuurlijk wel, vergunning aanvragen voor een nieuwe kast, beton storten voor de fundering, kast laten komen, monteren, gewoon ff voor alle 80 ofzo huizen die er op aangesloten zitten wat verlengkabeltjes lassen, onder de grond brengen, aansluiten in de nieuwe kast.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 09:37 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Omdat de netbeheerder de hele infastructuur op en onder de grond niet gaat aanpassen. Heel veel werk en er zijn al handen tekort.
Prima reken maar op een doorlooptijd van een half jaar.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 09:44 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
natuurlijk wel, vergunning aanvragen voor een nieuwe kast, beton storten voor de fundering, kast laten komen, monteren, gewoon ff voor alle 80 ofzo huizen die er op aangesloten zitten wat verlengkabeltjes lassen, onder de grond brengen, aansluiten in de nieuwe kast.
Zoveel werk is dat nou ook weer niet![]()
Wat is deze TS denkende?
antwoord:quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 09:07 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Zus van mijn vriendin woont in een sociale huurwoning,
Jammer? Best gezellig lijkt me. Beter dan een kdv.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 09:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn buren iets verderop hadden een compleet transformatorhuisje in hun achtertuintje. Tsja, jammer voor ze.
kdv?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 09:49 schreef blomke het volgende:
[..]
Jammer? Best gezellig lijkt me. Beter dan een kdv.
quote:
Ja.quote:
Nou ja ik weet toevallig van Ziggo dat ze er niet moeilijk over doen.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 09:24 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Waarom heb je last van die straataansluitkast ? Hij hoeft niet van hun te zijn, voor hetzelfde geld is hij van de KPN, Ziggo of van de glasvezel aansluitingen.
Ze gaan in ieder geval niet zomaar zo'n hele aansluitkast om het minste of geringste verplaatsen, dat is ontzettend veel werk.
Heb je een foto van de situatie oid ?
Hier zijn alle straatkasten gewoon grijs; die van KPN, Ziggo en Liander.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:09 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Nou ja ik weet toevallig van Ziggo dat ze er niet moeilijk over doen.
Dat kun je simpel googlen en meestal zijn die straatkastjes van hun groen.
Dit is een grijs "blanco" rechthoekig kastje tegen de muur aan.
Ik heb nu geen foto ofzo, kan proberen een paint te maken maar dat volgt later want internet is brak op het moment hier, toeval dat Ziggo alle apparatuur uit de kastjes aan het halen is in de buurt hier en ik dus via mijn mobiel moet internetten.
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:09 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Nou ja ik weet toevallig van Ziggo dat ze er niet moeilijk over doen.
Dat kun je simpel googlen en meestal zijn die straatkastjes van hun groen.
Dit is een grijs "blanco" rechthoekig kastje tegen de muur aan.
Ik heb nu geen foto ofzo, kan proberen een paint te maken maar dat volgt later want internet is brak op het moment hier, toeval dat Ziggo alle apparatuur uit de kastjes aan het halen is in de buurt hier en ik dus via mijn mobiel moet internetten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |