quote:Iedere doordeweekse dag ontvangt Eva spraakmakende gasten uit de politiek, entertainment, sportwereld en meer. Samen met haar gasten word er teruggeblikt op de afgelopen dagen maar ook zeker vooruit gekeken op de weken die komen gaan!
Ik heb van monkyyy vernomen dat dit waar isquote:Op maandag 18 februari 2019 23:33 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Zipportal heeft nog geen balhaar. Weet hij veel.
Oscar.exequote:Op maandag 18 februari 2019 23:34 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Ik heb van monkyyy vernomen dat dit waar is
Tussen Pikistan en de Vaginale Eilanden.quote:
alle vrouwen willen door hem verkracht worden toch?quote:Op maandag 18 februari 2019 23:36 schreef VersKers het volgende:
Kom op Jort, - be a man -, vraag of je haar live op de tafel mag nemen
maar toch weer 2000 euro verdientquote:
preciesquote:Op maandag 18 februari 2019 23:36 schreef Oscar. het volgende:
[..]
alle vrouwen willen door hem verkracht worden toch?
opeen oude fiets moet je lerenquote:Op maandag 18 februari 2019 23:37 schreef VersKers het volgende:
een uitgetelde vrouw die interessant gaat doen over een pussy
Dan slaat alle hartstocht dood!quote:Op maandag 18 februari 2019 23:38 schreef dvdfreak het volgende:
bij zo'n onderwerp mis is maxim hartman
ik ben 12, wat is ditquote:
niet eens straks een fapje zetten?quote:Op maandag 18 februari 2019 23:43 schreef VersKers het volgende:
mijn lul is compleet vacuüm naar binnen getrokken
Ik dacht dat dat de PABO wasquote:
voor wiskundeboekenquote:Op maandag 18 februari 2019 23:43 schreef matthijst het volgende:
Alsof schoolboeken vol penissen staan.
van deze vrouwen word ik niet vrolijkquote:Op maandag 18 februari 2019 23:43 schreef Oscar. het volgende:
[..]
niet eens straks een fapje zetten?
oneigelijk puntgebruikquote:Op maandag 18 februari 2019 23:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Oscar.met.IS.vlag.In.De.Woestijn.jpg
je zintuigen niet kennen vanaf je 17equote:Op maandag 18 februari 2019 23:44 schreef Andromache het volgende:
Wow, dat model van de clitoris, revolutionair, nou snap ik pas van mezelf goed waarom het voelt zoals het voelt. Dit ga ik terugkijken met mijn lief, verplicht studiemateriaal.
Broodnodig onderwerp dit. En zeer maatschappelijk relevant.
quote:Op maandag 18 februari 2019 23:47 schreef Zipportal het volgende:
KimGod die houdt ook wel van kutjes.
huishoudbeurs he...quote:Op maandag 18 februari 2019 23:48 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wat een hoop kort pittige Ria's.
RTquote:Op maandag 18 februari 2019 23:49 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Cremeren is weer leuk geworden.
cremeren is weer een feestjequote:Op maandag 18 februari 2019 23:49 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Cremeren is weer leuk geworden.
bbqquote:
Berenklauw heeft ook bloemen.quote:Op maandag 18 februari 2019 23:50 schreef VersKers het volgende:
ik wil begraven worden.. op die plek zal eeuwenlang mooie bloempjes bloeien
wil je ook omgekeerd liggen?quote:Op maandag 18 februari 2019 23:50 schreef VersKers het volgende:
Bedankt voor de malware.quote:
cactussen ookquote:
quote:
95 procent van dat model zit binnenin hè? Alleen het uiterste deel is zichtbaar. Alleen hoe het er precies uitziet als volledig orgaan was mij niet bekend.quote:Op maandag 18 februari 2019 23:46 schreef VersKers het volgende:
[..]
je zintuigen niet kennen vanaf je 17e
Ik ook. En een marmeren steen. Een duizendjarig graf.quote:Op maandag 18 februari 2019 23:50 schreef VersKers het volgende:
na 20 jaar word je opgeruimdquote:Op maandag 18 februari 2019 23:51 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik ook. En een marmeren steen. Een duizendjarig graf.
quote:Op maandag 18 februari 2019 23:51 schreef monkyyy het volgende:
[..]
BOTTED.quote:Op maandag 18 februari 2019 23:53 schreef VersKers het volgende:
[..]
alleen als mn vrouw onder mijn ligt
volgens mij lig je bij een dubbel graf meer naast elkaar dan op elkaarquote:Op maandag 18 februari 2019 23:53 schreef VersKers het volgende:
[..]
alleen als mn vrouw onder mijn ligt
Na 10 jaar wordt je gerooid hoor en beland je in een knekel graf.....quote:Op maandag 18 februari 2019 23:51 schreef monkyyy het volgende:
[..]
gewoon op een spiegel zitten en kijken toch?quote:Op maandag 18 februari 2019 23:51 schreef Andromache het volgende:
[..]
95 procent van dat model zit binnenin hè? Alleen het uiterste deel is zichtbaar. Alleen hoe het er precies uitziet als volledig orgaan was mij niet bekend.
Patricia Paay grafquote:
20? Ik dacht bij 10 al.... of kun je dat verlengen?quote:
Kevin Spacey pisquote:
als je maar betaaldquote:Op maandag 18 februari 2019 23:54 schreef Bocaj het volgende:
[..]
20? Ik dacht bij 10 al.... of kun je dat verlengen?
euh.... tis geen gapend gat hequote:Op maandag 18 februari 2019 23:54 schreef VersKers het volgende:
[..]
gewoon op een spiegel zitten en kijken toch?
ik wil een windmolen als grafsteen.. klimaatneutraal tot na je doodquote:Op maandag 18 februari 2019 23:51 schreef monkyyy het volgende:
[..]
dan lepeltje lepetjequote:Op maandag 18 februari 2019 23:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
volgens mij lig je bij een dubbel graf meer naast elkaar dan op elkaar
Nee je begrijpt het niet. De bulbi kun je niet goed van buiten zien.quote:Op maandag 18 februari 2019 23:54 schreef VersKers het volgende:
[..]
gewoon op een spiegel zitten en kijken toch?
wtf is een bulbi nou weerquote:Op maandag 18 februari 2019 23:56 schreef Andromache het volgende:
[..]
Nee je begrijpt het niet. De bulbi kun je niet goed van buiten zien.
Ik lees geen fictiequote:Op maandag 18 februari 2019 23:58 schreef Zipportal het volgende:
Jammer dat ik niet kan lezen. Dat boek ga ik niet kopen. Boeken lezen is voor linksche menschen.
Koop dan 'van vulva tot vagina'. Staan veel plaatjes in.quote:Op maandag 18 februari 2019 23:58 schreef Zipportal het volgende:
Jammer dat ik niet kan lezen. Dat boek ga ik niet kopen. Boeken lezen is voor linksche menschen.
een boek kopen en niet lezen is voor rechtse mensenquote:Op maandag 18 februari 2019 23:58 schreef Zipportal het volgende:
IK!quote:Op dinsdag 19 februari 2019 00:00 schreef VersKers het volgende:
[..]
wie gaat er nou om 12 uur in de nacht afwassen?
Bocajquote:Op dinsdag 19 februari 2019 00:00 schreef VersKers het volgende:
[..]
wie gaat er nou om 12 uur in de nacht afwassen?
quote:V - Van vulva tot vagina
Zeven ervaringsdeskundigen schrijven over alles wat je moet weten over de vulva — van menstruatiemanagement tot wat je kunt verwachten van de overgang — om te empoweren en het vrouwelijk lichaam nou eindelijk eens écht op de kaart te zetten. Zodat je gesprekken durft aan te gaan met vriendinnen, partner of huisarts. Door Mariah Mansvelt Beck, Sarah van Binsbergen, Meredith Greer, Emma Curvers, Persis Bekkering, Tineke Kuipers en Bregje Hofstede.
'We hebben dit boek gemaakt om een einde te maken aan de schaamtecultuur en de onzekerheden die die met zich meebrengt.'
Vaatwassertjequote:
Ik lees nu 4 boeken door elkaar heenquote:
ja, maar jip en janneke en puk en de petteflat zijn ook ook niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 19 februari 2019 00:12 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik lees nu 4 boeken door elkaar heen
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 00:16 schreef Oscar. het volgende:
[..]
ja, maar jip en janneke en puk en de petteflat zijn ook ook niet zo moeilijk
Sinterklaas bestaat ook niet.quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:13 schreef PzKpfw het volgende:
Zaadgasten, ik kies vanavond voor een uurtje extra slaap.
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:09 schreef monkyyy het volgende:
I'm Johnny Knoxville and I'm taking an uber, welcome to jackass
Praadjequote:
Bangmakerijquote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:12 schreef superniger het volgende:
In het bedrijfsleven word je hiervoor ontslagen.
Ocharme, beterschap. Ik moet morgen weer bloedprikken voor de nieren.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:12 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb ook energiearmoede, herstellende van een griepje
Sterktequote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:13 schreef praadje het volgende:
[..]
Ocharme, beterschap. Ik moet morgen weer bloedprikken voor de nieren.
Vanwege de AVG...quote:
Goed idee!quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:16 schreef Ronaldsen het volgende:
Laat Ali en Anouk lekker bij Twan Huys aanschuiven, wat doen ze hier
tenzij zij bekeerd is tochquote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:29 schreef praadje het volgende:
Wat zit hij nu te schermen dat zijn zoon Joods is omdat hij ook Joods is? Iemand is alleen Joods als de moeder dat ook is, de vader heeft daar geen invloed op.
Ligt eraan wie het het vraagt.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:29 schreef praadje het volgende:
Wat zit hij nu te schermen dat zijn zoon Joods is omdat hij ook Joods is? Iemand is alleen Joods als de moeder dat ook is, de vader heeft daar geen invloed op.
alleen Orthodoxe Joden denken datquote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:29 schreef praadje het volgende:
nee, maar toch weer 2000 shekkels verdientquote:
maar die trekken alleen maar geld dankzij hun doorgestoken kaart Gazelle prijsquote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:35 schreef monkyyy het volgende:
De voorpagina van het FD gaat nooit oer afkomst
Gazelle prijs? Die heb ik gemistquote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:37 schreef Oscar. het volgende:
[..]
maar die trekken alleen maar geld dankzij hun doorgestoken kaart Gazelle prijs
jij zet ook geen 250K per jaar omquote:
Nee, de helft ongeveer maarquote:
ik noem dat een goede maandquote:
Dat zijn trouwens alleen mijn accountancy dienstenquote:
moet je je diensten naakt aanbieden, dan krijg je vast meerquote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:41 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat zijn trouwens alleen mijn accountancy diensten
Deel eens wat meer van jouw businesstips met onsquote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:42 schreef Oscar. het volgende:
[..]
moet je je diensten naakt aanbieden, dan krijg je vast meer
ik heb een online webinar a 350 euro per middagdeel. geen geld toch?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:43 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Deel eens wat meer van jouw businesstips met ons
Hoeft niet eens naakt, gewoon streamen op twitch.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:42 schreef Oscar. het volgende:
[..]
moet je je diensten naakt aanbieden, dan krijg je vast meer
nee, dat mag niet meerquote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:44 schreef Coco. het volgende:
[..]
Hoeft niet eens naakt, gewoon streamen op twitch.
Cursusjes geven doe ik al maar niet online, inquote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:44 schreef Oscar. het volgende:
[..]
ik heb een online webinar a 350 euro per middagdeel. geen geld toch?
toen hadden ze nog geen autotunequote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:58 schreef monkyyy het volgende:
Onzin Anouk, Mozart schreef zijn eerste Symfonie toen hij 8 was, bij hem ging het van een leien dakje.
Ja met Bridgetquote:
quote:Voor de tweede keer zullen Jeroen Pauw en Eva Jinek voor een verkiezingsprogramma door het land reizen. Dit keer doen zij dat in aanloop naar de Provinciale Statenverkiezingen. De twee talkshowpresentatoren bezoeken voor het programma alle provincies van Nederland.
In Pauw & Jinek: De Verkiezingen zal het duo in de tien dagen voor de verkiezingen beginnen aan een zevendaagse reis.
In de uitzendingen krijgen ze niet alleen gezelschap van diverse politici, maar ook van omwonenden die te maken hebben gehad met maatschappelijke kwesties. Daarnaast zijn er ook bekende cabaretiers te gast en wordt het laatste campagnenieuws gebracht door politiek verslaggever Jaïr Ferwerda.
"Twee jaar geleden bleek dat we door de krachten van de programma's Pauw en Jinek te bundelen de belangstelling voor de verkiezingen een extra boost kunnen geven", zegt Jinek over het programma, dat van 11 tot en met 19 maart te zien zal zijn.
"Het is extra speciaal dat we nu het programma kunnen laten uitzenden vanuit de gebieden waar de provinciale politiek over gaat. En het was een feest om met Jeroen samen te werken. Ik verheug me erop om dit ook samen te mogen doen."
De vorige reeks van het programma, dat toen werd gemaakt in aanloop naar de Tweede Kamerverkiezingen, werd opgenomen in Café Americain in Amsterdam.
Nou nee, gaat over de uitspraak vd rechter nu;quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:41 schreef praadje het volgende:
Ah gezellig, we gaan het vanavond weer over racisme hebben. Jippie
man man manquote:Op woensdag 20 februari 2019 19:28 schreef praadje het volgende:
@:Snowsquall
https://www.telegraaf.nl/(...)ijn-waardigheid-niet
Laatste stukje: Inmiddels heeft Gilly een nieuwe werkgever gevonden en runt ze succesvol haar eigen cateringberdrijf. „Ze hebben me mijn winkel afgepakt, maar mijn waardigheid niet. Ik ga door en wil dat de jongens worden veroordeeld voor discriminatie. Anders is het een vrijbrief dat mensen hiermee wegkomen. Was het anders geweest als ik een witte vrouw was geweest? Of als de jongens zwart waren geweest? Ik denk het wel. Ik ga door met mijn strijd tegen discriminatie.”
Zelfs Sylvana Simons was er vandaag bij en veel zwarte mensen die het alleen maar over discriminitatie hadden. Bron: NPO radio 1
Vandaar mijn conclusie maar misschien ben ik te voorbarig. We zullen het zien vanavond.
waaromquote:
Eindbaas Kimquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:37 schreef praadje het volgende:
[..]
Als je Kim Jong Un heet ben je wel weer baas
jij bent saaiquote:
Pas maar op, straks een Kim Bomba op je hoofd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:49 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Pas maar op, straks een Kim Bomba op je hoofd.Boh gekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:01 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Boh gekBBW's, Big Beautiful WallsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Kim Kutters ipv Puttersquote:
Hij zal zijn keiharde realiteit eens even bij jou naar binnen duwen.quote:
lachend he, lachend!quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:05 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hij zal zijn keiharde realiteit eens even bij jou naar binnen duwen.
Jij wel met je vrouw's zoon?quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:06 schreef Oscar. het volgende:
Weer een plek waar Monkyyy nooit komt
dan zou ik een kind hebbenquote:
gratis manderijntjesquote:
Dat filmpje waarin ze koters met een stok slaatquote:
Ze had harder moeten slaan.quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:09 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat filmpje waarin ze koters met een stok slaat
ohjaquote:Op woensdag 20 februari 2019 23:09 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat filmpje waarin ze koters met een stok slaat
dan zap je tochquote:Op woensdag 20 februari 2019 23:10 schreef kree het volgende:
echt waarom moet ik dit echt elke dag zien allemaal?
Het boeit me niks. Althans regels etc voor iedereen maar wat is dit weer voor iets? Ik hoef het niet te zien? nieuwsbericht ergens op nu.nl ofzo was wel genoeg geweest?
Jinekt melkt dit uit en dat maakt het zo saai enzo
dit is iets van de randstad inderdaadquote:Op woensdag 20 februari 2019 23:12 schreef monkyyy het volgende:
Dit soort dingen hebben wij niet in het Noorden
gehehe ja dat doe ik ook. Maargoed geef het even de kans natuurlijkquote:
Graag gedaan.quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:13 schreef superniger het volgende:
Bedankt voor je bijdrage Martijn.
oke, doei!quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:13 schreef kree het volgende:
[..]
gehehe ja dat doe ik ook. Maargoed geef het even de kans natuurlijk
wtfquote:Op woensdag 20 februari 2019 23:13 schreef Oscar. het volgende:
Ironisch, niet toegelaten tot een opleiding voor geweldpleging omdat je geweld hebt gepleegd
je zou er maar naast wonenquote:Op woensdag 20 februari 2019 23:15 schreef praadje het volgende:
In mijn dorp woont er geen een donker persoon. Een paar moslims and that's it.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |