rtrtquote:Op dinsdag 19 februari 2019 00:56 schreef moemoe het volgende:
Ik zou Moira., Littlebrownie en Flips wel eens flink willen knuffelen.
Om maar bij het onderwerp te blijven.
Ik ook.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 00:56 schreef moemoe het volgende:
Ik zou Moira., Littlebrownie en Flips wel eens flink willen knuffelen.
Om maar bij het onderwerp te blijven.
ja best wel denk ikquote:Op dinsdag 19 februari 2019 00:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
nooit gezien
ben jij veel veranderd de laatste jaren?
[..]
echt?
daar had ik toch altijd ruzie meequote:Op dinsdag 19 februari 2019 00:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
oja die zouden tjacka en ik wel doen
paar maanden nogquote:Op dinsdag 19 februari 2019 00:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
aii zo erg kan het niet zijn toch, je bent nog geen 30 toch?
komt wel goedquote:
bedankt tjackaaaquote:Op dinsdag 19 februari 2019 00:58 schreef Tjacka het volgende:
zitten 99% aandachtsmevrouwen op fok enige die dat niet zijn is Flippie en Lavenderr en misschien moemoe
en jojoortjequote:Op dinsdag 19 februari 2019 00:58 schreef Tjacka het volgende:
zitten 99% aandachtsmevrouwen op fok enige die dat niet zijn is Flippie en Lavenderr en misschien moemoe
Wel meer hoor. Maar die vallen niet op omdat ze geen aandacht vragen.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 00:58 schreef Tjacka het volgende:
zou je die willen onderbouwenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 00:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
jij had het over ewat iemand van kingroland vond en ik gaf mijn mening
noem ze isquote:Op dinsdag 19 februari 2019 00:59 schreef I. het volgende:
[..]
Wel meer hoor. Maar die vallen niet op omdat ze geen aandacht vragen.
Oh, dan houdt het op. Ik stink en ben echt een creep.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 01:00 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik zou iedereen wel willen knuffelen, tenzij ze niet lekker ruiken.
Of creeperig zijn.
Heb je hem ooit niet een act zien opvoeren over 1 van zijn vaste dingetjes als stage, kpop, unibet oidquote:
kpop?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 01:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Heb je hem ooit niet een act zien opvoeren over 1 van zijn vaste dingetjes als stage, kpop, unibet oid
wel met mij dusquote:Op dinsdag 19 februari 2019 01:00 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik zou iedereen wel willen knuffelen, tenzij ze niet lekker ruiken.
Of creeperig zijn.
jij bent ook een actquote:Op dinsdag 19 februari 2019 01:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Heb je hem ooit niet een act zien opvoeren over 1 van zijn vaste dingetjes als stage, kpop, unibet oid
natuurlijkquote:
dat is wel gekquote:Op dinsdag 19 februari 2019 01:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja daar luistert ie naar.
Mensen die naar kpop luisteren
je hebt songpop?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 01:02 schreef skysherrif het volgende:
GEINTJE MOEMOE
LEKKER SONGPOP KPOP BATTLES HOUDEN
Ik hoef niet per se aandacht.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 00:58 schreef Tjacka het volgende:
jaaquote:Op dinsdag 19 februari 2019 01:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
natuurlijk
[..]
dat is wel gek
[..]
je hebt songpop?
Soms wel een beetje toch.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 01:03 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik hoef niet per se aandacht.
Voor mij gaat FOK! meer om mensen verbinden met elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |