Kom dan ook maar niet als de zeespiegel stijgt en de dijken doorbreken hequote:Op maandag 18 februari 2019 23:46 schreef naatje_1 het volgende:
nee, niet haten op limburg, limburg is zelfs de haat de moeite niet waard
Dei Hollenjersj sjnappe et gewoon naetquote:Op maandag 18 februari 2019 23:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Niet haten op limburgs maedje
kutluuj, allemoalquote:Op maandag 18 februari 2019 23:46 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Dei Hollenjersj sjnappe et gewoon naet
hnng mijn kennis schiet te kortquote:Op maandag 18 februari 2019 23:44 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Nee, het is een hilarische speling op een zin die omstreeks 1100 door een monnik werd geschreven. Deze zin wordt gezien als "de oudst bekende Nederlandse zin". Is dat niet hilarisch? Een relevant woordgrapje![]()
![]()
zal er over nadenken wijffiequote:Op maandag 18 februari 2019 23:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Niet haten op limburgs maedje
Dit dus. Kan niet wachten, eindelijk aan zee wonenquote:Op maandag 18 februari 2019 23:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kom dan ook maar niet als de zeespiegel stijgt en de dijken doorbreken he
Als dat gebeurt is er ook geen economie meer om iets bij te kunnen dragen aan de wereld, dus dan mag het water me gewoon hebbenquote:Op maandag 18 februari 2019 23:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kom dan ook maar niet als de zeespiegel stijgt en de dijken doorbreken he
Nog genoeg drugshokken in de provincie.quote:Op maandag 18 februari 2019 23:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als dat gebeurt is er ook geen economie meer om iets bij te kunnen dragen aan de wereld, dus dan mag het water me gewoon hebben
https://nl.wikipedia.org/wiki/Hebban_olla_vogalaquote:
Tegen die tijd horen Nederland en België gewoon bij Groot-Dietschland hoorquote:Op maandag 18 februari 2019 23:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als dat gebeurt is er ook geen economie meer om iets bij te kunnen dragen aan de wereld, dus dan mag het water me gewoon hebben
De limburgse Breaking Bad: Kapot joanquote:Op maandag 18 februari 2019 23:48 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nog genoeg drugshokken in de provincie.
want dat heeft in het verleden zo goed gewerktquote:Op maandag 18 februari 2019 23:49 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Tegen die tijd horen Nederland en België gewoon bij Groot-Dietschland hoor
wat doe je dan welquote:Op maandag 18 februari 2019 23:50 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik spreek overigens niet eens Limburgs dialect
Nee dat klinkt dan ook nergens naarquote:Op maandag 18 februari 2019 23:50 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik spreek overigens niet eens Limburgs dialect
cutequote:Op maandag 18 februari 2019 23:50 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Gewoon Nederlands maar dan wel met een hele zachte G
Tis knap kut als ik mad ben in de aanwezigheid van hollanders, die vinden dat allemaal cute jaquote:
Gewoon keer flink uithalen, dan is dat wel afgelopen.quote:Op maandag 18 februari 2019 23:52 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Tis knap kut als ik mad ben in de aanwezigheid van hollanders, die vinden dat allemaal cute ja
quote:Op maandag 18 februari 2019 23:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Gewoon keer flink uithalen, dan is dat wel afgelopen.
Dan ben je toch minder indrukwekkendquote:Op maandag 18 februari 2019 23:52 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Tis knap kut als ik mad ben in de aanwezigheid van hollanders, die vinden dat allemaal cute ja
Ik edit gewoon de titel snap jequote:Op maandag 18 februari 2019 23:57 schreef naatje_1 het volgende:
blijven we in dit topic of komt er een nachtbagger?
Wil je me uitlachen en elke vorm van respect voor me verliezen?quote:Op maandag 18 februari 2019 23:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan ben je toch minder indrukwekkend
quote:
dat snap ikquote:Op maandag 18 februari 2019 23:57 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik edit gewoon de titel snap je
als ik nee zeg, stuur je me dan een opgenomen voice record van jezelf?quote:Op maandag 18 februari 2019 23:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wil je me uitlachen en elke vorm van respect voor me verliezen?
hier, NB is niet druk genoeg laatste dagemquote:Op maandag 18 februari 2019 23:57 schreef naatje_1 het volgende:
blijven we in dit topic of komt er een nachtbagger?
Geen van beide.quote:Op maandag 18 februari 2019 23:59 schreef Flippiee het volgende:
als ik nee zeg, stuur je me dan een opgenomen voice record van jezelf?
of moet ik ja zeggen?
even luisteren danquote:Op maandag 18 februari 2019 23:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Geen van beide.
Maar ik kom uit hetzelfde dorp als rapper sjors
Maar we maken zijn accent hier ook belachelijk![]()
Komt ie nog wel eens in de lokale kroeg?quote:Op maandag 18 februari 2019 23:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Geen van beide.
Maar ik kom uit hetzelfde dorp als rapper sjors
Maar we maken zijn accent hier ook belachelijk![]()
Geen idee, ik niet namelijkquote:Op dinsdag 19 februari 2019 00:02 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Komt ie nog wel eens in de lokale kroeg?
matig hoor. je nieuwe ritme?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 00:02 schreef naatje_1 het volgende:
ik ga het verder ook niet al te laat maken denk ik
ik ook nietquote:Op dinsdag 19 februari 2019 00:02 schreef naatje_1 het volgende:
ik ga het verder ook niet al te laat maken denk ik
ja, nouja, was dus soort van mislukt omdat ik vandaag echt laat ging slapen en wakker werd (werd wakker om 13:37quote:
1337 welquote:Op dinsdag 19 februari 2019 00:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja, nouja, was dus soort van mislukt omdat ik vandaag echt laat ging slapen en wakker werd (werd wakker om 13:37) maar ik ben nog steeds in herstel van de drum n bass feest en lange wandeling
mot jij es oplettenquote:
man man manquote:Op dinsdag 19 februari 2019 00:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja, nouja, was dus soort van mislukt omdat ik vandaag echt laat ging slapen en wakker werd (werd wakker om 13:37) maar ik ben nog steeds in herstel van de drum n bass feest en lange wandeling
je bent zelfquote:Op dinsdag 19 februari 2019 00:08 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
precies wat een mietje zou zeggen
voorjaarsvakantie? wat voor vakantie?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 00:09 schreef naatje_1 het volgende:
het schijnt vakantie te zijn in delen van het land
Krokusvakantie dan toch?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 00:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
je bent zelf
[..]
voorjaarsvakantie? wat voor vakantie?
voorjaarsvakantie ja, denk ikquote:Op dinsdag 19 februari 2019 00:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
je bent zelf
[..]
voorjaarsvakantie? wat voor vakantie?
Voorjaarsvakantie, Carnavalsvakantie of Krokusvakantie 2019 - Nederlandquote:Op dinsdag 19 februari 2019 00:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
oh zou kunnen
[..]
weet niet meer hoe dat heet
maar carnaval duurt nog ffe toch?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 00:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Voorjaarsvakantie, Carnavalsvakantie of Krokusvakantie 2019 - Nederland
Wat een ramp he.. Polonaisequote:
Nog minder dan 2 weken tot carnavalquote:Op dinsdag 19 februari 2019 00:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
maar carnaval duurt nog ffe toch?
ik weet er alles vanquote:Op dinsdag 19 februari 2019 00:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nog minder dan 2 weken tot carnaval
Ja ik ook maar z'n beetje de hele vriendengroep vindt dat geweldigquote:Op dinsdag 19 februari 2019 00:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Oh man ik haat carnaval, ik zorg meestal dat ik dan buiten de provincie ben
niet echtquote:Op dinsdag 19 februari 2019 00:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Volgens mij kwoot je de verkeerde
ja doe dan ook gewoon normaalquote:Op dinsdag 19 februari 2019 00:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik voel me altijd al zo onbegrepen
doe zelf normaal poesepoesquote:Op dinsdag 19 februari 2019 00:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
ja doe dan ook gewoon normaal
kom maar schatjequote:Op dinsdag 19 februari 2019 00:21 schreef naatje_1 het volgende:
Het maakt mij niet zoveel uit of ik nu onbegrepen of begrepen voel, als ik maar een mooi vrouwenlichaam voel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |