quote:Op dinsdag 19 februari 2019 08:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
Zeer verstaanbaar.. ja zo gaat daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yeps, veel rust genomen, een beetje gezond gegeten, en een aantal paracetamol's.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 08:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Voel je je wel wat beter nu?
Dat klinkt helemaal niet onaardig.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 08:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Yeps, veel rust genomen, een beetje gezond gegeten, en een aantal paracetamol's.
Maar ben er nog niet...
Neem dadelijk nog een beetje jus, en straks even snel langs de Jumbo voor iets voor mijn keel.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 08:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat klinkt helemaal niet onaardig.
Het zal voor je keel niet echt helpen, maar ik vrat me suf aan Potter's.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 08:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Neem dadelijk nog een beetje jus, en straks even snel langs de Jumbo voor iets voor mijn keel.
Normaliter had ik nu harder gewerkt dan jij, zowel fysiek als psychisch, en geloof mij, dat weet ik 100% zeker.quote:
I know, ik blow ook gewoon door, daar ligt het niet aan, net zo min als dat die Potter's helpen.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 08:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het zal voor je keel niet echt helpen, maar ik vrat me suf aan Potter's.
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 08:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Normaliter had ik nu harder gewerkt dan jij, zowel fysiek als psychisch, en geloof mij, dat weet ik 100% zeker.![]()
Jij maakt alleen meer uren.
Je hebt de smaak weer te pakken.quote:
Ik voel dat ik er weer bovenop kom.quote:
goed man.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 09:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik voel dat ik er weer bovenop kom.
Binnenkort ruk ik weer met blote handen bomen uit de grond.
Dat zal bij mij nog wel even duren.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 09:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik voel dat ik er weer bovenop kom.
Binnenkort ruk ik weer met blote handen bomen uit de grond.
jij plant ze?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 09:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zal bij mij nog wel even duren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |