maar is wat ik wil weten mogelijk?quote:Op maandag 18 februari 2019 20:37 schreef JeMoeder het volgende:
Je geeft gewoon niet teveel uit zodat je grote uitgaven zoals hypotheek altijd op je rekening laat staat voor de datum dat die betaald moeten worden.
Hoezo is dit lastig
Ik begrijp bij god niet wat je wilt. Wat waar vanaf trekken?quote:Op maandag 18 februari 2019 20:40 schreef Speciaalvoorjou het volgende:
[..]
maar is wat ik wil weten mogelijk?
Schrijf gewoon je inkomsten op en wat je verwacht uit te geven tussen 15 feb en 15 maart op. Dan zie je wat je overhoudt.quote:Op maandag 18 februari 2019 20:40 schreef Speciaalvoorjou het volgende:
[..]
maar is wat ik wil weten mogelijk?
je hebt inkomsten en ( vaste plus variabele) uitgaven ...als je inkomsten hoger zijn dan je uitgaven dan heb je elke maand een bedrag over. Ik wil weten hoe ik kan zien / berekenen welk bedrag ik momenteel over heb.quote:Op maandag 18 februari 2019 20:41 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ik begrijp bij god niet wat je wilt. Wat waar vanaf trekken?
Je rekent je salaris om naar maand: 13*salaris/12. Dat is het bedrag dat je gemiddeld per maand te besteden hebt. Vervolgens kijk je wat je maandelijkse vaste lasten zijn. Wanneer het eerste bedrag hoger is dan het tweede heb je geld over.quote:Op maandag 18 februari 2019 20:47 schreef Speciaalvoorjou het volgende:
[..]
je hebt inkomsten en ( vaste plus variabele) uitgaven ...als je inkomsten hoger zijn dan je uitgaven dan heb je elke maand een bedrag over. Ik wil weten hoe ik kan zien / berekenen welk bedrag ik momenteel over heb.
ja maar ik wil ook kunnen checken op mijn rekening of alles goed gegaan is en dat kan met deze methode nietquote:Op maandag 18 februari 2019 20:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Schrijf gewoon je inkomsten op en wat je verwacht uit te geven tussen 15 feb en 15 maart op. Dan zie je wat je overhoudt.
Denk aan huur, verzekeringen, benzine? enz.
Flinke gat in je hand?quote:Op maandag 18 februari 2019 20:50 schreef Speciaalvoorjou het volgende:
[..]
ja maar ik wil ook kunnen checken op mijn rekening of alles goed gegaan is en dat kan met deze methode nietdan zou ik het pas merken op het moment dat ik rood sta.
o nee dat niet maar ik wil kunnen controleren of alles nog goed loopt en ik niks over het hoofd zie. Daarnaast is het fijn om te weten hoeveel mijn buffer is.quote:
Ze wil dat ze bijv 28 feb inlogt en ziet hoeveel ze over heeft op haar rekening. Dus wat er nog eruit moet gaan dat dat erbij staat.quote:Op maandag 18 februari 2019 20:56 schreef DeLoet het volgende:
Bro het antwoord is al 2x gegeven. Als je wat je nu verdient vermenigvuldigt met 13, en vervolgens deel door 12, weet je wat je per maand binnenkrijgt. Je weet ook wat je uitgaven zijn, dus het verschil daartussen is wat je overhoudt of tekort komt.
nee dat is niet wat ik wil weten. Dat is een begroting. Ik wil achteraf checken of dat ook daadwerkelijk het bedrag is dat ik over heb gehouden. Mijn variabele lasten zijn elke maand anders ook he.quote:Op maandag 18 februari 2019 20:56 schreef DeLoet het volgende:
Bro het antwoord is al 2x gegeven. Als je wat je nu verdient vermenigvuldigt met 13, en vervolgens deel door 12, weet je wat je per maand binnenkrijgt. Je weet ook wat je uitgaven zijn, dus het verschil daartussen is wat je overhoudt of tekort komt.
Eerst je salaris x13 en /12 doen. Dan weet je je maandsalaris ipv 4 weken salaris.quote:Op maandag 18 februari 2019 20:54 schreef Speciaalvoorjou het volgende:
[..]
o nee dat niet maar ik wil kunnen controleren of alles nog goed loopt en ik niks over het hoofd zie. Daarnaast is het fijn om te weten hoeveel mijn buffer is.
Maar iedereen lijkt mii berekeningen voor begrotingen te geven :0 ik ben blijkbaar niet duidelijk
ik wil inderdaad kunnen zien hoeveel ik dan over heb, of nuja het kunnen berekenen dan. Ik snap dat mijn bank dat niet weergeeft. Ik heb een formule nodig.quote:Op maandag 18 februari 2019 20:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze wil dat ze bijv 28 feb inlogt en ziet hoeveel ze over heeft op haar rekening. Dus wat er nog eruit moet gaan dat dat erbij staat.
Dan zal je dat toch echt zelf moeten bijhoudenquote:Op maandag 18 februari 2019 21:03 schreef Speciaalvoorjou het volgende:
[..]
ik wil inderdaad kunnen zien hoeveel ik dan over heb, of nuja het kunnen berekenen dan. Ik snap dat mijn bank dat niet weergeeft. Ik heb een formule nodig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |